Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 13:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har efterhånden taget mephedrone en del gange..
Oftere og oftere har jeg stødt på at fx..
første gang jeg tager ud på toilletet og sniffer.. Bliver blæst!..
Næste gang en time efter ... Bliver lidt blæst igen..
Tredje gang.. Kan ikke mærkes mere.. Sniffer uden grund.. Pupillerne bliver hele ikke yderligere udvidet mere...
Som om det mister sin effekt...

Effekten vænder først tilbage hvis man tager det igen en 24 timer efter eller sådan noget...

Tænkte på om nogen herinde har det på samme måde med Meph.. og hvad det evt. skyldes.. opbruger man alt sit dopamin eller whatever.. eller hva er det der sker...
det sådan set også selvom man forhøjer dosen drastisk.. the magic is lost

Junior medlem

Du burde seriøst overveje at lægge det slamnarko på hylden, læs evt "mephedrone advarsel" længere oppe på siden.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Den Paranoide skrev:
Du burde seriøst overveje at lægge det slamnarko på hylden, læs evt "mephedrone advarsel" længere oppe på siden.

Word!

Medlem

nu er det jo ikke spørgsmålet.. men tak for advarslen og har læst emnet..

Medlem

har selv prøvet meph en del gange efter hånden.
tredje gang skal du bare tage lidt mere end den første og anden streg hvis du vil have en ønsket virkning.

Synes dog du skal tage dit forbrug til overvejning. Det er de færreste der kan holde nalderne fra meph hvis de først har taget det lidt tid. For din egen skyld.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Har op til flere gange prøvet Mephedrone, og har det lidt på samme måde som dig. Den første streg der er ingen tvivl, der bliver man fucking blæst! og der synes jeg også man gør af de næste 4 - 5 streger, men der efter kan det godt være den skal op i noget højer doser, for at opnå samme eftekt.

Tidligere holdmedlem

jeg har lige fået konstateret epilepsi i min venstre frontale corplex- og venter på resulstat af MR scanning angående om jeg har hjernekræft.........blev akut indlagt kl. 10 idag- og jeg har ladet mig selv været forsøgsdyr på mephedrone.......

jeg opfordrer ikke til at drage forhastede konklusioner- men jeg er nok den der har taget mest meph på kortest tid- og HVIS der er en synder i narkoverden der har gjort det- er det den...........

så tænk lige på det inden i tager det......

Medlem

det sgu noget lort at høre-- men hvad var dine erfaringer omkring emnet.. hvor meget har du taget???..
Jeg har højst prøvet tag 5g på en nat...

Jeg er stopped med at tag mephedrone.. netop pga man ikke kan mærke det efter 2-3 gange

og hvad er det hjernekræft helt præcist er.. tror ikke jeg har hørt om det.

Tidligere holdmedlem

det er sjovt nok...........kræft i hjernen...........

jeg har taget 80 g på en måned..........

og drop at pege fingre eller bitche.........det gavner intet- det er ikke noget jeg er stolt af- men på det tidspunkt stod den på selvmord eller at drugge mig ud af det..............

jeg klandrer ingen andre for min dumhed- og lad og please bare holde os til noget konstruktivt, hvis jeg er døende gider jeg ikke høre på folk der kalder mig dum- når jeg ved mine handlinger var dumme.

Medlem

hvad skete der siden du lod dig indægge akut??.. faldt du om eller hvordan..

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

emner som dette er lige til at få tåre i øjne af.. :/

Rex Mundi: Håber det bedste for dig.. det mener jeg virkelig..

Tidligere holdmedlem

jeg er for smadret lige nu til at uddybe,,,,,,,,,det kommer i morgen

Junior medlem

En af mine venner er også blevet hårdt ramt af det, jeg snakker godt nok ikke så meget med ham mere, men jeg ved at han ikke har det så godt. Han er vist begyndt at få noget Troxal (tror jeg det hedder?) mod abstinenser og så får han også noget angst dæmpende. I perioden optil festede han meget på mephedrone, og der er vist ikke så meget tvivl om at det var synderen. For jeres egen skyld, hold jer fra det lorte stof. Hvis i vil ende som en smadret afbrænding som min ven, så sug alt det mehpedrone i kan.

