Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 22:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

jeg har her for et stykke tid siden drukket mig stiv om morgenen(10-12 tiden) efter en nat med amfetamin
jeg plejer normalt ikke at kunne sove efter amfetamin medmindre det er helt ude af kroppen men det kunne jeg der
og alcohol er jo en downer så vidt jeg ved så er rimelig sikker på det var alcoholens skyld

så jeg tænkte på om det er meget usundt at drikke 5-6 øl dagen efter for at kunne sove. vil selvfølgelig også drikke en masse vand så jeg ikke dehydrere

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Det største problem med alkohol er at det er vanddrivende (som du selv pointerer) Nu vil jeg ikke drage nogle forhastede konklusioner, men jeg tror ikke der er den store forskel mellem om du drikker under amf-turen, eller efter. Har selv gjort begge dele. Selvfølgelig er det ikke sundt at blande to former for euforiserende stoffer, men jeg ville ikke kunne se noget problem i det personligt

Jeg vil dog fraråde dig at gøre det, men hvis du alligevel vælger det skal du have et par tips med:

- Hav et vækkeur du sætter til så du kan vågne og bedømme det din fornemmelse i kroppen (Ved det er dumt hvis du gerne vil sove den ud)

- Få en til at kigge til dig engang imellem (For at checke om du er okay og ikke sveder dig selv ihjel - Dehydrering)

- Som du selv pointerer - VAND! ( BÅde alkohol og amfetamin er dehydrerende)

Alt godt herfra

-Tramper

Medlem

okay mange tak for hjælpen :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er en STOR forskel. Amfetamin udsætter alkoholens effekter, så det først bliver aktivt, når amfetaminen stopper med at virke. Derfor kan der opstå forgiftningsfarer, hvis man drikker sig sindsygt fuldt under påvirkning af amfetamin - for man mærker det først nogle timer senere - tilgengæld på én gang!

Medlem

Han snakker om at drikke 5-6 øl efter en amf tur... og i snakker om forgiftningsfare og jeg ved ikke hvad. Der er da intet i vejen for at blive lidt tipsy inden man skal sove (i forhold til at drikke sig helt ned som normale danskere gør i byen inden de skal hjem og sove). Og ja husk at drikke vand ellers dør du :-) men dehydrering er da ikke en speciel fare ved de aktiveter OP snakker om ??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]