Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 01:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej jeg tog en gang en stor dosis mdma der tydeligvis var cuttet, og jeg har siden haft svært ved at identificere de fyldstoffer der var i. Jeg kan forstaa at de mest almindelige fyldstoffer er amf, og evt bzp (inform me) men da det var muligt for mig at falde i søvn ca t+8 antager jeg at der ikke var (meget) amf i. Hvad jeg tilgengæld erfarede var at jeg fra t+0.5 til t+1.5 daarligt kunne gaa og fik stærkt forhøjet puls. Jeg oplevede svage cev's efter seks otte timer, i hvilket tidsrum jeg ogsaa indtog ca .5g god hash. Er dette almindeligt ved stor dosis mdma eller hvad kan være skyld i dette?
Er der anndre der har prøvet cuttet mdma eller har kommentarer at knytte til fyldstoffer i øvrigt?

Senest rettet af Havrefar 28 aug 2009 15:34, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Havrefar skrev:
Hej jeg tog en gang en stor dosis mdma der tydeligvis var cuttet, og jeg har siden haft svært ved at identificere de fyldstoffer der var i. Jeg kan forstaa at de mest almindelige fyldstoffer er amf, og evt bzp (inform me) men da det var muligt for mig at falde i søvn ca t+8 antager jeg at der ikke var (meget) amf i. Hvad jeg tilgengæld erfarede var at jeg fra t+0.5 til t+1.5 daarligt kunne gaa og fik stærkt forhøjet puls. Jeg oplevede svage cev's efter seks otte timer, i hvilket tidsrum jeg ogsaa indtog ca .5g god hash. Er dette almindeligt ved stor dosis mdma eller er det evt ketamin der kan være skyld i dette?
Er der anndre der har prøvet cuttet mdma eller har kommentarer at knytte til fyldstoffer i øvrigt?

Hvordan var det fysisks? kan godt lyde lidt som pfpp det holder hvertfald rigtigt langtid.

Kan du fortælle hvad din dose var?

Junior medlem
Brugeravatar

jeg vil skyde min dosis til at være +300mg, men det er ikke til at sige da det var øjemaal og vi ikke vidste hvor meget der var til at starte med. Det var ikke klart eller krystalagtigt, men fint pulver i en lidt mørkere og grumset farve. Derudover var det meget som mdma. Da jeg naaede plateau ved ca t+2 og ikke længere var bange for at mit hjerte skulle springe i luften eller jeg skulle falde sammen af overophedning oplevede jeg stor serotonin frigivelse ved stimulering af haandfladerne der varede i relativt lang tid og var lækkert.
Dette er den eneste gang jeg har taget en dosis i denne størrelsesorden og det er derfor jeg ikke kan adskille effekterne. ved +0.5t maatte jeg slæbe min ven med mig og jeg kunne ikke opfatte hvad der foregik omkring os, jeg fandt den rigtige retning men farede en smule vild paa et lille omraade da jeg kom frem fordi jeg kunne genkende tingene omkring mig.

Medlem

Det er svært at sige, det kunna da godt være rent mdma eller methylon.
Hvordan havde du det dagen efter?

Junior medlem
Brugeravatar

Det var ikke methylon. Jeg oplevede "magien" ved mdma hvilket jeg ikke gør ved methylon. Jeg antager at det primært var mdma, men da det havde det udseende det havde (og pris) kan det umuligt være rent. Jeg har aldrig prøvet mdma +bzp, men som du nævner kan det vel have indholdt et piperazin og/eller mindre aktive substanser som koffein m.fl.
Jeg var lidt afbrændt i ca to dage efter pga manglende serotonin

Medlem

Okey, Men hvis det var piperaziner havde du højstsandsynligt have haft det rigtigt dårligt dagen efter. Altså kvalme og en underlig mavepine.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: midtjylland
Tror du har fået fat i en blanding af bzp/tfmpp, som kombineret skulle give en rus svarende til mdma. Nogle mener endda at det er "bedre" end mdma.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
mit bud ville lyde på 4-fluor amfetamin. ka virke mere euforisk end mdma til tider og varer dobelt så lang tid..
hehe, men bare et bud ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]