Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 22:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

jeg går og hygger mig med ketogan i weekenden ...spiser 10 stk over weekenden...jeg bliver opstemt og har det skide godt ....men jeg syntes at det aftager hurtigt ( 3 stk ganer ..virker på mig i 2-3 timer )
ville jeg kunne få samme virkning med doner??? hvor det så bare virker meget længer tid ... eller skal jeg prøve noget andet istedet for

på forhånd tak

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
JAMMER12 skrev:
eller skal jeg prøve noget andet istedet for ?

Ja - Du skal skære ned på dit forbrug.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Bl0dpump skrev:
JAMMER12 skrev:

Ja - Du skal skære ned på dit forbrug.

....?

on topic: Hvis jeg var dig, ville jeg hellere finde nogen oxycontiner eller morfin. Metadon virker først 2 timer efter indtagelse og først fuldt ud efter 4. Det gør folk har tendens til at redosere for meget og komme galt afsted. Metadon virker også ubehageilgt lang tid(op mod 2 døgn) og rusen er ikke særlig spændende(efter min mening).

Ikke for at prædke for meget, men pas nu på med opioider. En lille overdosering af opioider kan koste en livet og de er meget afhængighedsskabene.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

spiffeh skrev:
Bl0dpump skrev:
JAMMER12 skrev:

Ikke for at prædke for meget, men pas nu på med opioider. En lille overdosering af opioider kan koste en livet og de er meget afhængighedsskabene.

Der havde du dit svar lille spiffeh ..

Junior medlem

jeg syntes ik at mit forbrug er så stort ...

3 stk fredag
3stk lørdag
4 stk søndag

men jeg overvejer donerne fordi at de er der altid... og ganerne tit er svære at få fat på

tak for svaret spiffed ..men har kun adgang til doner og ganer lige pt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Så hold dig til ketoganerne. Du kan eventuelt supplere op med hash(Den eneste downer der er forsvarelig at blande med opioider. LÆS: Lad vær med at blande opioider med øl, benzodiazepiner, ghb eller andre downers)

bloodpump Hvad har opioiders dødelighed at gøre med hans forbrug? Hans forbrug er ikke alarmerende? Det er normalt man tager flere ketoganer for at opnå en rekreationel virkning...

Skal man nu overveje sit forbrug fordi man tager opioider engang imellem? Forstår ikke hvad du prøver at sige bloodpump.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
:idea: Det er måske ikke så smart at tage ketogan fredag, lørdag OG søndag?

Jeg tænker også "pas nu lige på" når jeg læser det.

Junior medlem

jeg er lidt gnaven mandag morgen ..har lidt uro ..tirsdag er jeg på toppen igen ingen problemer

men ja man skal passe på ...var lige ved at falde i for et par månder siden ..jeg kørte fra søndag til søndag :roll: ..der fik jeg det sgu skidt da jeg stoppede og måtte ty til snaps for at sove ..4 dage after var jeg okay igen ..så jeg kender min grænse ...og som sagt er det ik altid der er ganer ..så må man jo gå bedrøvet hjem :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

spiffeh skrev:
Så hold dig til ketoganerne. Du kan eventuelt supplere op med hash(Den eneste downer der er forsvarelig at blande med opioider. LÆS: Lad vær med at blande opioider med øl, benzodiazepiner, ghb eller andre downers)

bloodpump Hvad har opioiders dødelighed at gøre med hans forbrug? Hans forbrug er ikke alarmerende? Det er normalt man tager flere ketoganer for at opnå en rekreationel virkning...

Skal man nu overveje sit forbrug fordi man tager opioider engang imellem? Forstår ikke hvad du prøver at sige bloodpump.

Som Drupe OGSÅ påpeger, vil jeg ikke mene det er smart at tage ganer fredag, lørdag og søndag. Så vidt jeg ved er dette board HR, har du glemt det spiffeh?

Undskyld, lidt Galde, måske!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

spiffeh skrev:

Syntes du fredag, lørdag og søndag hver uge, er en gang imellem?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej det er det bestemt ikke. Læste også først bagefter, at det ikke kun var fredag og lørdag han tog narko. Først der begynder det at lyde forkert.

At tage narko fredag og lørdag kan hænde, at han tager 10 piller hen over 2 dage er meget men absolut ikke ekstremt.

Forresten... Postcounten gør ikke andet end at vise hvor mange posts du har skrevet... nåja ved du hvad HR er?

Junior medlem

at jeg guffer 3 ganer efter spise tide i weekender fredag til søndag ..og smider mig i sofaen æder citronmåne og drikker kaffe er meget lille forbrug i mine øjne ....

jeg er mere bekymeret for dem der går i byen fra fredag aften til søndag middag ..uden søvn eller mad

jeg ser ik mit forbrug som et problem

Junior medlem

ville jeg hente noget ved at sniffe dem ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tager du 4 Søndag pga. opbygget tolerance? Men nej, jeg synes da heller ikke at det lyder som et misbrug...

