Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 22:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: 15 år, fuck en fuckt alder.
Hej!
Jeg har næsten lige holdt fest. Der var der nogle folk der havde stoffer med. noget af det var kaldt råbber/rubber/robber, jeg ved ikke hvordan det staves, og jeg kan ikke finde noget om det. så ville gerne spørge herinde. personerne der havde det med kan jeg ikke spørge, for har ikke rigtig nogen kontakt mere til dem. det er sådan nogle grønne piller.. min fyr siger at det i hvert fald er noget man bliver rimelig fuckt op af, for han tog selv så engang mange af dem sammen med ecstasy at han var helt væk så, han ved ikke så meget.. jeg tog selv kun én pille, men havde drukket og røget også, så ved ikke hvilken virkning det kom fra.. måske kan nogen herinde hjælpe mig med, hvad det er, og hvad det gør ved en? .

/Line

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Rohypnol eller Flunitrazepam :google:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

xBabs skrev:
Hej!
jeg tog selv kun én pille, men havde drukket og røget også, så ved ikke hvilken virkning det kom fra.. måske kan nogen herinde hjælpe mig med, hvad det er, og hvad det gør ved en? .

/Line

godt min tøs

(Baudelaire 1860).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Robbere er som regel slang for Rohypnol, der indeholder flunitrazepam. Flunitrazepam tilhører gruppen der kaldes benzodiazepiner. Benzodiazepiner bruges i medicinsk sammenhæng til forskellige ting, f.eks. som sovepiller, mod angst o.lign..

Det kan være farligt at blande benzoer med andre depressanter, som f.eks. alkohol. Det er farligt fordi de forstærker virkningen af hinanden (hver for sig kan de også ha' en ret ens rus), og hvis man får for meget falder man i søvn, men i helt grove tilfælde kan man dø :(
Det er også meget normalt at man oplever blackouts når man blander de to ting, og nogen vågner næste dag og har gjort noget helt fucked up, måske har man banket en tilfældig, måske har man smadret lejligheden. Så lad være med at blande de to ting! :)

Pivo_Cerveza skrev:
godt min tøs

Øøøøh??

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Ja, det må være råhybnol. Som Homo Superior påpeger, så pas på. Det er ikke legetøj! Jeg taler af erfaring her. Jeg blandte en gang amfetamin, Råhybnol og alkohol. Meget uheldig combo, hvor jeg havde gået helt amok og ødelagt en fest.

MEGATRON

Robber og krydser(rivotril) har vist nogenlunde samme effekt når man tager dem i store doser, jeg har fået det forklaret som at man bruger de første 4 timer efter man er stået op på at undskylde overfor sine venner og bekendte fordi man har lavet så meget lort i løbet af natten. :(

Junior medlem

okay tak alle sammen. mht det med at gøre ting som man fortryder næste dag, gjorde jeg .. :/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
XBabs: Men husk for din egen skyld - lad være med at indtage noget du ikke ved hvad er, det kan hurtigt gå meget galt!

PS: så lige du har skrevet du kun er 15? synes du ikke det er lidt for tidligt at spise piller i weekenden?

Junior medlem

Armaghetto skrev:
XBabs: Men husk for din egen skyld - lad være med at indtage noget du ikke ved hvad er, det kan hurtigt gå meget galt!

PS: så lige du har skrevet du kun er 15? synes du ikke det er lidt for tidligt at spise piller i weekenden?

det er sommerferie? (; og jeg holdte fest? (;

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
xBabs skrev:

Pivo_Cerveza skrev:
godt min tøs

Senest rettet af Francis Begbie 09 aug 2009 13:04, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

xBabs skrev:
Armaghetto skrev:

Det er da vidst ikke nogen undskyldning, frøken.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
xBabs skrev:
okay tak alle sammen. mht det med at gøre ting som man fortryder næste dag, gjorde jeg .. :/

Pivo_Cerveza skrev:
godt min tøs

Fortæl os da hvad du gjorde :shock: ?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
øv hvor er det typisk at så små piger skal æde sådan noget lort.... men det klart - de hænger jo med fyre der er langt ældre end dem selv og helst badboys... de jo så cool.....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Child of Aum skrev:
øv hvor er det typisk at så små piger skal æde sådan noget lort.... men det klart - de hænger jo med fyre der er langt ældre end dem selv og helst badboys... de jo så cool.....

