Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 01:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Da jeg ikke må bruge min bruger her på boardet, skriver jeg det her i gæstebogen - jeg håber en admin vil gøre den til sticky i rette forum!

Jeg skriver det her mens jeg er drønsyg, så det bliver ikke en længere forklaring. Den må i vente med til jeg er blevet mere rask.

For et par dage siden blev jeg kontaktet af en ven, der havde hørt om noget underligt ketamin der er i omløb pt. i Sydjylland. 2 piger er blevet indlagt på Aabenraa sygehus d. 6-6-2009 efter at have indtaget "stoffet" - jeg ved desværre ikke mere om deres tilstand nu, end at de har haft det alvorligt skidt.

"Ketaminen" kommer i form af små sukkerkorn (mindre end dem jeg altid har fået). Ketaminen virker ikke klar/halvgennemsigtigt som jeg synes den plejer, men er hvid.

Jeg har heldigvist ikke turde sniffe noget af det og har bestemt heller ingen planer om det!
Jeg dippede en finger i pulveret (der kom utroligt lidt pulver på min finger!), smagen var syrlig, slet ikke noget der mindede om ketamin. Et par minutter efter måtte jeg bruge 10 minutter på at kaste op og de næste 2 timer, kunne jeg ikke andet end at ligge og have det elendigt.
Jeg ved ikke hvor længe siden det er jeg smagte på det, men det er nogle timer siden i hvert fald og jeg er stadig meget syg.. Jeg har det faktisk helt utrolig dårligt taget i betragtning hvor lidt jeg fik indenbords.
Underligt nok, så virker det faktisk som om det er gift der er cuttet i, selvom det overhovedet ikke giver mening.
Indtil videre har alle der har prøvet det "ketamin" fået det dårligt af det.

KEND JERES KILDE!

Jeg anser "ketaminen" som potentielt MEGET farlig!

Da jeg har det helt ad helvede til, vil jeg lægge mig hen i sofaen og kaste lidt op igen. Så snart jeg finder ud af mere om "ketaminen" opdaterer jeg denne tråd.

Pas på hinanden!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Flyttet fra gæstebogen til syntetiske. Tak for advarslen, Stonez.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder sku til at være noget slemt noget. Håber da alle i ketamin freaks der ude holder jer fra det :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
hmm... Altså nu jeg jo selv fra sydsjælland og tror godt jeg kender den type keta der. Men jeg syntes ellers den virker mega kanon godt. Det bedste jeg har prøvet. Men det ligner fuldstændig små sukker korn som du siger.. Tror faktisk ikke man ville kunne se eller mærke forskel på dem ( sukker og ketaen ). Og nej det jo klart det ikke sætter sig fast da det jo ikke er pulver. Kan det være du/dem bare ikke kan tåle det? Jeg kender da personligt flere som bliver mega mega dårlig af bare det mindste keta.
Men anyways go bedring, kan jo også være det noget andet end det jeg kender.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Darkpsyc0 skrev:
hmm... Altså nu jeg jo selv fra sydsjælland og tror godt jeg kender den type keta der. Men jeg syntes ellers den virker mega kanon godt. Det bedste jeg har prøvet. Men det ligner fuldstændig små sukker korn som du siger.. Tror faktisk ikke man ville kunne se eller mærke forskel på dem ( sukker og ketaen ). Og nej det jo klart det ikke sætter sig fast da det jo ikke er pulver. Kan det være du/dem bare ikke kan tåle det? Jeg kender da personligt flere som bliver mega mega dårlig af bare det mindste keta.
Men anyways go bedring, kan jo også være det noget andet end det jeg kender.

Det er helt sikkert ikke samme batch. Nu kender jeg lidt til Stonez, og ved at han sagtens kan tåle ketamin, så hvis han får det sådan der er det fordi der er iblandet noget giftigt stads af en art. Så bliv du bare ved med at indtage ketamin fra din kilde, så længe det er fra samme batch. Men hvis din pusher får en ny portion hjem, skulle du måske overveje lige at vente til nogen har testet det inden du tager noget fra det nye batch.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
nu er stonez også fra sydjylland og darkpsych0 fra sydsjælland.. det er ikke sikkert at det er det samme.

Jeg er også fra sjælland, det sidste keta jeg havde var heller ikke "flakes" - men korn.

Det gjorde mig ikke syg, og det smagte af keta dog ikke særlig kraftigt(tror det er blevet cuttet up med sukker)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Keta er blevet noget svineri... folk cutter det, eller også er det noget underligt bedøvelsescrap... Savner de gode gamle K-ture ud i det mærkelige univers.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg syntes KUN jeg hører om dårlig ketamin, som man skal holde sig fra.
Er det generelt bare sådan med keta?

For så er det da ikke værd at satse på. Hvis der bliver blandet alt muligt skidt i som direkte er skadeligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Sådan VAR det ikke med keta - men det er desværre blevet en for stor forretning (for nogle), og derfor
begynder folk at blande pis og lort i det.

Forstår ikke lige beslutningen om at putte noget giftigt i ketaminen, rent afsætningsmæssigt.

Kend din kilde, og kend dit stof, så er risikoen for at komme galt afsted minimeret - jeg har selv taget min del ketamin, og jeg har ikke oplevet
at der var iblandet noget, som gjorde jeg fik det dårligt, eller at ketaminen bare var dårlig.

