Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 19:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

skriver dette indlæg for endnu engang at genoptage diskutionen om hvordan amfetamin Skal se ud. og hvordan det skal
opføre sig som konsistens...
har selv været/er ekspermental unge i dagens danmark.
Jeg elsker amfetamin,, jeg syns det er det bedste, men er så ked af, at der er så mange historier om hvordan amfetamin skal se ud lugte,smage & konsistens. det gør det umuligt at finde ud af hvad det enelig er man har betalt for om man har betalt for meget om eller lavet en god handel..

I den tid jeg har ekspermenteret med Amfetamin er jeg 100% sikker på jeg er blevet snydt rigtig mange gange.
desvære og det er jeg ved at være super træt af..
så er gået lidt i tænke boks,

Historie:
har endnu en myte jeg gerne vil ha' be eller afkraftet. fik af vide af når man fremstiller amfetamin, skal man bruge en stærkt væske til at kickstarte amfetaminens virkning "krystalisere". alt efter efter grænseværdie ("cut-off værdie") amfetamin, har så fået af vide man normalt bruger benzin.? sidst fik jeg så af vide de havde været blevet nød til at bruge 3 dobbelt salmiakspiritus for at starte den fordi det var så kraftig en amfetamin.. " skal så siges har aldrig fået bedre AMF " så ved ikke om det passer?
sand eller falsk..?

Billede

Hvordan syns i det ser ud.. ?
har samme konsistens som spartelmasse & meget Kraftig syntetisk amfetamin lugt, smager meget syntetisk,
blandes 1 til 3 ellers umuligt at sniffe gør alt for ondt:
har delt et halv gram med en ven på en nat mere ind nok ( slet ikke lyst til mere )

er det helt ved siden af hvordan det burde se ud?

Min oppfattelse af amfetamin:
det skal være tørt lidt glimtende tegn på krystal som også er tegn på ("Creatin") inhold: ikke godt:.

søger lidt en ganti for man ikke bliver snydt. test et eller fast bevis på man får det man får af vide.

Senest rettet af Emchrilstian 25 sep 2009 14:37, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Hej

Der flere slags amfetamin og det kommer i forskellige udgaver.

Amfetamin f.eks, er helt tørt og minder meget om tavlekridt i konsistens, det et pulver og ikke krystaller.

Methamfetamin bliver ikke fremstillet og 3xsalmiak spiritus er til cokefreebase - methamfetamin er blot efedrin der er reduceret:) Meth er hygroskopisk, det betyder at det suger vand til sig fra luften, deraf "yoghurt" myterne. Meth har det så også med at opløse den pose det ligger i - den bliver ihvertfald ret blød når der ligger så en 500g og stener.

Men hvis du gerne vil være sikker på hvad du får, og det kan du ikke være hvis du kun smager, lugter og ser på det.... Det kræver du tester det, f.eks med EZ-kittene - de giver svar øjeblikkelig og også en ide om hvor stærkt det er.

En anden ting er at jeg synes ikke at amfetamin(eller meth) river i næsen når det ret rent - selvfølgelig generer det lidt, men det jo pulver i næsen, det den ikke beregnet til:)

Desuden, så skulle det være muligt at tørre dit amfetamin - hvilket vil være ret smart - da du har betalt penge for væske hvis det er, det fugtigt :)

PLUR

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Helt ren amfetamin er tørt som kridt, og lugter ikke.
Der er altså snart masser af disse tråde, prøv at søg lidt rundt på boardet.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fakta om Amfetamin

Den er endda sticky....

PLUR

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
:sucks:

Junior medlem
Brugeravatar

Hey psys! Til at starte med vil jeg lige sige at vi er 2 der deler den her bruger, fætre der bor sammen, dels til forhåbenligt at kunne tage en lille aktiv rolle i en side vi gør meget brug af og ja så, få svar og viden på det vi nu end søger. Siger det mere for at de folk vi måske gentagende gange kommer i kontakt med ikke ender helt rundt på gulvet over ændringer i sprog, opstilling osv i vores indlæg =).

