Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 16:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Ay, mig og 2 venner skal til Holland her om en måneds tid, og så tænkte jeg om der var nogen der vidste om man kan få det i håndkøb dernede. Fik aldrig prøvet det i de legale dage. :life:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark
Ring ned og hør.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
lad vær med at tage dxm, det er et fuckt up stof. og kan lige pludselig blive meget uoverskueligt og skræmmende.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
det kan stadig lade sig gøre at få fat i det herhjemme.
set og setting i holland er ikke idéelt til et DXM da dette stof virkelig fucker dig.
jeg vil forslå jer at lade være.

Medlem

kan ikke se hvad der skulle være galt i at trippe på hotel værelset ?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Hvad hvis der kommer en tjener ind, de er vel ikke helt dumme og kan højst sansyndlig se at i er på noget. Dum ide!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hotelpersonale kommer sgu da ikke bare ind på ens værelse, og hvis de gør uden, at der fx er bestilt roomservice, så har de nok travlt med, at undskylde og ikke med, at kigge om folk er påvirkede....

Junior medlem

Det lykkedes engang mig og 2 venner at starte brandalarmen på hele hotellet ikke bare en men to gange under et nice svampe trip :P Det skete dog ikke andet end vi fik to store skideballer og en advarsel om det ikke var noget vi skulle rode os ud i igen :peace:

men hvorfor tage Dexofan hvis man kan tage så meget andet godt dernede? :P

Medlem
Brugeravatar

Ja jeg ville da også sige, at når man nu er i amsterdam. Skal man da ryge en masse og så kan man jo prøve nogle svampe?
Det er jo også lovligt dernede. Så er der jo INGEN grund til at få noia på.
Og hvis i så også vil gå rundt i byen på trippet er det nok også lidt bedre end dxm. Da mange mennesker får svært ved at gå på det.

Når man er i amsterdam skal man da prøve byens specialiteter :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Mr.Mista skrev:
Ja jeg ville da også sige, at når man nu er i amsterdam. Skal man da ryge en masse og så kan man jo prøve nogle svampe?
Det er jo også lovligt dernede. Så er der jo INGEN grund til at få noia på.
Og hvis i så også vil gå rundt i byen på trippet er det nok også lidt bedre end dxm. Da mange mennesker får svært ved at gå på det.

Når man er i amsterdam skal man da prøve byens specialiteter :D

Svampe har været ulovlige i Holland siden 1. december 2008.

Medlem
Brugeravatar

Yeti: Hmm jeg troed sgu det var lovligt?
Nogle af mine kammerater var i holland her for 2 uger siden. Og der købte de nogle svampe i en eller anden butik.
Men ja derfor behøver det selvfølgelig heller ikke være lovlig.
Men tror nu stadig ikke det er svært at finde der nede :)

Medlem
Brugeravatar

yeti: de der Sclerotia Tampanensis? eller trøfler er stadig lovlige. Det er fordi, at lovgiverne har phailet omkring sådan noget med psilocybin indholdet i rå/uforarbejdet tilstand. De andre "stærkere" svampe er ulovlige, men kan svjv nemt købes i de fleste headshops alligevel.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hold nu op med "i skal ikke tage dit for jeg er personligt mere til dat" ! Manden spørger om nogen ved om det er lovligt, ikke om i synes han skal ryge hash eller tage svampe i stedet.

http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_law.shtml
(Der står dog også at det er OTC i DK endnu, den er åbenbart ikke blevet opdateret, så tag det med et gran salt..)

Jeg er åbenbart en af de få der synes at DXM kan være et udmærket dissociativ i rette omgivelser og doser, alle andre sviner det til som var det lightergas... Sammenligner man med andre, er ketamin dog et bedre stof i samme klasse IMO, men det er ikke helt så lovligt i alle lande ;)

Medlem
Brugeravatar

Rush: Jeg kan nu også godt lide dxm. Og man kan sagtens få gode oplevelser på det.
Tror bare ikke at det er så godt at tage det når man er rundt i amsterdam. Har aldrig nogen sinde sagt at de ikke skulle gøre det. Det må de selvfølgelig selv bestemme.
Og så anbefalede jeg bare svampe, da det nu også er en del af holland/hollands tur :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg så et program i fjernsynet om holland. Der forklarede de hollands politik (Eller de prøvede på det..)

Og det er ikke lovligt at besidde, ryge eller sælge hash f.eks. De har bare politi som ser igennem finger med det, for ligesom at vide hvor det foregår henne i landet. Lidt det som det danske politi fuckede op, ved at rydde pusher street ..

Medlem

Geografisk sted: Helt væk
I Amsterdam må man beside 3 gram hash til eget forbrug, og kun ryge det i de tilladte faciliteter, så som coffeeshops og ryge kupiner på discoteker.
Man skal bare lige være opmærksom på at man ikke må ryge smøger indendørs på coffeshops og discoteker.
I resten af holland må man ikke besidde hash...

Junior medlem

Tak for hjælpen. Vi regner ikke med at tage DXM alle dagene, men det kunne være sjovt at prøve. Man kan stadig købe svampe og salvia i smart shops.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Bl0dpump skrev:
Jeg så et program i fjernsynet...

...det er ikke lovligt at besidde, ryge eller sælge hash

Brown skrev:
I Amsterdam må man beside 3 gram hash til eget forbrug, og kun ryge det i de tilladte faciliteter,som coffeeshops og ryge kupiner på discoteker. så

Pardon mit franske, men hvad fanden snakker i om?

Junior medlem
Brugeravatar

Brown skrev:
I Amsterdam må man beside 3 gram hash til eget forbrug, og kun ryge det i de tilladte faciliteter, så som coffeeshops og ryge kupiner på discoteker.
Man skal bare lige være opmærksom på at man ikke må ryge smøger indendørs på coffeshops og discoteker.

Mig bekendt er det 5 g

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
I følge mine venner der bor i Amsterdam, så tager politiet dit tjald fra dig, hvis du er ude for en kropsvisitering.

Der er ikke nogen "legal" grænse for hvor meget tjald man må have på sig, som andre har været inde på, så er det bare noget der bliver set gennem fingre med.

Hash er ikke legaliseret i Holland, det er blot afkriminaliseret - der er en stor forskel!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]