Meeeen, det keta der florerer nu, er nu ikke ligesom i "gamle dage". - Desværre...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det keta der florerer nu er det som I accepterer. Kræv kvalitet og nægt at købe lortestofferne, så vil jeg love jer I får kvalitet når først pusherne brænder inde med store portioner cuttet lort. Eller find nogle pushere som sætter en ære i at sælge rene stoffer. Ja, de findes.

Det sidste ketamin jeg fik(og som jeg stadig har nogle doser liggende af) var som jeg vil have det. 110 mg IM rykker mig rundt præcis som det skal. Det findes derude, hvis man er kræsen nok.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Jeg gider heller ikke selv at købe noget jeg ved "der ikke er ligeså godt som det kan være".

Så lader jeg hellere være, og ryger nogle flere joints. ;)

Junior medlem

Jeg melder mig også til den flok som er stærkt utilfredse med den udvikling af ketamins kvalitet her specielt det sidste års tid.. Ketamin var før i tiden rimelig meget til at regne med, men nu er det noget værre stads.. jeg har også hørt flere historier om det der sukkerstads der og folk som ikke har fået nogen effekt, men har også hørt om en enkelt der fik det dårligt af det og kastede utrolig meget op.. anyways jeg tror desværre det skyldes at ketamin er blevet enormt populært på det sidste og når folk lugter penge bliver de griske og gør ting som vi andre helst ville være foruden :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der er så mange penge i ketamin i forvejen, at det er helt hul i hovedet, at folk cutter det og ødelægger markedet... Men jeg tror sgu ikke, at mange herindefra går og køber lort gang på gang. Dem, der holder forretningen kørende, hvis de er derude i store tal, tror jeg ikke bruger særlig meget tid på psychedelia i gennemsnit.

Det tog lige et par indkøb af 1 gram for at finde ud af, at der er sket noget siden sidst... og hvis jeg nogensinde skulle købe et gram keta igen, så skulle jeg i hvert fald have en prøvestreg. Selv rent keta kan være nederen, fordi der er flere typer af effekt, man kan få fat i.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ketamin plejede at være en forudsigelig ting, fordi det var i en lavere strammeramme. Nu er det et Liste 1 produkt, som er overgået fuldstændig på kriminelles hænder. Meget forudsigeligt, men regeringen bliver simpelthen bare NØDT til at have nogen stoffer, som gør brugerne døde eller syge, for hvordan skulle de ellers kunne tude deres sædvanlige klagesang.

@neRF: det er næsten præcist et år siden ketamin blev opgraderet til "narko" på Liste 1. Det er ændringen i markedsstrukturen og ikke ketaminens popularitet.
Jeg kan kun tilslutte mig dem, der siger at det er op til forbrugerne at NÆGTE at købe lort på det sorte marked.

Personligt er jeg ikke et sekund i tvivl om at tilsætningsstofferen til diverse narko kræver sygdom og dødsfald i øget grad. Tror Stonez har reageret mod den cutting agent der er i hans batch - specielt fordi ketamin er så forholdsvis sikkert at det næsten er træls. Ketamin har en helt speciel og også lidt fascinerende smag, men der er intet syrligt i den ketamin jeg har kendt.

Tak for advarslen Stonez!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Måske skulle psy gå med forest med fanen!?

Skriv en mail til div. medier om at vi kræver renere stoffer NU! - og at vi vil forsøge at få folk til at boycutte cutters!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@spiffeh: rimelig provokerende harm reduction ... lyder som en nice ide :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

psy burde lige opdateres, gøres fin igen(evt. fjern af indlæg fra gamle dage hvor folk ikke helt.. er lige så HR bevidste) - en opdatering af wiki'en og sådan.

Derefter tager vi medieoffensiven! stormer frem, kræver at pusherne i Danmark tager sig sammen! kræver at brugerne tager sig sammen. - Evt sætter et standpunkt op omkring hvor VI står i forhold til banderne! -

Vi kunne minde den almene dansker om, hvordan han kunne bidrage til et bedre samfund ved at dyrke hamp og sælge det til sin lokale tåger!

Vi burde minde den almene dansker om, at han skal købe sine stoffer hos en person uden en kriminel tankegang og historie!

Junior medlem

Minimal skrev:
Det tog lige et par indkøb af 1 gram for at finde ud af, at der er sket noget siden sidst... og hvis jeg nogensinde skulle købe et gram keta igen, så skulle jeg i hvert fald have en prøvestreg. Selv rent keta kan være nederen, fordi der er flere typer af effekt, man kan få fat i.

Nu vi har gang i debatten om keta.. Så jeg har ofte undret mig over netop dette.. Jeg har oplevet at effekten har været meget forskellig, selv i "gamle" dage hvor jeg havde samme dealer i en lang periode at nogle gange når han fik en ny batch var effekten aldeles anerledes.. Noget gav en mega meget snurretur, mens andet gav en meget mere af det psychedeliske fra Ketamin.. Feks købte engang noget af en gut som sagde det var indisk ketamin, og skal lige love for det var det bedste keta jeg nogensinde har prøvet, ekstremt psychedelisk og ikke specielt bedøvende.. men når det så er sagt så er dealere ikke altid til at stole på :P derfor håber jeg at en eller anden herinde fra kan komme med en fornuftig forklaring på dette?

:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

nærmeste forklaring er S og R isomere...

- Jeg har samme opfattelse.. Noget keta kan jeg gå i khul med, andet keta glemmer jeg mine khuller på :(

Insane psychedelia user!

Er der andre sønderjyder som har oplevet det samme som stonez? Stonez, du må meget gerne poste igen når du ved mere!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]