Bl0dpump skrev:
Helt ren amfetamin er tørt som kridt, og lugter ikke.
Der er altså snart masser af disse tråde, prøv at søg lidt rundt på boardet.

Først og fremmest vil jeg sige tak for at få det "kastet" i hovedet endnu engang, det altid godt med en bekræftelse. Men til mit(vores?) forsvar vil jeg gerne pointere, at det Ved vi godt, det har vi læst så mange gange - sjovt nok herinde - og undskyld vi tog det spørgsmål op igen, Men det skal også siges at når man bruger en nat eller et større antal timer på at læse tråde igennem falder man også over ligeledes mange myter og hvad folk selv mener om det. Personligt er jeg helt bag det du også siger, trøt som kridt i små sten, ingen lugt og ingen svie. Hvilket leder mig til nogen spørgsmål, når du nu er den første der rækker ud og siger det hårdnakket;

1) Har på en eller anden måde fået overbevidst mig selv om at langt største delen fra norden Vil have det gør ondt, altså at den både kan mærkes og smages. Og det er Derfor når vi ikke beder eller leder efter andet, er det vi også får stukket i hånden. Afkræft/Bekræft? Og i sammenhæng med det, Hvad er det så der gør, at den svier ligeledes bestemmer styrken på denne svie? Som skrevet i overstående besked så Virker den her amf vi har lige nu, Utrolig godt. Like really.
( En side note, jeg har IKKE-sviende-i-næsenen dobble diagnose der hedder asperger & ADD og som i jo nok allerede ved, virker det jo således også en Smule anderledes på mig, til dels. )

2) Tilbage til hele roden, nu er den amf vi sidder med hentet direkte fra laboratoriet i holland og kørt hjem i vakuumpakket poser, hvorfor er det så helt præcis at det ikke er den beskrevne konsistens, lugt og ikke mindst, ja hvad skal vi kalde det? IKKE-sviende-i-næsen? i mean, nu det jo ikke en elendig pusher der har cuttet en masse lort i den før man fik den hjem.

Child of Aum skrev:
Hej

Der flere slags amfetamin og det kommer i forskellige udgaver.

Amfetamin f.eks, er helt tørt og minder meget om tavlekridt i konsistens, det et pulver og ikke krystaller.

Methamfetamin bliver ikke fremstillet og 3xsalmiak spiritus er til cokefreebase - methamfetamin er blot efedrin der er reduceret:) Meth er hygroskopisk, det betyder at det suger vand til sig fra luften, deraf "yoghurt" myterne. Meth har det så også med at opløse den pose det ligger i - den bliver ihvertfald ret blød når der ligger så en 500g og stener.

Men hvis du gerne vil være sikker på hvad du får, og det kan du ikke være hvis du kun smager, lugter og ser på det.... Det kræver du tester det, f.eks med EZ-kittene - de giver svar øjeblikkelig og også en ide om hvor stærkt det er.

En anden ting er at jeg synes ikke at amfetamin(eller meth) river i næsen når det ret rent - selvfølgelig generer det lidt, men det jo pulver i næsen, det den ikke beregnet til:)

Desuden, så skulle det være muligt at tørre dit amfetamin - hvilket vil være ret smart - da du har betalt penge for væske hvis det er, det fugtigt :)

PLUR

Hey COA(?).

Vi er fuld forstået med at der er flere tusinde former for amfetamin om man vil. Vi har været vidt omkring og prøvet "dem alle" - eller hvert fald de fleste om man vil, lige fra den dårlige fra gaden til streger der virkelig trak tåre. Håber det iorden at Jeg stiller et newbie spørgsmål til din tekst.

Du kaster hurtigt ud at 3xsalmiaken er til coke freebase, betyder det så at du bekræfter vores spørgsmål mht. at amf "også" skal startes? og i det sammenhæng er det vi har fået fortalt(benzin) sandt?
Samt er det så også muligt at der skal noget stærkere til (som fx 3xsalmiaken) alt efter denne grænse/cutoff-værdi vi er blevet fortalt om?