Medlem

Det er i hvert fald ikke et fornuftigt forbrug, meget stærke opioder 3 dage i træk, 3 ud af ugens syv dage. Du har ikke overvejet at have en rigtig god fredag eller lørdag? Det er meget forskelligt, hvad der skal til for at blive afhængig, men det skal nok komme og det er et helvede af selvindbildte illusioner, muskelkramper, søvnløse nætter og en kraftig influenza der varer 100 år. Overvej om du vil være den næste der falder i.

Du skal ikke tage metadon, hvis det her er din stof-moral. Prøv at tage et par måneder clean, læs på det og find ud af hvad det er du helst vil. En sidste ting, hvis 2 måneder uden virker som en uendelighed, er der så ikke noget galt?

Mvh
Anarkrig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hej

Lige med ketoganer skulle der ikke ske noget ved at spise en 10 stykker henover en weekend - alle ved at flere dages forbrug er usundt - men det som ham her gør - jamen - personligt skal jeg have 2 ketoganer for bare at mærke dem og helst noget hash oveni.

Jeg har været ret tæt på en pillenarkoman det meste af mit liv - hun spiste 10+ hver dag - nogle dage en 20 stykker - hun lever endnu - er ret sane - har gjort det i 20 år - så hop lige ned af mandens ryg med at kalde hans forbrug for et misbrug eller for ufornuftigt.

Hvis jeg skulle råde dig til noget - og det her er ikke et særlig godt råd - men personligt holder jeg mig fra opiater - holder mig til benzodiazepiner - de virker længere og synes også at lammeeffekten er langt bedre en opiater, men det er så meget en smagssag når det medicin der lammes på - så det bare et råd.

Dog vil jeg holde mig langt væk fra metadonen, det rent ud sagt noget rigtig lort - selv de junkier der får det, siger det ikke en skid med heroin har at gøre, det bare statsfars egen lille pengemaskine det metadon der, ingen reel lammeværdi - been there done that- BORING....

PLUR

EDIT

Det med at ketogan er stærkt smertestillende - hør lige her, det indeholder 5mg af et opiat der er ca dobbel så stærk som morfin... så svarer det til 10mg morfin ca + den spasmolyt der er tilføjet - det forstærker effekten af morfinen - men det stadigvæk kun 10mg morfin der bliver indtaget - altså 30mg på et døgn - der ikke engang virker i mere end max 5 timer.... Så er rådet til manden at han skal få fat i oxycontin som er ret meget kraftigere og virker i omkring 12 timer - hvem snakker om HR er? Ketoganer er da klart det bedste at tage hvis man tager opiater - de er så milde ifht hvad det egentligt er.
Den før omtalte ketogan narkoman får nu oxycontin imod smerter og synes de MEGET stærkere i effekten - dette er sagt med 20 års erfaring - der ikke noget i vejen med at spise 50mg*2 morfin på en weekend, det små 100mg - det ikke noget særlig vildt og kan godt forstå han føler sig sundere end dem som render rundt hele weekenden og glemmer at spise + de hamrer stimulanser ned som om det var kellogs mandagmorgen.

Senest rettet af Freakaling 25 sep 2009 10:49, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

spiffeh skrev:
Nej det er det bestemt ikke. Læste også først bagefter, at det ikke kun var fredag og lørdag han tog narko. Først der begynder det at lyde forkert.

At tage narko fredag og lørdag kan hænde, at han tager 10 piller hen over 2 dage er meget men absolut ikke ekstremt.

Forresten... Postcounten gør ikke andet end at vise hvor mange posts du har skrevet... nåja ved du hvad HR er?

?????? ... Hvad sker der for dig?

Junior medlem

blodpump jeg ved godt at du kun vil mig det beste ....og det er det boardet er her for ..men du giver ik svar på mit spørgsmål ...hvis alle svare som dig i denne tråd ..så ville jeg ikke været blevet en snus meget kloger på metadon... og var sikkert gået ud for købe skidet ....men mange tak for alle de andre gode svar ...jeg springer denne weekend over ... skære ned til 6 stk hveranden weekend (fredag og lørdag )

for som en også sagde... skær ned :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej, du må undskylde mine ret korte ligegyldige svar. Var ikke lige i humøret da jeg skrev det. Undskylder også overfor de andre denne tråd :)
Er da trods alt mand nok til at bekende mine fejl! Go week alle sammen! 8)

Medlem
Brugeravatar

skær søndagen væk(3 dage om ugen er for mange og opbygger tolerance), tag en halv ekstra en af de andre dage, brug evt som fks spiffeh foreslår noget til at "booste" det med (diphenhydramin, hash, måske en _enkelt_ gendstand) eller du kunne opløse dem i vand og tage dem rektalt (Ketobemiodone oral 34% +/-10%, rectally 44% +/- 9%, half-life is 2.25- 2.45 hours)

det var lige hvad jeg kunne bidrage med,.. og jo! jeg synes at du skal holde dig langt væk fra metadon!

edit: nå kan allerede se du har taget de fornuftige råd til dig... men du kan da måske bruge nogle af det andet jeg skriver... :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]