Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 00:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har købt mig sådan en flaske luft til at fjerne støv og div andre ting med :) Men da jeg brugte den lugtede det MEGET ligesom lattergas hos tandlægen, og tog lidt i en pose og sugede det og blev RET SÅ WICKED i hovedet. Men det varede kun i ca 20 selunder, er det lattergas eller en anden art ? fordi at hvis det ikke er lattergas så vil jeg ikke suge mere af det :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Hvad er det for et produkt? Så er det noget lettere at hjælpe ;)

Medlem

Here u go, det skal lige siges at jeg ikke bor i DK så du kender nok ikke produktet :)

Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hvordan lugter lattergas da? De gange jeg har fået det ved tandlægen, var masken smurt en smulle med tandpasta.. kan ikke ligte det store ved flødeskumspatroner... Kan ikke udelukke, at det er lattergas der er brugt som drivgas, men tvivler på det... Tror uden, at vide det, at det er opløsningsmidler du sidder og indhalerer - ikke sundt=)

Desuden ligner det ikke en spray, men en forstøver - hvis det er tilfældet kan jeg overhovedet ikke forstå hvorfor du skulle tro, at der kunne være N2O i produktet...

Medlem

Da jeg lugtede til det, tog det mig direkte tilbage til tandlægetiden med lattergas, da jeg sugede det i posen så smagte det det klart som lattergas lugtede hos tandlægen, deraf den grund at jeg tror at det er lattergas ;) men vil sQ lige være 100% sikker på hvad det før jeg gør det igen!! rører ikke opløsningsmidler har aldrig gjort og vil sQ ikke gøre det bevist... er lattergas brandbart ?

Medlem

Næ lattergas er ikke brændbart ifl google, så det skidt her bliver kun brugt til at fjerne støv med fra nu af :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Holy shit :D

Site Admin

Det er højst sansynligt diverse drivgasser, som er MØG farlige at indånde. Få fat i rigtig lattergas og lad være med at inhalere det igen.

MVH
KenIshii

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Fandt det på producentens hjemmeside - CAD 10, Air duster. Der står ikke rigtigt noget, udover at det ikke er brændbart, så jeg ville nok også holde lungerne fra det stads fremover.

Medlem

Jeg har nu ikke tænkt mig at gøre det igen ;) men det der er i denne flasker er brændbart har selv prøvet at sætte ild det til :P

Medlem
Brugeravatar

Hey en inhalant! Måske er det n2o på dåse, *FFFFHHHH* :|

Medlem

Desolation Row skrev:
Hey en inhalant! Måske er det n2o på dåse, *FFFFHHHH* :|

Haha ja det kunne være hyggeligt :lol:

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Fandt lige lidt info på den kære wiki.

Desolation Row skrev:
Gas duster, also known as canned air, is a product used to clean electronic equipment and other sensitive devices that cannot be cleaned using water. The can comes with a straw to direct the forceful wind that it can produce. The gases inside the can have been compressed to the point that they have become liquid, and they evaporate before leaving the can since the valve draws from the top (unlike most aerosol cans which have a straw that draws from the bottom of the can). Despite the name "canned air," the cans actually contain gases that are much easier to compress into liquids, such as difluoroethane, trifluoroethane, or tetrafluoroethane. Hydrocarbons, like butane, were often used in the past, but their flammability forced manufacturers to use fluorocarbons.

Safety
Since gas dusters are one of the many inhalants that can be easily abused, many manufacturers have added a bittering agent to deter people from inhaling the product. Because of the generic name "canned air", some people mistakenly believe that the can only contains normal air or contains a less harmful substance known as nitrous oxide. However, the gas is denser than air. Inhaling the gas can cause death, paralysis, or serious injury. Recently, in the United States and Canada stores have begun to ask for ID to verify if the customer is 18 years or older (some include Fred Meyer, Office Max, Office Depot, Staples, RadioShack, Walgreens, Canadian Tire, Shopko, Target, and Wal-Mart).

Men ja det lyder ikke til at det skulle være skide sundt at inhalere.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]