Udover det så den nem at få til streger, den tørre hurtigt og bliver, som du kan se på billedet, hurtigt til "stenet pulver". Uden sådan at vide om jeg har set "Rigtigt amf" - altså den omtalte kridt konsistens - Så syntes jeg at efter den tørre og bliver hakket ud, bliver til hvad jeg da vil mene er meget lig ødelagt kridt, altså tørt, "stenet" og ja. Men så svier den ok meget og vi cutter den gerne lige 1:3 for den virker delme sygt.

Syntes du undgik at svare på de faktiske spørgsmål min fætter stillede til at starte med ;) håber du ( eller en anden medkigger ) kan svare på overstående.

- h.

oh ps. til det der med at teste med EZ, det har vi virkelig ikke sat os ind i, næsen plejer at blive straffet for at teste ;)

stavefejl og andet fis er gratis.

Senest rettet af Emchrilstian 27 sep 2009 02:08, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem
Brugeravatar

Og til de 2 sidst ankommende indlæg, mange tak - har læst det og mere til :D!

Vil ikke hænge min fætter ud, men tror bare han ville have "endnu" et direkte svar på det, til dels også for nye brugeres skyld da jeg ved vi begge selv syntes det var forvirrende i starten at lede så meget igennem og få så mange svar og alligevel være på tom bånd med virkeligheden, så undskyld undskyld mange gange hvis det trykkede på nogen knapper ;)

Go suck yourself mate x)!

- h.

Senest rettet af Emchrilstian 27 sep 2009 02:07, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Denne her tråd er den værste gang sludder jeg længe har hørt. Amfetamin skal ikke "startes" med noget som helst.

Den med kridtet er dog god nok. Helt rent amfetaminsulfat(det mest udbredte amfetaminsalt, minimum 99% af alt amfetamin du køber er sulfat) ligner kridt og er lugtfrit. Dog lugter en hel del amfetamin af phenylacetone på trods af relativ høj renhed, dette skyldes at phenylacetonen ikke er blevet renset fuldstændigt ud efter produktionen (phenylacetone er det vigtigste kemikalie som bruges i kommerciel amfetaminproduktion).

CoA: Hvis du ikke mener at reduktion er "fremstilling", hvad vil du så kalde det? Det er en kemisk proces som ændrer et molekyles struktur, ligesom omtrent alle andre kemiske reaktioner. Almindelig amfetamin kan også fremstilles ved reduktion af 1-phenyl-2-nitropropen, er det så heller ikke "fremstilling"? Så kan du også sige at det meste amfetamin jo bare er phenylacetone der er amineret, så det er heller ikke fremstilling.... Næh du, reduktion er en kemiske reaktion som bruges når det er relevant, i fremstillingen af kemikalier, f.eks. methamfetamin.

Derudover har jeg ALDRIG set methamfetamin suge vand, og jeg har altså haft en hel del af det liggende gennem tiden. Erowid skriver ganske vist et sted at det er hygroskopisk, men det passer simpelthen ikke.

Junior medlem
Brugeravatar

Sidney Lee skrev:
Denne her tråd er den værste gang sludder jeg længe har hørt. Amfetamin skal ikke "startes" med noget som helst.

Nå nå og jeg er da også glad for at være her :D Vi har længe diskuteret det og har aldrig indbyrdes kunne blive enige om hvor vidt det overhovedet var sandt og ligeledes har jeg søgt her og andre steder forgæves. At brande hele tråden sludder ligefrem er da lige lovligt hurtigt at træde frem, er det ik? Det var trods alt et ærligt nøgent spørgsmål, da det er det vi er blevet fortalt af en der eftersigne skulle vide en del mere om amf end os. Andet har vi jo ikke haft at forholde os til, deraf spørgsmålet :)

Mht phenylacetone lugten forsvinder den hvis jeg giver det overnævnte amf et Acetone bad? Og med hensyn til den svie kan du kaste noget lys på det punkt?

