Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 17:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Slankepille?
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Hej igen psy! :)

Først vil jeg sige, at jeg er stoppet med mit amfetamin brug, har faktisk ikke taget i 3 uger nu. Tak for støtten her inde fra alle sammen!

Well. Men nu er jeg kommet i den situation, at jeg er begyndt at tage meget på efter jeg er stoppet. Og derfor ønsker jeg at høre hvad i siger til denne slankepille? http://www.Dinmor.dk
Jeg behøver ingen råd om det er sundere at træne/spise sundt osv. Bare hvad i syntes om denne pille, er den forholdsvis sund, virker den osv ? :)

Bl0dpump

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Stortset alle af sådan nogle slags "slankepiller" er det rene reklamesnak. Jeg kender rigtig mange der har prøvet mange ligende ( incl mig selv ) og det er total spild af penge. Drik meget vand og dyrk 45 mins cardio efter træning.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Nej.

Medlem
Brugeravatar

Darkpsyc0 skrev:
Drik meget vand og dyrk 45 mins cardio efter træning.

Nu kunne man evt. bare sige "benyt dig af sund kost og motion", da jeg ikke ser den store nytte i 45 minutters cardio og et stort vandindtag efter træning.

Mvh,
Gargarin

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Thjaa men bare fordi du ikke ved bedre, behøves det jo ikke være forkert? ;)
Cardio er logik for burhøns og hvis man sørger for at drikke meget vand ryger forbrændingen op ( specielt om morgenen på tom mave).

Junior medlem

Geografisk sted: Bag skærmen
Hvis det er dem med efedrin i, så ja de virker, men de er ret usunde og ulovlige(tror jeg). De virker stort set ligesom amfetamin, der er bare en del mere bivirkninger(hjertebanken, øget blodtryk, varmeudvikling og så videre). Hvis du i forvejen lige er kommet ud at et amfetamin misbrug, er der endnu mindre grund til at tage disse...

Medlem
Brugeravatar

Darkpsyc0 skrev:
Thjaa men bare fordi du ikke ved bedre, behøves det jo ikke være forkert? ;)
Cardio er logik for burhøns og hvis man sørger for at drikke meget vand ryger forbrændingen op ( specielt om morgenen på tom mave).

On topic: Trådstarter, gider du fortælle, hvilken pille, du her taler om - uden forhandlerlink?

Off topic: 45 minutters cardio er spild af tid - det har allerede vist sig utallige steder, at folk, der har benyttet sig af Tabata/intervals-træning er kommet langt hurtigere til vægttab. Desuden synes jeg, at et helt "program" med sund kost ville være bedre at anbefale, da forskellen på at drikke en liter vand efter træning og at få en ordentlig kost dagen igennem er enorm.

Mvh,
Gargarin

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
vil også sige du skal holde dig fra slankemidler, og så bare gør dit for ikke at tage for meget på, det kan selvfølgelig godt være svært lige her op til jul ;)

Medlem

synes også det er en dårlig ide. Nu kan jeg ikke se i det link hvad det er for nogle. men kunne forstille mig det var noget som therma power. bare drop det. ikke det værd i forhold til skaden ved bruget.

Jeg synes der er nogle andre gode løsninger hvor du kan tabe dig ekstremt meget på kort tid. hvor meget havde du tænkt dig at tabe dig ?

Personligt ville jeg anbefale dig noget HCG eller noget der bliver kaldt klen. Du kan finde meget mere om det på internettet eller prøv bodyhouse.dk

Ved hvertfal fra en kammeret han tabte omkring 15-20 kilo på 20-22 dage så vidt jeg husker :)

Smid en PM hvis der er noget

Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
basssher skrev:
synes også det er en dårlig ide. Nu kan jeg ikke se i det link hvad det er for nogle. men kunne forstille mig det var noget som therma power. bare drop det. ikke det værd i forhold til skaden ved bruget.

Jeg synes der er nogle andre gode løsninger hvor du kan tabe dig ekstremt meget på kort tid. hvor meget havde du tænkt dig at tabe dig ?

