Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 22:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har nu fået fat i lidt af det der skulle indholde pFPP og TFMPP men er det dumt at indtage det? jeg ved ikke rigtigt så meget til dv. pipes men kunne godt tænke mig at vide lidt mere?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Føj, siger jeg bare.

TFMPP er ret ubehageligt IMO - det er de fleste piperaziner sådan set.
Men lige netop pFPP har jeg læst skulle være aktivt hallucinogen i ganske små doser (25-50 mg) eller deromkring.

Medlem

Jeg har prøvet mbzp + tmfpp i en party pill og det var virkelig lort.

Håber på måske tmfpp og pFPP ville virke bedre? og mere behaligt?

Gav lidt mave kvalme, altså tmfpp og mbzp

In our memories
Brugeravatar

Går ud fra at MBZP er methylbenzylpiperazine.

Men hold dig væk fra piperaziner generelt, bare et godt råd.

Medlem

Dextrose skrev:
Går ud fra at MBZP er methylbenzylpiperazine.

Men hold dig væk fra piperaziner generelt, bare et godt råd.

Hvad er grunden til at i ikke kan lide piperaziner?

Ved ikke rigtigt noget om dem bortset fra at de har lidt after effects som hovedpine og kvalme?

Medlem

piperaziner er det værste lorte stof ever made!! hvis du har prøvet nogen af de rigtig dårlige e piller (rolex, smileys osvosv.) så har du prøvet piperaziner.. dem der producere de der partypills snakker om at det sku virke som mdma, men det gør det LANGT fra. Du får ingen eufori/kærlighed som du gør på mdma, tilgængæld får du sindsygt ondt i maven og kaster måske op, og hovedpine der er mange timer om at forsvinde. Derfor jeg/vi ikke kan lide piperaziner ;)

Medlem

idiot skrev:
piperaziner er det værste lorte stof ever made!! hvis du har prøvet nogen af de rigtig dårlige e piller (rolex, smileys osvosv.) så har du prøvet piperaziner.. dem der producere de der partypills snakker om at det sku virke som mdma, men det gør det LANGT fra. Du får ingen eufori/kærlighed som du gør på mdma, tilgængæld får du sindsygt ondt i maven og kaster måske op, og hovedpine der er mange timer om at forsvinde. Derfor jeg/vi ikke kan lide piperaziner ;)

Træls, nogle der kan fortælle om det skadeligt? både for hjerne og krop?

Er der virkelig ikke nogle der bare har lidt posetivt at some om pfpp + tmfpp?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Go'e gamle Danmark
Efter hvad jeg har læst bør piperaziner kun anvendes som et anti-parasitært middel i forbindelse med svineproduktion?

Medlem

Akira det er ikke sundt det er helt sikkert. Drop de party pills og få fat i the real deal.. mdma. Eller methylone, som virker næsten ligså godt som mdma.

Medlem

idiot skrev:
Akira det er ikke sundt det er helt sikkert. Drop de party pills og få fat i the real deal.. mdma. Eller methylone, som virker næsten ligså godt som mdma.

Det er ikke alle der har mulig for at tage den real deal. men jeg vil da droppe de party pills så. Hvis i siger det er lige så slemt som mdma/amfetamin for hjernen. nu snakker vi serotonin/dopamin tab.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
BZP skulle, mig bekendt, ikke være så slemt for kroppen. Der er (ifølge en eller anden New Zealandsk undersøgelse) ikke nogle rapporterede dødsfald.

Men ifølge alle rapporterpå erowid.org, så sutter pipez røv.

In our memories
Brugeravatar

Jeg må indrømme at jeg har haft nogle gode ture på BZP før i tiden (dengang stadset var legalt her i landet), men kommer man over et halvt gram, får man sgu en slem afterburner.
Taget i betragtning af hvor billigt det er, så var/er det da udemærket, men pris og kvalitet hænger nu engang sammen.
Alle andre piperaziner jeg har prøvet har virkeligt været noget bras, det eneste jeg har interesse i er pFPP, da det skulle være et ganske potent psykedelisk stof.

