Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 13:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Ello me rastas! ;)

Efter at have læst nogle lsd triprapporter herinde, er jeg begyndt at tænke lidt over styrken af det lsd jeg selv har taget. Det skal dog lige siges at jeg kun har prøvet lsd 2 gange, første gang med 1 mærke, og anden gang med 2.

På LSD har jeg aldrig oplevet visuals - og det var egentlig også mit indtryk, at lsd ikke fremprovokerede sådanne ting - men kun 'forvrængninger'. Altså husvægge der trækker vejret, følelsen af at jeg trækker vejret i farver, stærk kilden i kroppen.. Og helt usandsynligt vilde grineflip iøvrigt. Også farver det blander sig let sammen.
Dette har fået mig til at sætte spørgsmålstegn ved styrken af de mærker mig og mine venner køber. (det skal lige siges det er Rolling Stones, kender I noget til at de skulle have en specifik styrke?).

Men af samme grund kører vi så 3 mærker i kæften næste gang :)

På forhånd tak!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Der er 2 slags rollingstones i omløb, de sidste par gange jeg har fået dem har det været noget hø, men for et års tid siden var der nogle virkelig gode rollingstones - de er vist desværre ret svære at finde :(
Grunden til at du siger at lsd ikke giver visuals er udelukkende fordi du ikke har fået en høj nok dose imo, men pas nu på med syre, lige pludselig så kan det meget hurtigt blive for meget hvis ikke man har "trænet" sin psyke til at kunne trippe igennem.

Junior medlem

Mange tak for svaret, og du har sikkert ret hvilket jo også er grunden til at mig og vennerne ligeså stille vil afprøve lidt større doser, set og setting betyder jo alt.

Men nu hvor jeg er igang - og har iøvrigt voldtaget erowid for information - diskuterede jeg med min søster hvorvidt der var nogen fysiske eller psykiske skadelige virkninger ved LSD. Mig bekendt er den eneste psykisk skadelige virkning at det i ekstreme tilfælde, og hos et absolut fåtal af mennesker, kan give psykose af både kortvarig og permanent art. Eller på anden måde være med til at fremprovokere en psykisk sygdom.
Er der en skadelig virkning jeg har overset her, eller en fysisk skadelig virkning?.

Medlem

Jeg undrer mig også lidt over det samme, jeg tog ½ alice in wonderland mærke første gang, fik et nogenlunde trip ud af det, måske en smule kedeligt i længden. fik ingen visuals overhovedet, skal man bare op i høje doser ?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg synes da, at det, du beskriver, er visuals. Du skal ikke forvente mere på et mærke end de symptomer, du nævner... Nogle oplever meget mere, men det modsatte er i hvert fald heller ikke ualmindeligt. På to mærker burde der så ske noget mere, men hvis det ikke imponerer dig, så er du nok en af dem, der godt kan smide 3 i kæften, som du selv foreslår. I hvert fald af de mærker, som du har fat i. Jeg blev også meget skuffet over de sidste både rollings stones og hoffmann, jeg fik proppet i munden... man skulle tro, at meget af syren i omløb er afsuttet på forhånd. :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er ikke nogen fysiske skader ved brug af LSD, der var en tråd hvor der blev spurgt efter det her, og det eneste fysisk skadelige er at man kan få en go smerte i mavemusklerne efter at have lagt og grint i en 10 timer :D

10hi-f9z> Ja, man skal bare op at have nok, og lige pludselig så er de der bare, mange kan blive skræmt af hvor kraftige visuals syre kan gi, (Har selv set en ven pisse i bukserne fordi at han slet ikke kunne kontrollere hans trip). Så tag det nu stille og roligt når i skal udforske de dejlige ting som syre også kan 8)

Medlem

Kan LSD viuals på nogen måde sammenlignes med et kraftigt 2c-b trip? synes en god dose 2c-b kan fremprovokere nogle voldsomme visuals.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
10hi-f9z skrev:
Kan LSD viuals på nogen måde sammenlignes med et kraftigt 2c-b trip? synes en god dose 2c-b kan fremprovokere nogle voldsomme visuals.

LSD er mere voldsomt visuelt end 2C-B og i en mere ekstrem grad i de rigtige doser. 2C-B har bare den egenskab, at der ingenting skal til, før man får visuals af det. Men 2C-B er legetøj i forhold til syre. :P Og hvis nogen er uenige, så har de ikke spist nok/stærk nok syre. :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Minimal skrev:
10hi-f9z skrev:

LSD er mere voldsomt visuelt end 2C-B og i en mere ekstrem grad i de rigtige doser. 2C-B har bare den egenskab, at der ingenting skal til, før man får visuals af det. Men 2C-B er legetøj i forhold til syre. :P Og hvis nogen er uenige, så har de ikke spist nok/stærk nok syre. :D

Enig, kunne ikke have sagt det bedre selv, men vil også sige at syren har også den egenskab at den kan få ens tanker så langt væk fra virkeligheden, og det har jeg endnu ikke oplevet endnu på 2C-B, selv i høje doser.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Altså har set en ven få bad trip på af 2C-B, så en eller anden slags mindfuck kan det godt fremkalde.
IMO er syre et fantastisk stof netop pga af det ekstreme mindfuck man får af det, man kan virkelig lege med tankerne for groft på syre. Men det kræver altså en del syre trips for at man kan håndtere sit trip 100 %, eller helt 100 kan man jo aldrig, når man tripper på høje doser syre er det ekstremt vigtigt med de helt rigtige set & settings. Ellers kan det gå grueligt galt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
LSD er ihvertfald ikke legetøj.

At hamre 3 mærker i hovedet fordi 1 ikke gjorde det vilde.... Det kan tage røven på jer totalt.

Og alle jer andre, stop så den 2c-b snak, jeg prøver at holde en straight non-dope linje ok - og alt det snak om at 2c-b er legetøj ifht syre... det gør jo bare mig sulten...

PLUR

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Skou skrev:
Altså har set en ven få bad trip på af 2C-B, så en eller anden slags mindfuck kan det godt fremkalde.
IMO er syre et fantastisk stof netop pga af det ekstreme mindfuck man får af det, man kan virkelig lege med tankerne for groft på syre. Men det kræver altså en del syre trips for at man kan håndtere sit trip 100 %, eller helt 100 kan man jo aldrig, når man tripper på høje doser syre er det ekstremt vigtigt med de helt rigtige set & settings. Ellers kan det gå grueligt galt.

Har heller ikke udelukket at 2C-B skulle kunne fremkalde mindfuck, jeg har bare personligt ikke oplevet det, endnu. Vi er trodsalt forskellige :). Gud ske tak og lov for det :P.

Jeg kan selvfølgelig kun tale af egen erfaring, men når jeg har indtaget 2C-B har det ikke rigtig sagt mig så meget, jeg savner en form for mystik.

Det jeg værdsætter ved syre er at selv i lave doser kan man få hjernen i så højt gear at tankerne bare flyver derud af, og man får tænkt en masse ting igennem, både gode og dårlige. Ja, man kan nærmest sige man får renset sit sind. Sådan føler jeg det i hvert fald.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]