Personligt ville jeg anbefale dig noget HCG eller noget der bliver kaldt klen. Du kan finde meget mere om det på internettet eller prøv bodyhouse.dk

Ved hvertfal fra en kammeret han tabte omkring 15-20 kilo på 20-22 dage så vidt jeg husker :)

Smid en PM hvis der er noget

Det skal så lige siges at man skal spise mellem 475 - 500 kcal maximalt om dagen, hvis man er på den såkaldte diæt bestående af HCG... Ikke nok med det.. så er udvalget af mad ikke særlig stort :)..
Og man må ikke indtage noget fedt overhovedet!.. Det ødelægger hele kuren hehe :)

Det der du kalder Klen som hedder Clenbuterol sætter temperaturen op i kroppen og så taber man sig... Dog er der nogen bivirkninger ved produktet, og det giver nu heller ikke så vilde resultater igen :)
Men heldigvis behøves man ikke holde sig til en bestemt diæt samt et bestemt antal kcal om dagen som absolut SKAL OVERHOLDES!!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Er psy.dk ikke blevet lidt zippet? Vi må ikke smide et link til en lovlig forhandler som sælger lovlige slankepiller!? What ever ..

Pillerne hedder Spirulina, det er det eneste som jeg kan fortælle. De indeholder IKKE ephedrin. Hader ephedrin, og min krop gør specielt!

:)

Medlem

ja pacman du skal ikke æde mere end 4-600 kcal men du har jo ikke lyst til mere heller, du har det fint nok. Du spiser bare 1 eller 2 kyllinge filer på en dag og 2-3 æbler.
Hvis du vidste noget mere om det ville du også vide, man normalt tager 1-2 dage hvor du spiser meget fedt også sundt igen noget tid. Det der gør du smider så meget så hurtigt ...

Medlem

basssher skrev:
ja pacman du skal ikke æde mere end 4-600 kcal men du har jo ikke lyst til mere heller, du har det fint nok. Du spiser bare 1 eller 2 kyllinge filer på en dag og 2-3 æbler.
Hvis du vidste noget mere om det ville du også vide, man normalt tager 1-2 dage hvor du spiser meget fedt også sundt igen noget tid. Det der gør du smider så meget så hurtigt ...

Har selv taget kuren og ved nok mere end dig..
Ingen skal bilde mig ind man ikke er sulten lol...
Det fint du har læst manos guide :).. Men i realiteten er det ikke mange der holder den kur ud..

Det tager lidt af sulten... Men helt seriøst.. du bliver udmatted af bare at gå på indkøb... Det giver hverken energi eller en skid andet... og kuren kræver jo nærmest man ikke laver fysisk aktivitet, hvis man skal kunne holde det lort ud...

De såkaldte ædedage er absolut ikke nødvendige.. Det gør er du ikke er sulten i lidt længere tid end, hvis du ikke tager de der ædedage... Men det holder ikke hele kuren igennem :)...

Og tror egentlig også det generelt har noget at gøre med hvilket forhold man har til mad...

Jeg var på kuren i 9 dage... Jeg tabte mig 9 kg .. Tabte 3 kilo den første dag (der røg væsken)
Ven 2 var på kuren i 21 dage... Tabte sig 10-12 kg
Ven 3 var på kuren i 21 dage.... Tabte sig også 10-12 kg
Ven 4 var på kuren i 13 dage... Tabte sig 8 kg

Efterfølgene tog vi alle på igen ;D
Men det sværeste er jo at holde ud efter kuren... Ikke nok med kuren skal vare et vis antal dage men så skal man fandme også på en efterkur med speciel kost...

Den kur er simpelthen helt ude i hampen... Men der er nu meget nyttig hvis man bare skal tabe sig til en eller anden speciel event :)

Junior medlem

Jeg kan ikke huske hvad den kur jeg har taget hedder, men den minde om atkins hvor man kvitter de fleste eller
alle kulhhydrater og lever stort set kun af proteiner og grønsager ( ikke kartofler). Den virkede yderst effektivt for mig jeg smed 7 kilo på 14 dage og har ikke taget dem på endnu 2 år efter.
Men noget helt andet er at der er forskel på folk osse på det her punkt.
men her er lidt hurtige fixes der virker på de fleste.

