Hej Terrodrone, i tilfælde af at du er seriøs så:
Man kan dø af alle stoffer ja, det opgøres i LD50 som er en beregning af hvor mange mg. pr kg. kropsvægt af et givent stof man skal indtage for at dø. Det beregnes i laboratorier på rotter hvor man giver dem et stof og øger dosen indtil 50% af dem er døde, så har man sin LD50.
Men jeg vil personligt sige at du vælger de forkerte svampe, eller svampe af de forkerte årsager, hvis du tager dem p.g.a. det "rush" der er i at "lege med døden" eller hva end du er ude i. Selv rød fluesvamp, som er velkendt for at være et direkte '=' tegn for død og giftighed, er ikke specielt toxisk.
Psilocybinsvampe, som jeg næsten går ud fra du refererer til, har en meget meget høj LD50 - jeg mener det er noget nær din egen kropsvægt du skal æde for at dø. Du kan også dø af at drikke for meget vand. Der er jeg lige ved at tro at LD50'en ligger langt lavere.
Ang. buphedrone, så tror jeg ikke det skulle udgøre nogen yderligere "fare" i kombination med LSD'en eller svampene. Jeg er heller ikke sikker på at du kender de her omtalte stoffer særlig godt hvis du stadig taler om evighedstrip? Jeg er personligt af den, noget kontroversielle, holdning at folk der brænder sig på psykedeliske stoffer som regel er folk der ikke virkelig ved hvad de har med at gøre. Og jeg vil advare dig, ligeledes!
Du får dig en slem overraskelse hvis du tror LSD og svampe er "en tur i tivoli" eller en manddomsprøve for at se hvor tæt på døden man kan komme. Just saying.
Så læs op på stoffet (bogstavlig talt

) herinde og kom så igen når du har informeret dig lidt bedre.
Have a good day, sir.