Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 11:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ingen idé!
Halløj der ude! :)

Da jeg desværre ingen erfaring har mht. stoffer, så tænkte jeg på, om der var nogle erfarene og hjælpsomme mennesker her inde, som ville give et par tips til en førstegangsbruger af Amfetamin i den kommende weekend! :wink:

Situationen ligger sådan, at jeg har haft et misbrug af hash i et års tid, men har derimod af personlige grunde valgt at tage en forholdsvis lang pause fra det, som har stået på i en måneds tid indtil videre.

Men... Som sagt så bliver det min tur for første gang til at prøve det ellers så velomtalte stof - Amfetamin - og jeg kunne helst godt tænke mig at få den fedeste oplevelse nogensinde med det, af 2 grunde.

1.) - Jeg blev 18 i sidste uge og jeg har endnu ikke fået fejret det ordentligt med de næreste venner! :)

2.) - Man tager det jo for at få det fedt, ikke? ;)

Det skal siges, at jeg har været inde og tjekke de forskellige tråde der er blevet lavet her inde mht. Amfetamin, men føler stadig at jeg mangler at få de helt gode råd til både dagen derpå man tager det og evt. dagen efter man har taget det.

Sårh ... for at komme frem til mine bekymringer.

- Har man mulighed for at drikke under rusen som førstegangsbruger, for at få det federe?
- Da jeg trods alt er stoppet med tjalden, ved jeg at der kører en joint eller to igennem på et tidspunkt - er det dét værd at ryge på den, eller burde jeg blot sige "ellers tak"?
- Hvor meget burde jeg sniffe i løbet af aftenen taget i betragtning af, at det hverken er super god eller dårlig Amfetamin?
- Vand - er det noget man burde drikke under rusen også? Hvis ja, hvor meget?
- Nogle forslag til evt. gode retter (aftensmad), før man tager det?
- Nogle ting jeg bør være opmærksom på? :)

Det ville være en stor hjælp, hvis jeg kunne få svar på de spørgsmål og evt. flere der nu engang falder jer ind, som jeg burde vide! :)

På forhånd, tak!

God weekend til alle, når vi nu engang når dertil.

- Hummuz

Medlem

Jeg drikker altid når jeg tager amfetamin, i mine øjne er det ret kedeligt uden alkohol, drak også første gang jeg tog amfetamin eller Coke for den sags skyld. Bare hold lidt igen, når det er første gang.

Det med jointen er jo helt op til dig selv, det er svært og sige om du vil kunne lide blandingen, personligt synes jeg det er meget rart, men lader helst være da jeg synes det påvirker mig mindre.

Drik vand som du plejer, tænker faktsik ikke rigtig over det når jeg først er fuld og påvirket.. Men jeg drikker altid meget vand.

det er altid rart at have spist godt i løbet af aftenen, så man ikke vågner op helt smadret dagen efter..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, spis sundt inden og efter indtagelse da du under påvirkning af amfetamin ikke kan spise særligt meget.

Grunden til dette er at signalstofferne i hjernen fortæller dig at du er mæt. Det er derfor vigtigt at man har energi nok til at bruge af.

Jeg vil ikke råde dig til at sniffe mere end et kvart til et halvt gram første gang, mindre kan også gøre det. Prøv at mærke rusen efter.
Hvis du f.eks har kæbespændinger og store pupiller er der jo ikke ligefrem grund til at tage mere.

Du kan sagtens drikke alkohol på amf. Bare pas på at du ikke kommer til at drikke mere end du normalt kan holde til. På amf kan du drikke mere end normalt, men hvis virkningen fra amfetaminen ligger sig kan du hurtigt blive ret stiv.

Om du så også skal blande hash ind i billedet kan jeg ikke svare dig på. Det kommer vel an på om du synes at du sagtens kan klare tre forskellige rusmidler på en gang. :D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: No clue..
Og husk nu at depressanter og stimulanser blandet sammen, er dårlig HR.

Medlem

Husk nu hvis du får smag for det, bliver det aldrig det samme at gå i byen uden amfetamin.

Sådan var det hvertfald for mig.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Jeg kan ikke se noget galt i at ryge med på joints, da de kan tage noget af rastløsheden...

