Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 14:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Hej allesammen. Jeg har længe gået og overvejet om jeg ville prøve at tage coke. Jeg er så blevet enig med mig selv om at jeg gerne vil prøve det. Men inden har jeg lige et par spørgsmål.
1. Kan coke godt være godt hvis det kun koster 400-600 grammet. ( Er rimmelige gode venner med min pusher og da vi lever i et lille lokal sammenfund i vestjylland regner jeg ikke med at han tager røven på mig og giver mig noget lort. Han siger os at det er det han selv tager når han selv tager det. Han gør heller ikke så meget i at sælge coke normalt og sælger mest hash, men han kan få fat i det.)
2. Jeg har fået af vide af alle jeg har spurgt at det er bedre end amf. er det sandt?
3. Hvor lang en bane skal jeg cirka starte med?
4. Er der stor sansynlighed for at jeg kommer i koma første gang hvis jeg er forsigtig med det?
5. Og vil i overhovedet anbefale det?

På forhånd tak.

Medlem
Brugeravatar

1: Ja det kan godt være godt hvis det koster mellem 400-600 grammet.
2: Det varer kortere tid end Amfetamin men bliver kaldt den "gode" af en grund. Jeg føler nedturen ved amfetamin og den måde det tærer på kroppen er værre end kokain men begge stimulanser er ret hårde for krop og hjerne.
3: 1 cm for at være på den rigtig sikre side. Bedre at starte for lavt end for højt.
4: Der er vist nok en eller anden form for sandsynlighed men tager du det roligt og venter 1 time mellem banerne ville jeg mene det reducerer chancerne for koma. Du kan jo eventuelt gemmer halvdelen af posen til en anden god gang.
5. Jeg ville ikke anbefale dig det fordi at tit når jeg drikker et par genstande får jeg lyst coke og det er 2-3 år siden jeg sidst har haft noget.Det er en lækker rus men dyr og meget vanedannene.

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Koma og kokain hænger ikke umiddelbart sammen, medmindre der er tale om virkelig overdrevne doser og/eller allergiske reaktioner.. Som altid - start lavt, også selvom det kan virke dumt. Better safe than sorry :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tjekker gulvtæppet efter rester.
Tak for svarene Etherlungs, men hvormange milligram tror du der ligger på en cm.?
Hvor ofte er det at folk for en allergisk reaktion? Og hvordan får man det så?

Tak for de gode svar indtil vidre :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

lfrederikv skrev:
Tak for svarene Etherlungs, men hvormange milligram tror du der ligger på en cm.?
Hvor ofte er det at folk for en allergisk reaktion? Og hvordan får man det så?

Tak for de gode svar indtil vidre :)

Det er ikke til at sige hvor mange mg der er på en cm, find dig en vægt hvis du vil være så præcis ;).
Det er temmelig sjældent at folk oplever en allergisk reaktion, noget i stil med 5/1000 mennesker, det er derfor det er idéelt at starte meget lavt med doser.. Nogle vil mene det ikke er nødvendigt, med doser helt i bund, men du kan altid starte i den lave ende af "normal anbefalet" dosis for at være på den sikre side, hvis uheldet skulle være ude.

Normalt er noget at være bange for :).

Medlem
Brugeravatar

lfrederikv skrev:

Det kommer an på hvor meget kreatin/sukker/pis og lort der er i dit coke.
Prøv med 50 mg. Så bliver du ikke alt for blæst hvis det er godt og heller ikke alt for skuffer hvis det er meget blandet op.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Kokain er et mega lækkert stof, men du skal være klar over, at der ligger et kæmpe afhængighedspotentiale i det.

Medlem

1. DEt kan det godt. Men du skal være opmærksom på at folk har meget forskellige holdninger til coke. Nogle synes det er den lækreste følelse i verden, andre (herunder undertegnede) synes virkning af det coke man finder i DK er alt for subtilt i forhold til prisen.
2. Smagen af coke er bedre, den smager mere naturlig ift amfs kemiske lugt og smag. Samtidig er det rart at man kan sove efter et coke-trip og det behøver ik vare hele dagen. Mht selve rosen foretrækker jeg amf fordi det kan mærkes mere.
3. Det kommer jo an på hvor tyk den er. Men jeg ville lægge ud med 150mg - det skulle være fint.
4. Nej. Du skal ikke overdrive, men hvis du er nogenlunde fornuftig, dvs læser om det herinde, lytter til din krop osv, er risikoen minimal.
5. Bestemt. Medmindre du ved med dig selv at du er et menneske med stort afhængighedspotentiale, synes jeg du skal prøve det når nu du selv skriver at der er noget du har lyst til.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]