Hej allesammen
Jeg bruger morfin nogenlunde tit, og min tolerance er ved at være sky høj. Har lige holdt en pause på 4
måneder, men har stadig samme høje tolerance. Prøvede efter de 4 måneder med en omgang dololer, men der skulle jeg æde 40 før jeg fik et lille buzz på, så dem kastede jeg af helvedes til. Med Ketoganerne skal jeg gerne æde 10 ca. før jeg får et ordentligt buzz på.
Men har hørt noget om at når det gælder ketogan, så må man ikke spise over 10, pga det muskel afslappende middel der er i dem.... Er der nogen af jer der kender noget til det eller har hørt noget om det? kunne godt bruge noget hjælp til det!
Ved i om hvis man spiser 10, og så man venter en 6 timer, om man så kan spise 10 mere? VED det er høje doser, men får subaxone ved siden af, så tror det er det der har holdt gang i tolerancen. Så svar omkring at det er alt for høje doser bedes undladt. Og vil også sige til folk der overvejer at prøve morfin, SLET IKKE SKAL BEVÆGE SIG UD I DEN MÆNGDE SOM JEG SPØRGER TIL HER! Det er ikke normalt at der skal så meget til for at man bliver skæv. Og hvis en første gangs bruger æder så mange, så er chancen for at ende i en kiste ret stor! Pas på jer selv.
Er det ikke også noget med at man ikke må ligge sig til at sove indenfor nogen timer efter man har spist ketogan?
Og kender i nogen måder man kan blive mere skæv af opiater på?
Kender selv til
-at drikke varme drikke, sammen med indtagelsen.
-at spise 2 panodil sammen med.
-hvis det gælder Ketogan, så spise 2 kodimagnyl sammen med.
Nogen der har andre gode ideer?
Og jeg vil KUN indtage dem oralt!
Lidt hjælp modtages gerne. Specielt omkring hvor høj dosis man max må tage, ang det der muskelafslappende der er i dem.
På forhånd rigtig mange tak