Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 18:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Pulver LSD?
Site Webmaster
Brugeravatar

Her forleden snakkede jeg med en af mine venner fra jyllland og han fortalte at han lige havde prøvet LSD for første gang. Det ville jeg da høre mere om så han fortalte at han var blevet tilbudt noget af en pizza af nogle kammerater og efter han havde spist lidt fortalte de ham at de havde kommet pulver LSD på.
Hans trip varede i ca 12 timer med flotte farver og han sys det mindede meget om de LSD trip rapporter han havde læst.

Og da jeg aldrig har hørt om LSD i pulver form ville jeg lige spørge herinde om det findes? Det har vel formentligt "bare" være et research chemical ikke?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hehe, hvis de havde drysset "pulver-LSD" på hans pizza var han nok gået i kredsløb omkring solen...
Der er formodentligt tale om et RC som du selv siger, men jeg kan ikke lige komme i tanker om, hvad det skulle være. Der er ikke mange af de gængse RCs, der har så langvarig effetkt.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
Er det bare mig der synes, at det var lidt ondskabsfuldt af dem først at fortælle ham efter at han havde spist af den, at den var loaded?

Det var godt at han fik et dejligt trip, after all.

Titel:
Medlem

mælkebøtten skrev:
Er det bare mig der synes, at det var lidt ondskabsfuldt af dem først at fortælle ham efter at han havde spist af den, at den var loaded?

Nej de lyder da virkelig til at være nogle røvhuller, hans venner!

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

noname>> nemlig osse det jeg tænkte på.

Mælkebætten>> Ja egentlig. Især fordi det var han første oplevelse mde andet end hash og alkohol.

Jeg glemte at nævne at dagen efter var hans syn sløret så ikke engang kunne læse SMS'er.

Det fik mig til at tænke på cyclizinhydrochlorid men han beskrev sine visuals som flotte farver og typiske LSD/svampe/osv visuals og ikke de "ægte" hallucinationer som det kan give.

Jeg skal være sammen med ham senere idag og så spørger jeg lige lidt mere ind til det for jeg vil da gerne ha identificeret hvad det var han prøvede og det vil han vel osse gerne selv.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hvis han er villig til at tage et trip mere, så kan I jo få fat i noget LSD og planlægge en dejlig aften.

Efter trippet kan han jo sammenligne sit første trip med sit sidste trip og derudfra bedømme om det rent faktisk var LSD eller ej.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
aliaarhus skrev:
Hvis han er villig til at tage et trip mere, så kan I jo få fat i noget LSD og planlægge en dejlig aften.

Efter trippet kan han jo sammenligne sit første trip med sit sidste trip og derudfra bedømme om det rent faktisk var LSD eller ej.

Altså det er jo åbenlyst ikke LSD han har fået, hvis det har været i pulverform...

Og et frimærke på en varm pizza er vist ikke en god løsning, varme og ingen kontakt med slimhinder er ikke sundt for LSD!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
Dem der dryssede det på pizzaen må da vide hvad det var? Medmindre naturligvis at de selv er uvidende og er blevet bildt ind, at det var pulver-LSD.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
a-MT og 2C-E, er en mulighed, de kan ifølge erowid vare op til henholdsvis 16 og 12 timer - men folk der omgåes den slags narko, burde ikke rende rundt om drysse det på andres pizza, uanmeldt...

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
noname skrev:
aliaarhus skrev:

Altså det er jo åbenlyst ikke LSD han har fået, hvis det har været i pulverform...

Og et frimærke på en varm pizza er vist ikke en god løsning, varme og ingen kontakt med slimhinder er ikke sundt for LSD!

Nej, det er rigtigt nok. Men altså, man ved aldrig - det kan godt være de har gjort noget helt vildt fancy... væske på pulver eller noget lignende, hvilket jeg ikke kan se hvorfor.

Men kunne det ikke være TMA-x stoffer? De har jo en kraftig psykedelisk effekt og kan køre i hele 12-16 timer, så vidt jeg har orienteret mig. Men det er jo også lidt sjældne stoffer, så jeg ved ikke helt.

Titel:
Insane psychedelia user!

aliaarhus skrev:
Men kunne det ikke være TMA-x stoffer? De har jo en kraftig psykedelisk effekt og kan køre i hele 12-16 timer, så vidt jeg har orienteret mig. Men det er jo også lidt sjældne stoffer, så jeg ved ikke helt.

Dog ikke...

De mest almindelige er TMA og TMA-2 og ja de har skam psykedelisk effekt, men rusen varer kun i 6-8 timer. Jeg har set nogle steder hvor man kan få diverse TMA-analoger, men jeg tvivler på hvor udbredt de er.

Jeg vil nok gætte på det har været et 2C-(X) stof i en forholdsvis stor dosis.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
jeg vil også helt klart gætte på et 2c-* stof, for hvis man har prøvet at smage på diverse RC's så ved man at de som oftest smager RÆDSELSFULDT.... Faktisk er 2c-* stofferne de eneste jeg har oplevet som man kan smide i munden uden at maven vender sig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
PLACEBO! :D PLAAAAAAAACCCCCCCCCEEEEEEEBO! :D

Titel:
Insane psychedelia user!

aMT var også min tanke, indtil jeg læste TJiLLe's post, og kom til at tænke på smagen. Hvem fanden spiser en pizza, der lugter af landbrugsdyrs feces?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Selvfølgeligt er det da ikke aMT... det er kriminaliseret i stort set hele den vestlige verden, det er langt mere sandsynligt, at det er en af 2C'erne.

Titel: Mine gæt...
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Umiddelbart ville jeg tro at 5-MeO-aMT var noget af det mest sandsynlige. Det er så lav-dosis at det vil være svært at smage på en pizza, varigheden passer meget godt, og for den uerfarne kan det nok godty være en effekt der minder om LSD. Andre nogenlunde høj-potente, oralt aktive psykedeliske stoffer kunne være DOM eller DOB - men DOB varer - NOGET længere end 12 timer. Måske 5-MeO-DiPT, 4-AceO-DiPT eller andre "designer-tryptaminer" også kunne være svaret.
Pulveriseret LSD tror jeg i hvert fald ikke på. Meld endelig tilbage hvis du finder ud af hvad svinene egentlig dopede ham med.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Himlen over Kronborg
mælkebøtten skrev:

HOLD DA OOOOPP!! Så ka´han lære det!! :twisted: (det er en jokE, I ka ta det!)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Personligt ville jeg være meget pissed over at blive ufrivilligt dopet up med psykedelika, medmindre det var folk jeg vidste kendte mine grænser rent doseringsmæssigt, og det var weekend.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg skal være sammen med ham i aften og så spør om lidt flere detaljer om trippet og melder tilbage med det her.

Ja jeg ville sgu osse blive sur! Og især´hvis jeg var 100% uerfaren som ham. Men han havde et godt trip så det endte da godt :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Personligt ville jeg være meget pissed over at blive ufrivilligt dopet up med psykedelika, medmindre det var folk jeg vidste kendte mine grænser rent doseringsmæssigt, og det var weekend.

Hehe, det lyder sgu næsten som en opfordring :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]