Det var så lidt. Det er ikke lovligt at linke til forhandlere her på psy.
Men her er lidt info om hvad der i spice diamond.
Citat:
Ingredients:
Baybean, Blue Lotus, Lion's Tail, Lousewort, Indian Warrior, Dwarf Scullcap, Maconha Brava, Pink Lotus, Marshmallow, Red Clover, Rose, Siberian Motherwort, Vanilla and Honey
Det andet jeg havde set hedder "SPIKE99 ULTRA STRONG", de påstår det er betydeligt stærkere. De er ca.10 forskellige forhandler sider jeg fandt. de sælger helt klart samme produkt. Samme indpakning og vare dekleration.
Spike99`s indhold skulle være
Citat:
Vanilla (orchid, Orchidaceae) Baybean (Canavalia maritima),Blue Lotus (Nymphaea caerulea & Nymphaea alba), Indian Warrior (Pedicularis densiflora), Maconha Brava (Zornia latifolia), : Marshmallow (Althaea officinalis), Blueberry (Vaccinium corymbosum), Strawberry (Fragaria), Wild Cherry (Prunus avium), Pink Lotus (Nelumbo nucifera), Damiana (Turnera aphrodisiaca),
Men som tidligere nævnt virker det lidt spooky nogle af de navne og når man kigger på hvad man reelt modtager stemmer det ikke over ens.
Dosis mæssigt prøvede jeg først 150mg med samme resultat som en normal joint med cannabis og med samme mængde. Effekten var mere indica(sløvende) frem for sativa som giver den bedste psychedeliske effekt. så nej ikke så mange smukke farver i det. Bare afslappende.
Hvis der er nogen der kan få fat i de lab tests der er lavet med spice produkterne kunne det være sjov at se hvad de reelt indeholdte.
Mvh Mikkel