Skou skrev:
Altså har set en ven få bad trip på af 2C-B, så en eller anden slags mindfuck kan det godt fremkalde.
IMO er syre et fantastisk stof netop pga af det ekstreme mindfuck man får af det, man kan virkelig lege med tankerne for groft på syre. Men det kræver altså en del syre trips for at man kan håndtere sit trip 100 %, eller helt 100 kan man jo aldrig, når man tripper på høje doser syre er det ekstremt vigtigt med de helt rigtige set & settings. Ellers kan det gå grueligt galt.
Har heller ikke udelukket at 2C-B skulle kunne fremkalde mindfuck, jeg har bare personligt ikke oplevet det, endnu. Vi er trodsalt forskellige

. Gud ske tak og lov for det

.
Jeg kan selvfølgelig kun tale af egen erfaring, men når jeg har indtaget 2C-B har det ikke rigtig sagt mig så meget, jeg savner en form for mystik.
Det jeg værdsætter ved syre er at selv i lave doser kan man få hjernen i så højt gear at tankerne bare flyver derud af, og man får tænkt en masse ting igennem, både gode og dårlige. Ja, man kan nærmest sige man får renset sit sind. Sådan føler jeg det i hvert fald.