Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 01:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey boys,

jeg skal i weekenden ud og høre noget elektronisk musik, og jeg har dertil indkøbt methylone fra en britisk online shop.

Jeg har tænkt mig at indtage det oralt. Hvad synes i er en passende dosering? Jeg vil gerne kunne redosere 1 enkelt gang i løbet af aftenen.

Site Webmaster
Brugeravatar

Er det første gang på Methylone? For så bør du tage en lille dose.

Læg ud med 120 - 150mg og hvis du føler for det så redosér med 40-50mg en time til halvanden efter.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Jeg startede selv ud med 150mg oralt, en dosis jeg valgte ud fra research på nettet hvor jeg ofte stødte på, at doser på 200mg og derover ofte resulterede i overstimulering. Jeg havde allerede en del erfaringer med empatogener i for af MDMA. Rusen er temmelig kortvarig, og da jeg prøvede det valgte jeg kun at redosere én gang (en time efter, 100mg oralt), og jeg tror det var den forkerte metode at gribe det an på. Næste gang vil jeg redose mindre doser, og så oftere, for at holde rusen på plateau. Men hav som sagt i tankerne at større indtag kan resultere i overstimulering, som ikke er behageligt!

Medlem
Brugeravatar

Jeg starter ud med 200-250mg også når det begynder at virke redosere jeg med 100mg.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
rbp skrev:
Er det første gang på Methylone? For så bør du tage en lille dose.

Læg ud med 120 - 150mg og hvis du føler for det så redosér med 40-50mg en time til halvanden efter.

næh du, når han får sit pulver skal han starte med at indtage ca. 1 mg. derfra kan han arbejde sig op til treshold(hvad hedder det på dansk?).

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tærskelværdi er nok det mest rammende.

Når det er sagt, så er jeg enig med Halugenlampe. Prøv dig frem stille og roligt. Det er stadig et RC, og du kan ikke vide hvordan din krop reagerer på det.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg har hørt nogen dårlige rygter om produktet fra en bestemt britisk online-shop.
Deres methylone virker på mange som om det er blandet med amfetamin eller noget andet stimulerende og holder dem oppe i et lille døgns tid efter indtagelse.
Jeg ved ikke om det er fra den samme shop, men fra omtalte shop kommer produktet i nogle små lukkede grønne poser.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som udgangspunkt er doser mellem 100 og 175mg bedst IMO, hvis man ikke ønsker overstimulering og flere ubehagelige bivirkninger såsom kæbespænder, ømme muskler efter unaturlige stræk osv.
Jeg prøvede første gang 160mg, og det var perfekt. Ikke alt for meget skrald på, men stadig god empatogen og euforisk effekt. Jeg var ved +1 efter ca. 7-8 timer - der var et lille afterglow der varede til midt på næste dag.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

LarmerFyr skrev:
Jeg har hørt nogen dårlige rygter om produktet fra en bestemt britisk online-shop.
Deres methylone virker på mange som om det er blandet med amfetamin eller noget andet stimulerende og holder dem oppe i et lille døgns tid efter indtagelse.
Jeg ved ikke om det er fra den samme shop, men fra omtalte shop kommer produktet i nogle små lukkede grønne poser.

Hvis det er den samme som jeg tænker på, kan jeg godt nok skrive under på det! Kæft det var ikke rart. især når ens hjerte hamre afsted med 120bpm. :(

Min var sort, og lukket og blev omtalt som plante foder :lol:

Medlem
Brugeravatar

LarmerFyr skrev:

Den samme shop solgte førhen poserne som nogle lukkede sorte "alu" poser. Har også været hele turen igennem kunne ikke sove i 3 dage.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]