Øg dit indtag af proteiner
skær ned på hvidt brød, pasta, ris kartofler( de er ikke helt så slemme som pasta, ris)
Hvis du ikke helt afhængig af kaffe kan en extra kop om dagen osse hjælpe med at sætte forbrændingen i været.

Just my 2cents held og lykke med det Simme

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Bl0dpump skrev:
Er psy.dk ikke blevet lidt zippet? Vi må ikke smide et link til en lovlig forhandler som sælger lovlige slankepiller!? What ever ..
:)

Det er jo bare reglerne, så vi er skam ikke blevet mere komprimerede efter du joinede for under 3 mdr siden.

Medlem

pacman hvis du nu var så klog, som det lader til du selv synes ville du vide at æde dagene ikke er til at holde sulten ud længere. Det er jo alligevel begrænset, hvor lang tid 8-12000 kcal holder dig mæt.

Nu har jeg ikke prøvet det på min egen krop så kan selvfølgelig ikke sige man ikke er sulten osv. bare venners erfaringer. og selvfølgelig kan du ikke bare æde hvad du vil efter kuren og regne med du ikke tager på, det jo en livsstil. men burde du jo vide ^^

Medlem

basssher ædedagen er udelukkende til at holde sulten længere... Man fylder depoterne op for at gøre dem mætte og det skulle på længere sigt holde på sulten... Men kom du bare med din begrundelse...

Og nej det er fandme ikke bare en livsstil.. jeg mener bogstavlig talt man skal spise total specielt efter man er færdig med den kur for ikke at fucke det op...
der er enda en liste over visse fødevare du kun må indtage... selv det man ville kalde sundt er ikke den rigtige kost fordi visse fødevare ikke er over listen... og man skal trappe stille roligt op osv osv.. Total fucked kur...
Det er præcis det samme som en sulte kur... Forskellen efter sine skulle bare være at HCG gør at musklerne holder bedre og at man kun mister fedt under kuren....

Medlem

Simme99 skrev:
Jeg kan ikke huske hvad den kur jeg har taget hedder, men den minde om atkins hvor man kvitter de fleste eller
alle kulhhydrater og lever stort set kun af proteiner og grønsager ( ikke kartofler). Den virkede yderst effektivt for mig jeg smed 7 kilo på 14 dage og har ikke taget dem på endnu 2 år efter.
Men noget helt andet er at der er forskel på folk osse på det her punkt.
men her er lidt hurtige fixes der virker på de fleste.

Øg dit indtag af proteiner
skær ned på hvidt brød, pasta, ris kartofler( de er ikke helt så slemme som pasta, ris)
Hvis du ikke helt afhængig af kaffe kan en extra kop om dagen osse hjælpe med at sætte forbrændingen i været.

Just my 2cents held og lykke med det Simme
spiste du så bare kylling fillet og sådan noget??? eller også protein pulver?

Junior medlem

Hej Paman ja, jeg spiste protein pulver hverdag og kreatin de dage jeg trænede (4-5 gange ugentlig).
Men osse meget kylling, men alt magert kød spiste jeg, og mange æg og tun og råkost. Jeg glemte helt at man osse skal holde sig fra sukker og alkohol det betyder osse frugt. Så det er egentlig en ret hård kur at holde men da det kun var i kort periode jeg var på den så det gik det lige.

Når jeg har noget mere tid vil jeg godt prøve at finde et link eller 2 til dem

Medlem

hej jeg er lige begyndt på de meget kritisk nævnte therma power .. med mega gode resultater men jeg åbner så pille kapslen og hælder en 3 del af indholdet ud for det synes jeg er en rigtig god dosis også kan man jo trappe op hen ad vejen men de er sygt stærke og sygt farlige vis man ikke tænker sig om

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]