Medlem

SteeLx^ skrev:
Jeg kan ikke se noget galt i at ryge med på joints, da de kan tage noget af rastløsheden...

Når du nu siger du har haft et misbrug, ville det så ikke være en god idé at holde sig et lille stykke tid mere fra hashen? :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vårhus
Snif da så meget, som du føler for, når du nu skal prøve det for første gang. Hvis du alligevel propper det op i næsen, vil der formentligt melde sig et ubehag, der vil afholde dig fra at tage mere, inden det på nogen måde bliver livstruende.

Så synes jeg, det er noget mærkeligt noget, at folk anbefaler druk, men har reservation overfor joints. Generelt synes jeg ikke alkohol giver en skid andet end kvalme til en amfetaminbrandert. Du kan alligevel ikke blive fuld, så jeg synes sgu hellere du skulle holde dig til appelsinjuice, cola eller vand - altsammen meget lækkert på speed. Når folk brokker sig over nedturen skyldes det også typisk, de har drukket som svin. Den dejlige, knivskarpe rus, man får af speed, skal nok give hårresjov nok til dig og dine drugger uden det der gammeldags alkosvump.

Men som sagt: Ryg lidt hash, da den sanseforstærkende dimension i cannabis gør speedrusen mere intens, undgå blot at ryge så meget, at du ikke fatter noget. Det er ikke altid lige sjovt at være komplet blanket af i hovedet, mens man samtidig har et energiniveau som en liderlig bæver på - ja, på speed.

Junior medlem
Brugeravatar

Akira_Dk3 skrev:
Husk nu hvis du får smag for det, bliver det aldrig det samme at gå i byen uden amfetamin.

:stupid:

Site Admin

...som tidligere nævnt så LAD NU VÆRE med at drikke mere alkohol end du ellers kan klare. Ud over det kan være farligt, kan du få tømmermænd der overstiger dine vildeste feberfantasier hvis du gør det alligevel. Det er bitter erfaring fra de unge amfetamin dage hvor man føler sig som kongen og et sort hul der lige sluger 40 genstande. Man kan godt sluge de 40 genstande, men det føles desværre også sådan dagen efter!

God vind, mvh
KenIshii

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
EXJUNKIE skrev:
Akira_Dk3 skrev:

Hvorfor er det dumt sagt? Det er jo rigtigt .. Jeg bakker helt op omkring hvad Akira siger!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ingen idé!
Jeg må sige, at jeg er dybt imponeret over venligheden på dette forum - thumps up!

Når det så er sagt, så takker jeg rigtig mange gange for de brugbare og hjælpsomme svar - er sikker på min aften imorgen bliver uforglemmelig! :D

Så, for lige at få tingene på plads.

- Snif til du føler, at du har det vidunderligt? (med måde selvfølgelig).
- Drik lidt sprut hvis man føler for det, men ikke overdrevet.
- Lidt joint er plus under rusen.
- Spis sundt både før og efter indtagelsen - slankekur, wtf? :D - da jeg desværre ikke har mulighed for hjemmebagt aftensmad, kan en salatpizza gå an? :)

Once again, tusind tak for svarene!

Rigtig god weekend, sniffer, ryger og hvad man ellers kan finde på til alle.

- Hummuz

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hummuz skrev:
Jeg må sige, at jeg er dybt imponeret over venligheden på dette forum - thumps up!

Når det så er sagt, så takker jeg rigtig mange gange for de brugbare og hjælpsomme svar - er sikker på min aften imorgen bliver uforglemmelig! :D

Så, for lige at få tingene på plads.

- Snif til du føler, at du har det vidunderligt? (med måde selvfølgelig).
- Drik lidt sprut hvis man føler for det, men ikke overdrevet.
- Lidt joint er plus under rusen.
- Spis sundt både før og efter indtagelsen - slankekur, wtf? :D - da jeg desværre ikke har mulighed for hjemmebagt aftensmad, kan en salatpizza gå an? :)
- Hummuz

Husk IKKE at indtage mere alkohol, end du plejer at kunne uden amfetamin. Spis en masse frugter, nødder, salater osv. Det er altid et plus at ens mave og krop er i top når man indtager amfetamin. Ikke en oliedryppende pizza fra din lokale dej pusher! :)

Junior medlem
Brugeravatar

Bl0dpump skrev:
EXJUNKIE skrev:
Akira_Dk3 skrev:

Hvorfor er det dumt sagt? Det er jo rigtigt .. Jeg bakker helt op omkring hvad Akira siger!