Men det hjælper dem meget med sådan nogle som dig... de jo så cool......

Selvfølgelig er det ikke skidesmart at æde piller i den alder, især ikke hvis man ikke ved hvad det er. Men det hjælper ikke at sige det til dem på den der måde.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jack von Hashluder skrev:
Child of Aum skrev:

Men det hjælper dem meget med sådan nogle som dig... de jo så cool......

Selvfølgelig er det ikke skidesmart at æde piller i den alder, især ikke hvis man ikke ved hvad det er. Men det hjælper ikke at sige det til dem på den der måde.

bla bla bla ..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dopamin skrev:
Robber og krydser(rivotril)

Krydser er ikke rivotril (jo de har et kryds kærv) men Ronal, en version af 2mg Flunitrazepam, jeg tror ikke de længere er på marked, kan ikke finde dem i medicin dk. Men de var mere pop på gaden end F2'er, Hybber eller hvad folk nu kalder Rohypnol, af den simple grund at de var mindre så der var ikke så meget pulver når du røg dem.
Og ja, hold jer fra dem, de er de stærkeste benzoer på markedet og man kan komme til at lave de mest åndssvage ting på dem. Blandet med alkohol eller/og opiater er de livsfarligt.
Det er nok det stof jeg har oplevet flest dødsfald på.
Ps. Selv om det lige så godt kunne være vitamintabs op fik tilbudt så er norske 1mg Flunitrazepam nogle runde grønne tabs.

Pas på jer selv

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vårhus
bindegal skrev:
Dopamin skrev:

Det er nok det stof jeg har oplevet flest dødsfald på.

Pas på jer selv

Har folk det da med at falde døde om i din nærhed? :shock:

MEGATRON

bindegal skrev:
Dopamin skrev:

Krydser er ikke rivotril

Undskyld, men er du kongen af slangudtryk her i DK?

Lidt arrogant at sige man ikke får rivotril/clonazepam når man køber krydser bare fordi det ikke er tilfældet i din omgangskreds.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dopamin skrev:
bindegal skrev:
Dopamin skrev:

Krydser er ikke rivotril

Lidt arrogant at sige man ikke får rivotril/clonazepam når man køber krydser bare fordi det ikke er tilfældet i din omgangskreds.

Undskyld, du har naturligvis ret, Jeg burde naturligvis ha' gjort opmærksom på at jeg kun kan udtale mig om det slang hvor jeg har min gang.
Så lad mig omformuler mig:
På landes velnok største og ældste udendørs sortbørs marked for medicin, tæt ved en meget stor togstation i kbh, er Krydser ikke slang for Rivotril men Ronal. :)

Swedenborgs fly skrev:

Har folk det da med at falde døde om i din nærhed? :shock:

Efter at ha' været junky i over 15 år, så har der været perioder hvor det godt kunne føles sådan.
Fx sådan en varm sommerdag nede ved Maria-kirken eller Mændnes Hjem, når det lige har været den 1. og folk har fået penge. Så kunne man sku tro at der er et udbrud af ebola-virus i gang :shock:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
robber og krydser = rivotril

LOLz

Robber er rohybnol
Krydser er for det meset ronaler - men på det sidste har rivotriler overtaget deres plads (sikkert pga krydskærven)
Ronal har i mit område været kendt som ronaldos (hvor originalt)
Rivotril hed bare rivotril (indtil småbørnene begyndte at kalde dem krydsere) det lorte piller fat det.
Rohybnol hedder for det mest "42'ere" eller "1942'ere" her i min omgangskreds.

Hashluder: Nej du har ret, men da jeg ikke kan gribe fat i dem fysisk på internettet og losse dem hjem i seng og smadre pusheren, så kan jeg ikke rigtig gøre andet vel? :=) Fordi det er nemlig vejen frem når mindreårige pludselig er i besiddelse af narko.....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]