Medlem

det var da helt utroligt alle dem der er kommet til skade på det.
jeg har også selv taget meget mephedron men det værste er da at jeg ikke kan tænke på andet end om jeg er blevet hjerne skadet.
jeg har fået en infektion i ansigtet det er dog det eneste jeg lige har opdaget siden jeg stoppede med det . men hver eneste dag går jeg og tænker på om min fremtid vil være fuckd på grund af noget lort jeg har lavet som ung. det er den største ulempe indtil videre, men vi får se .

men jeg har nogle spørgsmål jeg vil sætte pris på at kunne blive besvaret her uden jeg skal oprette en ny tråd :
hvilke lande bliver mephedron og andre rc produceret i ? med hvad formål og hvilken type mennesker er det ?
bliver det lavet på et ordenligt labaratorium, eller af beskidte assiatere der ikke hvasker hænder ?
og hvorfor ikke slå hårdere ned på det som politiker ? det er jo ligesom en sygdom der formerer sig blandt unge.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
bolle skrev:
det var da helt utroligt alle dem der er kommet til skade på det.
jeg har også selv taget meget mephedron men det værste er da at jeg ikke kan tænke på andet end om jeg er blevet hjerne skadet.
jeg har fået en infektion i ansigtet det er dog det eneste jeg lige har opdaget siden jeg stoppede med det . men hver eneste dag går jeg og tænker på om min fremtid vil være fuckd på grund af noget lort jeg har lavet som ung. det er den største ulempe indtil videre, men vi får se .

men jeg har nogle spørgsmål jeg vil sætte pris på at kunne blive besvaret her uden jeg skal oprette en ny tråd :
hvilke lande bliver mephedron og andre rc produceret i ? med hvad formål og hvilken type mennesker er det ?
bliver det lavet på et ordenligt labaratorium, eller af beskidte assiatere der ikke hvasker hænder ?
og hvorfor ikke slå hårdere ned på det som politiker ? det er jo ligesom en sygdom der formerer sig blandt unge.

Jeg synes du er lidt dobbeltmoralsk i ovenstående indlæg. Du har selv taget stoffet (selv om mange længe har advaret om at det var noget utestet, potentielt farligt stads). Nu er du holdt op, fordi du er blevet klogere, og vil have slået hårdere ned på det.
Euforisanter som sælges som såkaldte RC's fremstilles mange steder i verden, men vist i størst omfang i østen. De fremstilles fordi der er et marked for dem - that is, folk som har mod på at betale for og indtage et stof med ret ukendte effekter og skadesvirkninger. Man kan ikke forvente den store etik på det område fra den kemiske industri - der er en efterspørgsel, og de udbyder produkterne.
Så vidt jeg ved, er der sjældent noget at udsætte på renheden af produkterne. Men det gør dem ikke mindre farlige, hvis molekylet i sig selv er skadeligt. Og hygiejnen blandt producenterne er nok det sidste i verden du skal bekymre dig om.
Hvordan skulle politikerne slå hårdere ned på det end de gør allerede? Der går efterhånden ikke mange uger fra myndighederne opdager at et givent kemikalie misbruges / bruges for euforiserende egenskaber, før det bliver ulovliggjort.

Medlem

Geografisk sted: dk
Hey Rex.

Hvordan går det?

peace

Tidligere holdmedlem

fint- det var kun epilepsi i min venstre frontale corpex- det kan medicineres- men det var ikke sjovt at vente på resulstatet

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det overrasker mig faktisk, eftersom jeg har set rimelig mange mennesker i miljøet vende deres hverdag til at dreje sig om meph i mange mange måneder i træk, og der snakker vi altså også mange gram om dagen, og der er alligevel ikke sket dem noget målbart. Kendte en, der gik fra at erstatte sit daglige amfetaminblandinsmisbrug med primært mephmisbrug dagligt, og han blev mindre psykisk ustabil af det. Jeg var faktisk begyndt at tro, at faren ved det var overdreven. Held og lykke med at få styr på det hele. ubehageligt at opdage, at et kemikalie har ødelagt noget for en.

Tidligere holdmedlem

nu er det jo ikke sikkert der er nogen sammenhæng mellem meph og min epilepsi...........jeg fandt det også selv utroligt mildt psykisk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Prometheus skrev:
Så vidt jeg ved, er der sjældent noget at udsætte på renheden af produkterne. Men det gør dem ikke mindre farlige, hvis molekylet i sig selv er skadeligt. Og hygiejnen blandt producenterne er nok det sidste i verden du skal bekymre dig om.

Jeg ved snart ikke, der har været postet billeder af mephedron herinde hvor det var helt tydeligt at der var urenheder i. Det var et klumpet gråt eller gulligt pulver, og det var altså direkte fra producenten.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]