Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 13:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Ingredients:
Baybean, Blue Lotus, Lion's Tail, Lousewort, Indian Warrior, Dwarf Scullcap, Maconha Brava, Pink Lotus, Marshmallow, Red Clover, Rose, Siberian Motherwort, Vanilla and Honey

dette er taget fra en dansk hjemme side.
har hørt i neden ståede topic der er kemisk THC/CANNABINOLER i? er det rigtigt? for det står der jo ikke noget som helst om her?

vil der være forskel på om jeg bestiller fra en udenlandsk hjemme sidde eller dansk?

Vil det have samme bivirkerninger som rigtigt hash? tager mest om hukomelse og om man blive mere ''ligeglad'' med tingende som alle siger om hash?

mange tak :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Prøv og søg på syntetisk cannabis, emnet har været oppe en del gange.. Når det er sagt så er der både fundet syntetisk cannabinol i både amerikans spice og tysk spice, det var 2 forskellige cannabinoler der blev fundet, hvis du søger på alm wiki er der en side hvor der står at det er 40 gange så potent som alm hash og at det derfor skal måles op i mg mener jeg..
Jeg har selv kun røget spice en gang, og virkningen var meget li alm fed, en anden bruger her inde har snakket om at han blev meget let irritabel vel længere tids brug af spice..

Det der står der er i er lige til og lukke op og s***e i, hvis du fx også kigger på kryton (kratom 50x ekstrakt) som lige er blevet gjort ulovligt så står der også at det er en aroma og at der er alt muligt andet i.. Grunden til at de skriver det, af hvad jeg kunne forstille mig er at de ville undgå opmærksomhed fra medierne og ordensmagten

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
http://en.wikipedia.org/wiki/HU-210 blev fundet i Spice-pakker i USA
http://en.wikipedia.org/wiki/JWH-018 blev (som tidligere sagt) fundet i Spice-pakker i Tyskland

Taget fra Rush .. ! :P

Medlem

Skal lige siges jeg har fundet lidt om HU-210 og det var med gode virkninger vidst, det var noget med det påvirkede hjernen modsat af alkohol ecstasy kokain :) Men som sagt er det stadig et RC.

Insane psychedelia user!

Akira_Dk3 skrev:
det var noget med det påvirkede hjernen modsat af alkohol ecstasy kokain :)

Hvad f..... skal det betyde???

Medlem

Dr. Phibes skrev:
Akira_Dk3 skrev:
det var noget med det påvirkede hjernen modsat af alkohol ecstasy kokain :)

Hvad f..... skal det betyde???

Learning and Memory
Rats treated with HU-210 on a regular basis showed neurogenesis -- the growth of new brain cells -- in the hippocampus, the researchers found. This region of the brain is associated with learning and memory, as well as anxiety and depression.
The effect is the opposite of alcohol, nicotine, heroin and cocaine.
"Most 'drugs of abuse' suppress neurogenesis," Zhang says. "Only marijuana promotes neurogenesis." Depression may be sparked when too few new brain cells are grown in the hippocampus, scientists believe. It is unclear whether anxiety is part of this process but, if true, HU-210 could offer a treatment for both mood disorders by stimulating the growth of new brain cells.

Nu har jeg lige fundet dette.
Spice Gold is not permitted to be sold to the following countres due to sales restrictions imposed by the supplier:
USA, Australia, Sweden, Denmark, Finland, Norway, Holland, Austria, Japan.

Og jeg har en dansk hjemme side hvor de sælger det? jeg tror de fleste kender den her inde, den starter med E.

Hvad skal dette betyde? at det indeholde noget andet i danmark?

Medlem

nej blot at folk ikke har snakket nok endnu. SHH ;)
Desuden vil jeg ikke anbefale dig at ryge spice. ryg dog den ægte varer istedet. Hold det til 1 gang hver 14 dag/månede. så vil du ikke opleve bivirkningerne

Medlem

Hurby skrev:
nej blot at folk ikke har snakket nok endnu. SHH ;)
Desuden vil jeg ikke anbefale dig at ryge spice. ryg dog den ægte varer istedet. Hold det til 1 gang hver 14 dag/månede. så vil du ikke opleve bivirkningerne

hvorfor vil du ikke anbefale mig at ryge spice ? :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Måske fordi der er et syntetisk cannabinoid i?
Indholdslisten er en løgn, og det er forhandlerne udemærket godt klar over. Hvis det virker som cannabis, er det fordi der er puttet et cannabinoid i. Ingen af de urter på listen kan give den virkning. Der har været snak om det siden spice kom på markedet og nu er det så blevet påvist ved analyse.

Medlem

Har nu anskaffet mig 800mg for det skulle lige testes. hvad dose vil i anbefale?
200mg?
Jeg tænkte på om de andre smoking blends indeholder samme syntetisk crap som spice gold? for jeg har faktisk slet ikke hørt så meget om dem? har set noget der hedder skunk og det er en del dyre en spice. nogle der kender noget til det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu ved jeg ikke hvor rent det Spice der er, men 2-10mg af cannabinoiderne JWH-018 eller HU-210 (I ren, freebase version) er en ret effektiv dose inhaleret (røget) kan jeg konkludere efter flere tests..

Junior medlem

Smæk 1,5 g spice i en chokoladekage, og fråd 2-4 stykker, mens i ryger et par joints ved siden af...Så kører vi! Desværre er du herre sløv de næste to dage

Junior medlem

Rush skrev:
Nu ved jeg ikke hvor rent det Spice der er, men 2-10mg af cannabinoiderne JWH-018 eller HU-210 (I ren, freebase version) er en ret effektiv dose inhaleret (røget) kan jeg konkludere efter flere tests..

hu-210 skulle være 100-800 X mere potent ind Thc og hvis vi siger der er ca 10-14 % Rent Thc i god Hash så er en doise på 2-10 mg af hu-210 så en del må man sige

Medlem

kayser skrev:
Rush skrev:

hu-210 skulle være 100-800 X mere potent ind Thc og hvis vi siger der er ca 10-14 % Rent Thc i god Hash så er en doise på 2-10 mg af hu-210 så en del må man sige

Nogle der så ved noget om HU-210 har samme bivirkninger som hash? :/ kunne være super fedt hvis det havde en del mindre bivirkninger, har nu prøvet spice og må sige det er stærke sager. jeg puttede 400mg i en joint og blev nødt til at gemme den sidste halvdel fordi jeg kunne ikke have mere!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]