Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 19:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey jeg kender en som kender en der kender en...

Der kan få næsten flydende amf. kan det passe?

Det jeg får nu er sådan rigtig yougurt agtigt nærmest fugtigt og helt hvidt men tøre meget hurtigt når det ligger ude dvs. 1 min ca. Det virker rigtig godt

Men så fik jeg at vide man også kunne få noget som var nærmest flydende som var endnu renere og bedre?

Jeg troed bare at ren amfetamin var en slags gennemsigtige krystaller eller er det mig der tager fejl? eller er der flere slags amf.?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
:utfse: :google:

P.L.U.R

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Det virker som om, "dem du kender" ikke har helt styr på det. Men jeg skal ikke sige det 100%, men flydende amfetamin nej tak!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Nå. Havde ellers besluttet mig for at svare på flere posts som den her....men man er vel (lidt) hjælpsom...

Rent amfetaminsulfat er kridhvidt pulver, som minder om knust kridt.
Rent methhydrochlorid kan både være i flager og i nålekrystaller, som afhænger af den isomere sammensætning. R-, S- eller racemisk.

Men du har ret. Rent amfetamin skal slet ikke være i nærheden af at være fugtigt. Det skal være knastørt!
Men det kan da godt være at det amf du omtaler er særdeles rent, når blot væsken er fordampet.
Men det er en røver at sige, at noget mere flydende amf er bedre, end noget mindre flydende med viskositeten(hvor nemt det flyder), som eneste kvalitetsparameter!

Derfor kan det dog godt være, at den mere flydende form er meget bedre, end den tørrere form. Der kan f.eks være 2% amfetamin i den "tørre" form og 10% amf i den lidt mere flydende form - hvis du forstår hvor jeg vil hen...?
Men står man med noget helt rent amfetamin, så kan man bide skeer på, at det er helt tørt - og ikke en eller anden rød-orange marcipan/yoghurtagtig konsistens.

Giv dine venners venner tørt på og fortæl dem hvad kvalitet er ;)

Junior medlem

Nu går jeg ud fra du ved hvad du snakker om ;)

Så tænkte sku nok det var en røver bare et salgs trick.

Men hvorfor eller hvordan kan det være at det er så yoghurtagtig?

Og er der nogen der ved hvor mange procent amf. der er i alm. gade amf.

Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
yoghurt konsistensen betyder at der er vand i. det er et kendt pushertrick, fordi vand er billigere end amfetamin, så ikke nok med det er cuttet som en i helvede, der er også vand i (så selvom du har betalt for et gram, så er det ikke der du får).

den eneste form for rent (meth)amfetamin der er flydende, er stoffet i dets frie baseform (aka. freebase (meth)amfetamin) - dette er et "intermediat" i fremstillingen af amfetaminsulfat/methamfetaminhydrochlorid -og det kommer du aldrig i nærheden af.

selv god gadeamf kommer sjældent over 10% amfetaminsulfat, og det højeste jeg har hørt om var 15%

Senest rettet af Haremis 25 aug 2009 21:26, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

det vil sige at man godt kan få ren amf der er flydende? kan det være base formen de blander om med kreatin eller anden pulver så?

Medlem

nej freebase amfetamin er ikke vandopløselig, og kan derfor ikke sniffes. det er en ætsende farveløs olieagtig væske, og ligesom alle andre aminer så stinker den af helvede til, så den vil du ikke have op i din næse. freebase amfetamin kommer du ikke i kontakt med med mindre du laver det selv, da udgangspunket for en amfetamin syntese er amfetaminsulfat

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hvis du nu skal være rigtig flabet, så siger du til pusheren, at amfetaminen lige skal en smut i ovnen ved 40 grader og noget varmluft så det kan tørre, inden det bliver vejet af. Og så skal han i øvrigt ikke veje posen med i det 1 gram (meget almindeligt salgstrick, så sparer de lige 300mg narko).

Og som storken siger, så er gennemsnitsrenheden i Dk omkring 8% baseret på basevægten, dvs i underkanten af 15% baseret på vægt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

noname skrev:
Og som storken siger, så er gennemsnitsrenheden i Dk omkring 8% baseret på basevægten, dvs i underkanten af 15% baseret på vægt.

Ikke at jeg tror det tal er særlig forkert, hvor stammer det så fra - er der lavet en undersøgelse eller er det et gæt?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
slettet - HopIFjordeN

Medlem

LSDrejø>> fra rapporter som denne http://www.sst.dk/publ/Publ2009/CFF/Nar ... t_2008.pdf

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Storken said it again...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

storken skrev:

Takker... Den skal straks formidles videre til nogle af de "kloge" i min omgangskreds, som påstår deres amfetamin er næsten helt rent ha ha

Junior medlem

nej freebase amfetamin er ikke vandopløselig, og kan derfor ikke sniffes. det er en ætsende farveløs olieagtig væske, og ligesom alle andre aminer så stinker den af helvede til, så den vil du ikke have op i din næse. freebase amfetamin kommer du ikke i kontakt med med mindre du laver det selv, da udgangspunket for en amfetamin syntese er amfetaminsulfat

Den farveløse olieagtige væske du snakker om har jeg da masser af. Jeg laver det ikke selv, men kender nogen som gør... Så det er altså ikke helt umuligt at få fat i uden at lave det selv. Men hvad angår det med at svie i næsen, så er det mildt sagt.. hehe

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den farveløse olieagtige væske du snakker om har jeg da masser af. Jeg laver det ikke selv, men kender nogen som gør... Så det er altså ikke helt umuligt at få fat i uden at lave det selv. Men hvad angår det med at svie i næsen, så er det mildt sagt.. hehe

Du ved tydeligvis ikke hvad du snakker om. Freebase amfetamin skal ikke sniffes.. Bare fordi dit amf er fugtigt er det ikke ensbetydende med at det er i base form

Medlem
Brugeravatar

Dvs at dine venner først syntiserer amfetaminsulfat, for derefter at lave det til freebase, også sniffe det??.. Det gir altså ikk meget mening??

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
5 år gammel :P

Medlem
Brugeravatar

Ups.. Ikke min mening at kommenterer på den så..

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Ingen grund til at live en gammel tråd op.

/Lukket

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]