Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 04:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
har du læst om mephedrone herinde? så gør lige det først. om du vil tage risikoen er op til dig selv, men jeg vil fraråde det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Terrodrone skrev:
Det er buphedrone vi har tænkt os at prøve sammen med svampe og alle stoffer er farlige.

Det er noget af det som gør dem sjove.

At man kan dø af det, ligesom med svampe.

Hilsen

Mig

:roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

LOL

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
troll?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
En troll er som jeg har forstået det, en der med vilje skriver provokerende, usande eller direkte åndsvage ting, i håb om at folk hopper på krogen. Din udtalelser lugter langt væk af enten at være skrevet af en troll, eller en komplet afsporet person: "Det er noget af det som gør dem sjove. At man kan dø af det, ligesom med svampe." Hvis det er din indstilling så gør bare hvad du har lyst til (One less gas station attendant) ;-)
Hvis buphedrone bare tilnærmelsesvis minder om mephedrone, vil jeg på det kraftigste anbefale dig og undlade at blande det og i det hele taget råde dig til at finde nogle mere velkendte og sikre stimulanser at eksperimentere med, ISÆR hvad angår blandinger.. At man har prøvet to forskellige stoffer er ikke en garant for, at man ved hvad der vil ske når man blander de to, og da slet ikke når det kommer til et så ukendt stof som det du nævner. Ingen kan fortælle dig om det er farligt eller ej fordi der simpelthen ikke foreligger nok viden om det nævnte stof i kombination med svampe, så hvis du/i tager det kan det vel egentlig betragtes som slags kemisk russisk roulette? Lyder det tiltalende og farligt nok så bland bare løs? Har du dit liv, din velvære og sundhed kært og bare et gran af ansvarsfølelse overfor den person du tripper med, så overvejer du lige eksperimentet en ekstra gang...

Iøvrigt ville jeg mene at du med følgende bemærkning: "Det vi vil høre om er om det kan give evighedstrip? Ligesom LSD og frimærker gør." udstiller din ringe indsigt i stoffernes verden nok til, at jeg vil anbefale dig at læse lidt på lektien.. Ingen rutsjebaner til dig, tilbage i hoppeborgen!

PS: UNdskyld usammenhængen og arrogancen, jeg er småstiv!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cubensis skrev:
En troll er som jeg har forstået det, en der med vilje skriver provokerende, usande eller direkte åndsvage ting, i håb om at folk hopper på krogen. Din udtalelser lugter langt væk af enten at være skrevet af en troll, eller en komplet afsporet person: "Det er noget af det som gør dem sjove. At man kan dø af det, ligesom med svampe." Hvis det er din indstilling så gør bare hvad du har lyst til (One less gas station attendant) ;-)
Hvis buphedrone bare tilnærmelsesvis minder om mephedrone, vil jeg på det kraftigste anbefale dig og undlade at blande det og i det hele taget råde dig til at finde nogle mere velkendte og sikre stimulanser at eksperimentere med, ISÆR hvad angår blandinger.. At man har prøvet to forskellige stoffer er ikke en garant for, at man ved hvad der vil ske når man blander de to, og da slet ikke når det kommer til et så ukendt stof som det du nævner. Ingen kan fortælle dig om det er farligt eller ej fordi der simpelthen ikke foreligger nok viden om det nævnte stof i kombination med svampe, så hvis du/i tager det kan det vel egentlig betragtes som slags kemisk russisk roulette? Lyder det tiltalende og farligt nok så bland bare løs? Har du dit liv, din velvære og sundhed kært og bare et gran af ansvarsfølelse overfor den person du tripper med, så overvejer du lige eksperimentet en ekstra gang...

Iøvrigt ville jeg mene at du med følgende bemærkning: "Det vi vil høre om er om det kan give evighedstrip? Ligesom LSD og frimærker gør." udstiller din ringe indsigt i stoffernes verden nok til, at jeg vil anbefale dig at læse lidt på lektien.. Ingen rutsjebaner til dig, tilbage i hoppeborgen!

Man skal høre sandheden fra børn og FULDE folk, og du har helt ret i det du skriver ;)

Terrodrone burde holde sig til hoppeborgen. :lol:

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Cubensis skrev:

arrogant???? jeg synes ikke det er arrogant at gide spilde så mange tastetryk på en troll.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Du LUGTER!!... Af troll..