Medlem

Dextrose skrev:
Jeg må indrømme at jeg har haft nogle gode ture på BZP før i tiden (dengang stadset var legalt her i landet), men kommer man over et halvt gram, får man sgu en slem afterburner.
Taget i betragtning af hvor billigt det er, så var/er det da udemærket, men pris og kvalitet hænger nu engang sammen.
Alle andre piperaziner jeg har prøvet har virkeligt været noget bras, det eneste jeg har interesse i er pFPP, da det skulle være et ganske potent psykedelisk stof.

Tror jeg vil prøve en så kaldt cherries, skulle indholde tmfpp + pfpp.

Kan raportere tilbage når jeg har fået det testet?

In our memories
Brugeravatar

Hvor mange mg. af hvert substans er der i dem?

Jeg har prøvet TFMPP alene, op til 100 mg. uden mærkbare effekter.
Tidligere har BZP + TFMPP jo været blevet solgt (også som ecstasy) netop fordi at den kombo skulle give MDMA-agtige effekter. Men det er jo bullshit som mange andre har poienteret.

Personligt ville jeg foretrække pFPP alene. Jeg mener at det er aktivt omkring 25-50 mg.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Måske der det bare min men er de piperaziner ikke lidt på fremgang igen? Af mangel på Mdxx er det blevet ok at sælge det stads? Jeg syntes det meste of det jeg har fået tilbudt i lang tid er endt med at være et piperazin af en slags.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet mcPP i piller solgt som ecstasy. Jeg blev lidt bims i hovedet og fik det lidt varmt. Ud over det var det ret kedeligt.

Jeg holdt dosen lavt da jeg har hørt om mange der har haft ubehagelige oplevelser. Men jeg nåede alligevel derop hvor jeg kunne mærke virkningen rimelig godt, og det er altså ikke noget der er vær at eksperimentere med overhovedet.

@bindegal: Jo det er nærmest blevet i orden at sælge fake ecstasy nu hvor der er så meget mangel på mdma. Det er bare ikke i orden når dealere prøver at bilde mig noget ind, så når det sker får de det sgu atvide. Det hjælper desværre bare ikke noget.

Crazydaizy skrev:
Efter hvad jeg har læst bør piperaziner kun anvendes som et anti-parasitært middel i forbindelse med svineproduktion?
Hvad menes der lige med det, og har du et link?

Medlem

Dextrose skrev:
Hvor mange mg. af hvert substans er der i dem?

Jeg har prøvet TFMPP alene, op til 100 mg. uden mærkbare effekter.
Tidligere har BZP + TFMPP jo været blevet solgt (også som ecstasy) netop fordi at den kombo skulle give MDMA-agtige effekter. Men det er jo bullshit som mange andre har poienteret.

Personligt ville jeg foretrække pFPP alene. Jeg mener at det er aktivt omkring 25-50 mg.

Jeg aner ikke hvilke doser der er i mine piller.

Der står på min pakke at man ikke skal tage mere end 1 pille på 24 timer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mr.Visias

Jeg må ha’ formuleret mig dårligt, hvis du forstod det som jeg fandt det ok at sælge andre stoffer og kalde det E, specielt hvis dealeren ved det (og så svært er det sku ikke at opleve forskelle på det, f… jeg har endda oplevet at produktet lugtede af marcipan lige som polsk spæd fra år tilbage). Eller når de siger til et eller andet kid at det er ”en slags E”. Det er meget være end kriminelt, der er Forkert med stort F.
Nå, vi må jo håbe der kommer et stort batch MDxx i omløb i den nærmeste fremtid så der igen kommer adgang til dette unikke fantastiske stof.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

bindegal skrev:
Mr.Visias
Jeg er helt klar over hvad du mener, det var på ingen måde henvendt til dig. Så det er vidst mere dig der har misforstået end mig, derfor må det så være mig, der har formuleret mig dårligt. Men det er jo hvad der kan ske. :)

Jeg har også engang fået piller der duftede af marcipan/juleslik. Der var dog ingen virkning overhovedet, selvom jeg spiste omkring 5 piller.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]