Hey psys! Til at starte med vil jeg lige sige at vi er 2 der deler den her bruger, fætre der bor sammen, dels til forhåbenligt at kunne tage en lille aktiv rolle i en side vi gør meget brug af og ja så, få svar og viden på det vi nu end søger. Siger det mere for at de folk vi måske gentagende gange kommer i kontakt med ikke ender helt rundt på gulvet over ændringer i sprog, opstilling osv i vores indlæg =).
Bl0dpump skrev:
Helt ren amfetamin er tørt som kridt, og lugter ikke.
Der er altså snart masser af disse tråde, prøv at søg lidt rundt på boardet.
Først og fremmest vil jeg sige tak for at få det "kastet" i hovedet endnu engang, det altid godt med en bekræftelse. Men til mit(vores?) forsvar vil jeg gerne pointere, at det Ved vi godt, det har vi læst så mange gange - sjovt nok herinde - og undskyld vi tog det spørgsmål op igen, Men det skal også siges at når man bruger en nat eller et større antal timer på at læse tråde igennem falder man også over ligeledes mange myter og hvad folk selv mener om det. Personligt er jeg helt bag det du også siger, trøt som kridt i små sten, ingen lugt og ingen svie. Hvilket leder mig til nogen spørgsmål, når du nu er den første der rækker ud og siger det hårdnakket;
1) Har på en eller anden måde fået overbevidst mig selv om at langt største delen fra norden Vil have det gør ondt, altså at den både kan mærkes og smages. Og det er Derfor når vi ikke beder eller leder efter andet, er det vi også får stukket i hånden. Afkræft/Bekræft? Og i sammenhæng med det, Hvad er det så der gør, at den svier ligeledes bestemmer styrken på denne svie? Som skrevet i overstående besked så Virker den her amf vi har lige nu, Utrolig godt. Like really.
( En side note, jeg har IKKE-sviende-i-næsenen dobble diagnose der hedder asperger & ADD og som i jo nok allerede ved, virker det jo således også en Smule anderledes på mig, til dels. )
2) Tilbage til hele roden, nu er den amf vi sidder med hentet direkte fra laboratoriet i holland og kørt hjem i vakuumpakket poser, hvorfor er det så helt præcis at det ikke er den beskrevne konsistens, lugt og ikke mindst, ja hvad skal vi kalde det? IKKE-sviende-i-næsen? i mean, nu det jo ikke en elendig pusher der har cuttet en masse lort i den før man fik den hjem.
Child of Aum skrev:
Hej
Der flere slags amfetamin og det kommer i forskellige udgaver.
Amfetamin f.eks, er helt tørt og minder meget om tavlekridt i konsistens, det et pulver og ikke krystaller.
Methamfetamin bliver ikke fremstillet og 3xsalmiak spiritus er til cokefreebase - methamfetamin er blot efedrin der er reduceret:) Meth er hygroskopisk, det betyder at det suger vand til sig fra luften, deraf "yoghurt" myterne. Meth har det så også med at opløse den pose det ligger i - den bliver ihvertfald ret blød når der ligger så en 500g og stener.
Men hvis du gerne vil være sikker på hvad du får, og det kan du ikke være hvis du kun smager, lugter og ser på det.... Det kræver du tester det, f.eks med EZ-kittene - de giver svar øjeblikkelig og også en ide om hvor stærkt det er.
En anden ting er at jeg synes ikke at amfetamin(eller meth) river i næsen når det ret rent - selvfølgelig generer det lidt, men det jo pulver i næsen, det den ikke beregnet til:)
Desuden, så skulle det være muligt at tørre dit amfetamin - hvilket vil være ret smart - da du har betalt penge for væske hvis det er, det fugtigt

PLUR
Hey COA(?).
Vi er fuld forstået med at der er flere tusinde former for amfetamin om man vil. Vi har været vidt omkring og prøvet "dem alle" - eller hvert fald de fleste om man vil, lige fra den dårlige fra gaden til streger der virkelig trak tåre. Håber det iorden at Jeg stiller et newbie spørgsmål til din tekst.
Du kaster hurtigt ud at 3xsalmiaken er til coke freebase, betyder det så at du bekræfter vores spørgsmål mht. at amf "også" skal startes? og i det sammenhæng er det vi har fået fortalt(benzin) sandt?
Samt er det så også muligt at der skal noget stærkere til (som fx 3xsalmiaken) alt efter denne grænse/cutoff-værdi vi er blevet fortalt om?
Udover det så den nem at få til streger, den tørre hurtigt og bliver, som du kan se på billedet, hurtigt til "stenet pulver". Uden sådan at vide om jeg har set "Rigtigt amf" - altså den omtalte kridt konsistens - Så syntes jeg at efter den tørre og bliver hakket ud, bliver til hvad jeg da vil mene er meget lig ødelagt kridt, altså tørt, "stenet" og ja. Men så svier den ok meget og vi cutter den gerne lige 1:3 for den virker delme sygt.
Syntes du undgik at svare på de faktiske spørgsmål min fætter stillede til at starte med

håber du ( eller en anden medkigger ) kan svare på overstående.
- h.
oh ps. til det der med at teste med EZ, det har vi virkelig ikke sat os ind i, næsen plejer at blive straffet for at teste

stavefejl og andet fis er gratis.