- h.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hiffer skrev:
Sidney Lee skrev:

Nå nå og jeg er da også glad for at være her :D Vi har længe diskuteret det og har aldrig indbyrdes kunne blive enige om hvor vidt det overhovedet var sandt og ligeledes har jeg søgt her og andre steder forgæves. At brande hele tråden sludder ligefrem er da lige lovligt hurtigt at træde frem, er det ik? Det var trods alt et ærligt nøgent spørgsmål, da det er det vi er blevet fortalt af en der eftersigne skulle vide en del mere om amf end os. Andet har vi jo ikke haft at forholde os til, deraf spørgsmålet :)

Mht phenylacetone lugten forsvinder den hvis jeg giver det overnævnte amf et Acetone bad? Og med hensyn til den svie kan du kaste noget lys på det punkt?

- hiffer

Det er jo ikke sådan at jeg ikke kan lide dig bare fordi du kommer til at skrive noget sludder :mrgreen: Bemærk venligst at jeg rent faktisk svarer på dine spørgsmål :)

Phenylacetonen(som er det der giver den typiske kendte "amflugt") bliver vasket ud ved en acetonevask. Hvad angår det med at det river i næsen, så kan det jo skyldes at det netop er så tørt og kridtagtigt at klumperne er lidt tid om at blive opløst på slimhinden og derfor sidder og irriterer i noget tid. Og hvis virkningen er så kraftig som du siger kunne det tyde på at det amf du skriver om har meget høj renhed. For lige at understrege et igen, så er det renheden der bestemmer styrken, ikke "hvordan det er startet", hvilket jo som nævnt er en gang sludder :D

Junior medlem
Brugeravatar

Tom Behnke skrev:
Det er jo ikke sådan at jeg ikke kan lide dig bare fordi du kommer til at skrive noget sludder :mrgreen: Bemærk venligst at jeg rent faktisk svarer på dine spørgsmål :)

Phenylacetonen(som er det der giver den typiske kendte "amflugt") bliver vasket ud ved en acetonevask. Hvad angår det med at det river i næsen, så kan det jo skyldes at det netop er så tørt og kridtagtigt at klumperne er lidt tid om at blive opløst på slimhinden og derfor sidder og irriterer i noget tid. Og hvis virkningen er så kraftig som du siger kunne det tyde på at det amf du skriver om har meget høj renhed. For lige at understrege et igen, så er det renheden der bestemmer styrken, ikke "hvordan det er startet", hvilket jo som nævnt er en gang sludder :D

Og vi takker for de svar, det er noget vi kan bruge =)! Og alle ordene siver ind. Jeg har overvejet at prøve at give noget af det den acetonevask, bare for at se hvad der sker, kan dette ikke også bruges som endnu et peg om renheden? Nu når jeg selv skriver det går det jo halvt op for mig at der jo forhåbenligt ikke burde ske Så meget, acetonevasken var den der vaskede alt der kunne opløses i vand væk så vidt jeg forstod?

Jamen vi fik afvide dernede på labbet at det var det vildeste de selv har prøvet at lave og ja, vi er kommet til at tage forskud på weekenden da vi liiiige skulle prøve den igår.

Ligger lige endnu et billed op af det hvor jeg vil mene det viser fint hvordan det ser ud. Lige ud af posen ned på bordet, helt hvidt for mine øjne, knæser og som du kan se ligger i flager og sten. Lige til at tage med fingrespidserne og smuldre.
Billede
Som man vidst nok kan se lyser det jo næsten helt op på bordet i solen, er vi derhenne hvor vi har ramt godt? :D

Grunden til vi følte vi blev nød til at skrive herinde og søge nogen svar var/er jo direkte fordi at den er så stærk, både i næsen, i styrken og ser ud som den gør. I håb om til dels det du har sagt so far, men altså nogen råd til hvordan vi kan gå videre med det og måske finde ud af, hvor ren det faktisk er. Men det hintede jeg lidt man Skal bruge et EZ-kit til?

- h.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du kan ikke finde ud af den præcise renhed uden at bruge noget dyrt analyseudstyr. Jeg kan heller ikke sige noget ud fra et billede... de fleste ting man cutter med kan jo også se sådan ud.