"Im with stupid" = Jeg er enig ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan kun være enig med de fleste indlæg... Altså spis sundt før og efter, drik ikke for meget osv... Kroppen kører i tomgang mens du er påvirket og du betaler regningen bagefter...

Det lyder som om du ikke har nogen erfaring med stimulanser, så jeg vil da lige nævne at den optur du får er rigtig dejlig; men den bliver ikke nødvendigvis bedre af at tage mere - og det kan man godt føle sig fristet til... Præcis som at drikke - jo fuldere man bliver, jo bedre smager det og til sidst man hælder ned til gulvet bliver skævt og lyset slukker - der vil du ikke hen på amfetamin :!:

Mit råd er af sniffe lidt, vent så 10-15 minutter og se hvordan du får det... Hvis ikke der rigtig sker noget, så tag lidt mere og vent igen 10-15 minutter - du er ikke i tvivl når det sætter ind... Men når det er første gang, så lad være med at falde for den med at sniffe løs en hel weekend i træk og så gå i seng søndag aften... De mandage morgener der kommer efter sådan en tur er dem man sygemelder sig på - og så er man allerede derhenne hvor ens weekendbrug påvirker hverdagene :-(

Altså tag det stille og roligt især nu det er første gang - hellere safe than sorry.... og hvis ikke du får den perfekte aften første gang, så er der jo altid næste gang ;-)

Personligt redoserer jeg max 1-2 gange på en aften og springer ikke hele nætter over - lidt halvdårlig søvn er bedre end ingen søvn

God aften herfra - og pas på med det, dine byture vil aldrig være de samme igen uden amfetamin :|

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hummuz, kan vi få en tilbagemelding når forsøget en gang er overstået? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ville ikke anbefale dig salater og andet slankepjat, du skal bruge noget energi derfor skal man spise noget med masse af energi i dvs. Et godt og solidt kalorierfyldt måltid såsom en bøf, kartoffel og brunsovs. Hvis du spiser salat får du simpelhen ikke den rette mængde energi som er temmelig smart at have når man skal tage amfetamin.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
KenIshii skrev:
...som tidligere nævnt så LAD NU VÆRE med at drikke mere alkohol end du ellers kan klare. Ud over det kan være farligt, kan du få tømmermænd der overstiger dine vildeste feberfantasier hvis du gør det alligevel. Det er bitter erfaring fra de unge amfetamin dage hvor man føler sig som kongen og et sort hul der lige sluger 40 genstande. Man kan godt sluge de 40 genstande, men det føles desværre også sådan dagen efter!

God vind, mvh
KenIshii

Hørt!
Pas på at du ikke bliver for kæphøj på komboen. Det har jeg selv haft et problem med. Når man sniffer kan man drikke mere. Så får man lyst til at sniffe mere osv. Det er en rigtig ond cirkel. Samtidig får man følelsen af: "fuck det man, det kan jeg sagtens klare" fordi man er påvirket, hvilket gør det endnu værre.

Til dagen efter er det godt med nogle film eller andet, man kan stene ud til. Hvis man har lidt nedtur er det konge at have noget at lave. En gåtur i solskinsvejr kan også varmt anbefales. Bare man ikke bliver rastløs.

Medlem

Ved ikke om du har haft ding tur med Amfetaminen.
Men mine små råd skal du nu alligevel have.

Som alle andre også siger så spis godt og sundt før.
Forvendt ikke du kan sove efter sådan en tur. Det gør jeg aldrig, men kan man så sove er det et plus.
Drik noget vandt og slap af engang i mellem husk lige at sidde still engang i mellem.
Tyggegummi kan også være en god ting at have med hvis nu munden skulle begynde at køre lidt:)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ved ikke med jer, men dagen efter amfetamin drikker jeg altid en halv liter mælk når jeg står op. Og det giver mig virkelig en dejlig følelse, plus at min mave slapper mere af ... Bare et lille hint, hvis det nu hjælper på jer også ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]