Halløj der ude!

Da jeg desværre
ingen erfaring har mht. stoffer, så tænkte jeg på, om der var nogle erfarene og hjælpsomme mennesker her inde, som ville give et par tips til en førstegangsbruger af Amfetamin i den kommende weekend!
Situationen ligger sådan, at jeg har haft et misbrug af hash i et års tid, men har derimod af personlige grunde valgt at tage en forholdsvis lang pause fra det, som har stået på i en måneds tid indtil videre.
Men... Som sagt så bliver det min tur for første gang til at prøve det ellers så velomtalte stof - Amfetamin - og jeg kunne helst godt tænke mig at få den fedeste oplevelse nogensinde med det, af 2 grunde.
1.) - Jeg blev 18 i sidste uge og jeg har endnu ikke fået fejret det ordentligt med de næreste venner!

2.) - Man tager det jo for at få det fedt, ikke?

Det skal siges, at jeg har været inde og tjekke de forskellige tråde der er blevet lavet her inde mht. Amfetamin, men føler stadig at jeg mangler at få de helt gode råd til både dagen derpå man tager det og evt. dagen efter man har taget det.
Sårh ... for at komme frem til mine bekymringer.
- Har man mulighed for at drikke under rusen som førstegangsbruger, for at få det federe?
- Da jeg trods alt er stoppet med tjalden, ved jeg at der kører en joint eller to igennem på et tidspunkt - er det dét værd at ryge på den, eller burde jeg blot sige "ellers tak"?
- Hvor meget burde jeg sniffe i løbet af aftenen taget i betragtning af, at det hverken er super god eller dårlig Amfetamin?
- Vand - er det noget man burde drikke under rusen også? Hvis ja, hvor meget?
- Nogle forslag til evt. gode retter (aftensmad), før man tager det?
- Nogle ting jeg bør være opmærksom på?

Det ville være en stor hjælp, hvis jeg kunne få svar på de spørgsmål og evt. flere der nu engang falder jer ind, som jeg burde vide!

På forhånd, tak!
God weekend til alle, når vi nu engang når dertil.
- Hummuz