Og hvis I virkelig har kontakt til et lab, så skal I måske ikke skrive det herinde...

Junior medlem
Brugeravatar

Tom Behnke skrev:
Du kan ikke finde ud af den præcise renhed uden at bruge noget dyrt analyseudstyr. Jeg kan heller ikke sige noget ud fra et billede... de fleste ting man cutter med kan jo også se sådan ud.

Og hvis I virkelig har kontakt til et lab, så skal I måske ikke skrive det herinde...

Og det var jo lidt det jeg håbede på sådan et bad kunne fjerne(hvis der er noget), altså det jo klart der er noget galt hvis der svinder overdrevet meget, men omvendt hvis der ikke forsvinder noget(unlikely i guess? har aldrig prøvet at rense amf før). havde forstillet mig det var umuligt at finde en præcis renhed, selvom folk altid er så glade for at kaste tal omkring sig, men det går kun mere og mere op for mig hvad de ting de siger faktisk betyder :lol:

Jo tak for betænksomheden men, har levet længe nok i det her miljø til at vide hvad, hvor og hvornår :) men ellers tak for trippet :P

Medlem
Brugeravatar

Lige et spærgsmål. Syntes det passsr under denne tråd. Oplever sommetider nogle brune/røde farvet kumper blandt det hvide pulver i mine poser amf.. Noge der har oplevet det og hvad kan det være tænker jeg ? Noget bindings/cut- middel?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
ogger skrev:
Lige et spærgsmål. Syntes det passsr under denne tråd. Oplever sommetider nogle brune/røde farvet kumper blandt det hvide pulver i mine poser amf.. Noge der har oplevet det og hvad kan det være tænker jeg ? Noget bindings/cut- middel?

Brune/Røde klumper? hmm - Det kunne være blandet med ecstasy, måske? Blot et skud i tågen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hiffer skrev:
Tom Behnke skrev:

Og det var jo lidt det jeg håbede på sådan et bad kunne fjerne(hvis der er noget), altså det jo klart der er noget galt hvis der svinder overdrevet meget, men omvendt hvis der ikke forsvinder noget(unlikely i guess? har aldrig prøvet at rense amf før). havde forstillet mig det var umuligt at finde en præcis renhed, selvom folk altid er så glade for at kaste tal omkring sig, men det går kun mere og mere op for mig hvad de ting de siger faktisk betyder :lol:

Jo tak for betænksomheden men, har levet længe nok i det her miljø til at vide hvad, hvor og hvornår :) men ellers tak for trippet :P

Hej

Jeg kan virkelig ikke lade være.

I har kontakt til et lab - er det dem som har fortalt jer det skal "startes"?
I har kontakt til et lab - der laver amfetamin - men i stiller spørgsmål på et webforum om ting som dem i labbet også ved, fordi hvordan vil de ellers lave deres stof?
I har kontakt til et lab - og siger samtidig at i har erfaring nok i miljøet til at vide hvad, hvor og hvornår.... det forstår jeg ikke en bjælde af... hvorfor spørger i så om ting som jeg vidste da jeg var 17 år gammel - og så snakker man ikke om folks labs rundt omkring..... altså.

Hvis du vil checke renhed i speeden med EZ testing f.eks - så kigger du på hvor hurtigt det reagere... hvis det instant reaktion, så det ret potent - hvis det går langsomt, så det fordi der er cutmidler der skal opløses først - deraf den forsinkede reaktion.

Enhver "god cutter" cutter altid med et pulver som er vandopløsligt, ligesom amfetaminen - derved cuttes de to ting sammen til et pulver - deraf det meste speed er vådt i disse dage - det ved sådan nogle på et lab forresten også....
Så det i står med er temmelig sikkert cuttet det mit gæt - især hvis det ikke suger fugt til sig - så den helt sikker, pga det har været vådt...
En anden ting, hvor lang tid har i taget amfetamin? Hvor mange år?
Jeg ved nemlig godt hvordan det speed jeg sniffede for 11 år siden vil virke på mig idag - ikke særlig godt - men dengang var det simpelthen det vildeste....

