Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 11:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

nogle der kender til meth DRONE og kan fortælle mig hvad det er for noget ?
jeg har selv taget det i store mængder og har fået en masse bivirkninger på kroppen.
feks mit ansigt ser meget trist ud, min næse er begyndt at hænge min hud er klam og tyk.
jeg har fået store knopper på begge albuger, også ikke mindst mentalt er jeg helt nede, tripper nogle gange når jeg ser fjernsyn selvom jeg er holdt med stoffet for en måned siden,
jeg har søgt på nettet og kan ikke finde noget om det men vil gerne vide om mit ansig bliver det gamle igen eller om det er varige mén. SØGER VIRKELIG FAKTA

Senest rettet af Rob Dyrdek 12 mar 2009 22:04, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Prøv at søg med navnet Mephedrone i stedet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Methedron? Det er bk-PMMA. Der er ikke forsket i det, men der er intet, der tyder på, at det skulle være helt uskadeligt - tværtimod.
Dine bivirkninger burde ikke vare ved for evigt, men en måned lyder af ret meget. Det behøves vist ikke at siges, at det ville være meget dumt at indtage det igen.

Medlem

jeg er helt ny her inde, og har lige læst lidt af de emner der har været oppe omkring det mephedrone,
har nu valgt at stoppe min karierre inden for alle stoffer med sigt på et mere normalt liv som de venner jeg havde for 4 år siden har nu,
men så tænker jeg på om det kan lade sig gøre ?

Senest rettet af Rob Dyrdek 12 mar 2009 22:03, rettet i alt 1 gang.

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Omend det lyder søgt, er her et godt eksempel på, hvorfor det at researche før man indtager stoffer..

God bedring

Medlem

jeg har skam søgt mange gange men under DRONE på google hvor jeg kun fandt sider om ubemandede fly.
jeg har været i min egen lille verden på det stof i 8 måneder og er lige kommet tilbage i virkeligheden for et par uger siden.
og fandt først denne side idag, da jeg søgte på meth drone som jeg syntes bi/virkningerne minder lidt om.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 6510 Gram
bare lidt nysgerig, hvormange gram tog du på en dag og hvor tit/over hvorlang tid? vil selv ikke røre mephedrone med en ildtang

Medlem

det var helt forskelligt. men 10 gram delt med to andre på en uge . men så ikke hver uge da der også var mange andre stoffer der skulle passes . men drone var klar at fortrække, en meget dejlig fornemmelse af tilfredshed.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Undskyld jeg siger det, men det er også mere end almindeligt dumt at indtage 3-4 gram af et ukendt rusmiddel om ugen! Jeg håber, at du er sluppet uden perm. bivirkninger og, at du for fremtiden vil tænke over dine handlinger og ikke spille hazard med dit liv på den måde.

Medlem

tro mig når jeg siger at mit liv har taget en drejning på 180 grader. har fået den største lærestreg og vil ikke udsætte min krop og min famillie for den slags nogensinde igen
at det her skulle ske mens jeg er så ung er det der er ulempen. det egentlige søgemål med dette emne er om mit ansigt vil blive ved med at se trist ud da det betyder meget for mig igennem et helt liv ?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
For lige at slå det helt fast så er der ikke noget stof der hedder DRONE. Det er derfor gætværk på baggrund af ligheden i navnet når folk skriver at det kunne være Mephedron som er et slang for 4-Methylmethcathinon.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Spist sundt og overvej en form for motion. Din krop har næppe fået i nærheden af hvad den skulle bruge eftersom du næsten kun har fyldt den med det stof, muligvis Mephedron.

God bedring og håber du kommer i godt balance igen.

Junior medlem

Jeg har det meget psykisk dårligt efter indtagelse af methdrone. Jeg tog op til 4 gr. om dagen alene. i en længere periode. jeg har været indlagt på Psyk. afdeling med psykiske lidelser, som følger af methdrone. Men uden tvivl det fedeste trip på det skidt. Men pas nu på forhelvede.. jeg har massive søvnproblemer. Jeg stoppede med det lort fra den ene dag til den anden, og det har har haft stor indflydelse på mig..

Stodder
Brugeravatar

AndyOlesen skrev:
...som følger af methdrone...
Tror stadig det er mephedron (staves mephedrone på engelsk) hvis man skal dømme ud fra den måde det har oversvømmet internettet det sidste års tid.

Det ret fjollede navn kommer fra methyl-ephedron.
Ephedron er et synonym for methylcathinon.

Jeg håber virkelig for dig at du er sluppet uden varige mén.

Junior medlem

jeg bor på et opholdssted i århus nu, fordi det slog klik for mig .. som lægerne siger "Methedron" var skyld i ..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Hvor gammel er du hvis man må spørge?

Medlem

Geografisk sted: ja
Jeg synes at det er sindsygt skraemmende at to uafhaengige unge skriver på samme tid, med nogenlunde samme historie.

Tag jer forhelvede da sammen! Når i ikke en gang ved hvilket stof i indtager, er det så ikke på tide at vågne op? Er det normalt at man behandler sig selv på den måde?

Harm reduction! Sikkerheden skal ALTID komme i foerste raekke, hvis man vil lege med rusmidler (lige fra alkohol til lsd!). Det oedelaegger det for alle andre (brugere, jeres familier, jer selv etc.) hvis i kommer galt af sted, hvilket i naesten tigger og beder om, doemt udfra jeres tidligere forbrug.

Ud og preach lidt til jeres venner, og godt at i er "vågnet" lidt op!

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
AndyOlesen skrev:
Jeg har det meget psykisk dårligt efter indtagelse af methdrone. Jeg tog op til 4 gr. om dagen alene. i en længere periode.

Hvordan hænger det sammen med, at du ca. ½ time før dette indlæg oprettede en tråd hvor du skrev:
AndyOlesen skrev:
Nu har jeg været på Drone/drome et par gange efterhånden.
:?:

Mere generelt: Det er interessant hvordan mange af dem der tager mephedrone siger at det sikkert nok er farligt, "men det er e, amf og coke jo også ikke?"...
Tak for hjælpen skræmmekampanger, ikke alene virker de ikke, de sætter også unge komplet ude af stand til at vurdere risici, fordi der ingen nuancer er, udover at ALT narko bare er sindsygt farligt.

Medlem

Geografisk sted: ja
Jeg har lige set et site som saelger bk-PMMA, med base i norden! Er det noget man burde advare om? Jeg husker en hypotetisk advarsel på psy.dk vedr. bk-PMMA, hvor man ikke mente det var i omloeb.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]