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Wind Waker
smut ud og surf på togene, hvis det er den indstilling du har til livet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Terrodrone skrev:
Jamen undskyld jeg spurgte så.

Hvor kan jeg læse på lektien sådan at min ringe indsigt ikke længere er ringe?

Men det er da lidt et rush når man ved man kan dø af det.

Hilsen

Mig

Du kan dø af alle stoffer. Værsgo', så kan du få dit "rush". :roll:

Og igen lyder du som en troll, da det også er sådan noget, de siger i Rich Kids.

Admin
Brugeravatar

Link skrev:
smut ud og surf på togene, hvis det er den indstilling du har til livet

:stupid:

Jeg har aldrig selv prøvet "buphedrone" (åndssvag slang i øvrigt), men jeg har blandet mephedrone med p. cyanescens svampe i sin tid. Hvilket resulterede i en ubehagelig tilstand med ondt i leddene og rigtige hallucinationer med kryb og kravl. Var rimelig skummelt. Jeg havde på et tidspunkt så ondt i mine led, at jeg troede jeg sku dø midt i trippet. (men det var nok bare indbildning). Jeg kan ikke udtale mig om, om det vil være det samme med buphedrone, men det var det du spurgte til. Alt i alt en ret ubehagelig oplevelse.

Der er vist blevet sagt nok om, at du burde holde dig væk fra disse stoffer osv. Men det er dit hjerte og din krop.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Tjaeh... Når jeg ser sådan et her topic, så håber jeg inderst inde, det er en troll.

På den anden side, så tiltrækker narkotika dumme sørgelige mennesker...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Og uforskammede mennesker

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej Terrodrone, i tilfælde af at du er seriøs så:

Man kan dø af alle stoffer ja, det opgøres i LD50 som er en beregning af hvor mange mg. pr kg. kropsvægt af et givent stof man skal indtage for at dø. Det beregnes i laboratorier på rotter hvor man giver dem et stof og øger dosen indtil 50% af dem er døde, så har man sin LD50.

Men jeg vil personligt sige at du vælger de forkerte svampe, eller svampe af de forkerte årsager, hvis du tager dem p.g.a. det "rush" der er i at "lege med døden" eller hva end du er ude i. Selv rød fluesvamp, som er velkendt for at være et direkte '=' tegn for død og giftighed, er ikke specielt toxisk.
Psilocybinsvampe, som jeg næsten går ud fra du refererer til, har en meget meget høj LD50 - jeg mener det er noget nær din egen kropsvægt du skal æde for at dø. Du kan også dø af at drikke for meget vand. Der er jeg lige ved at tro at LD50'en ligger langt lavere.

Ang. buphedrone, så tror jeg ikke det skulle udgøre nogen yderligere "fare" i kombination med LSD'en eller svampene. Jeg er heller ikke sikker på at du kender de her omtalte stoffer særlig godt hvis du stadig taler om evighedstrip? Jeg er personligt af den, noget kontroversielle, holdning at folk der brænder sig på psykedeliske stoffer som regel er folk der ikke virkelig ved hvad de har med at gøre. Og jeg vil advare dig, ligeledes!
Du får dig en slem overraskelse hvis du tror LSD og svampe er "en tur i tivoli" eller en manddomsprøve for at se hvor tæt på døden man kan komme. Just saying.

Så læs op på stoffet (bogstavlig talt :D) herinde og kom så igen når du har informeret dig lidt bedre.

Have a good day, sir.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Citat:
Vores pusher fortalte mig at der var blåsyre i svampe.

:lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

:sucks:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Terrodrone skrev:
Drone smelter bare hjernen sammen det er favoritten.

:rocking:

Medlem

LOL for trold

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Terrodrone - jeg foreslår at du prøver ego-dødstrippet.. Du dør, men vågner op igen. Eller, du dør ikke, men det føles måske sådan.

Et stærkt svampetrip skulle kunne gøre det. Ellers keta. Rigtig rigtig meget keta :roll:

- Abraham Lincoln

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Euforiseret skrev:
Terrodrone - jeg foreslår at du prøver ego-dødstrippet.. Du dør, men vågner op igen. Eller, du dør ikke, men det føles måske sådan.

Et stærkt svampetrip skulle kunne gøre det. Ellers keta. Rigtig rigtig meget keta :roll:

Bare fordi han fyrer pis af, behøves du ikke følge trop. ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]