PLUR

Junior medlem
Brugeravatar

Hey : )

Det kan Alt sammen forklares. Vi sad i et meget kraftigt stormvejr da vi besluttede os for at skrive den her tråd og hele Meningen med tråden og grunden til at skrive den, kom fra at jeg havde siddet og Railet jeres forum ned omkring amf, hvordan og hvorledes og Alt. Men efter MIN mening, da jeg selv startede og begyndte at lede efter svar før jeg tog den første fandt jeg det Utrolig uoverskueligt da det havde vokset sig så stort og folk havde Så mange input her på jeres forum og med tiden og snak har jeg fundet ud af at flere folk jeg endten kender eller har mødt om gjorde det samme som jeg heller ikke fandt hvad de ledte efter herinde. Alt i alt, vi fik den her fantastiske vision om at samle de ting jeg selv mente jeg sad tilbage med og ikke svaret ordenligt på i håb om at andre nye faldt over det og så også fik afklaret det. Det virkede som en fantastisk idé og tanke da det blæste :D

Og igen, vi var godt stegt da det blev skrevet og kan da godt se nu meget ikke giver mening, men med overstående sagt vidste vi jo også svarene på det meste. Og til alt det med labbet må jeg jo blankt indrømme er løgn, altså den fact at Vi kender det og dem der er der, direkte, det gør vi Ikke. Det altid nemt og man er jo nærmest forpligtiget til at overdreve en smule på nettet(!!) Men det ændre ikke på det faktum at alt, udover at det er os der kender dem/det, er oprigtigt.

Det eneste direkte spørgsmål og det punkt vi var Komplet clueless på (uden det med benzen :D!) var det med at teste det, for der har aldrig været en grund til at undersøge det, der var kun at følge strømmen, indtil nu. Til det med benzinen og "sparke amf igang" var det så hvad vi fik fortalt og at det var sådan forstået, tidligere ting burde ha fået en klokke til at ringe, men igen, man har aldrig "kunne" sætte spørgsmålstegn til kvalitet i vores kreds så der var jo ikke andet at gøre end at tage det til sig. Men min fætter ville gerne ha det afklaret, så det kom med. Dette dækker også rensningen ind.

Hvis alt luften er renset og en hvid løgn i en blæser kan accepteres(<3?) så vil jeg gerne stille et spørgsmål til acetonebadet, hvis jeg må : D..

Til at slutte af med vil jeg da lige smide ris i egen røv og citere en ven, der læste denne tråd, da han er grøn med amf. "Det var rigtig god læsning" samt "Nu ved jeg da at..", efter han opdagede at det kom fra en han kendte. Så hele Vores hoved mening med tråden ramte da spot on. So it seems atleast.

- h.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej

Hvad var hovedmeningen med tråden?

Og hvorfor sidde og overdrive på internettet?

Jeg spørger bare:) Er ret nysgerrig..

PLUR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Re: Rensning af amf

Der er fremgangsmåde til acetonebadet.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tom Behnke skrev:
Derudover har jeg ALDRIG set methamfetamin suge vand, og jeg har altså haft en hel del af det liggende gennem tiden. Erowid skriver ganske vist et sted at det er hygroskopisk, men det passer simpelthen ikke.

Jamenøh... Min erfaring med normal gade-amfetamin (ikke meth), er sådan set også at det hurtigt tørrer til pulver som sagtens holder sig tørt i flere dage.
Så medmindre luftfugtigheden er enorm høj, mistænker jeg heller ikke alm. amfetamin at være hygroskopisk.

Angående cuts, har jeg hørt flere synge om at speed typisk bliver cuttet med vodka og kartoffelmel. :?

Og når det kommer til oprensning, kan jeg kun anbefale en vask med Naphta (Rensebenzin) før Acetone... Det samme kan anbefales med kokain.
Bare husk at tørre jeres stash ordentligt først!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]