basssher skrev:
ja pacman du skal ikke æde mere end 4-600 kcal men du har jo ikke lyst til mere heller, du har det fint nok. Du spiser bare 1 eller 2 kyllinge filer på en dag og 2-3 æbler.
Hvis du vidste noget mere om det ville du også vide, man normalt tager 1-2 dage hvor du spiser meget fedt også sundt igen noget tid. Det der gør du smider så meget så hurtigt ...
Har selv taget kuren og ved nok mere end dig..
Ingen skal bilde mig ind man ikke er sulten lol...
Det fint du har læst manos guide

.. Men i realiteten er det ikke mange der holder den kur ud..
Det tager lidt af sulten... Men helt seriøst.. du bliver udmatted af bare at gå på indkøb... Det giver hverken energi eller en skid andet... og kuren kræver jo nærmest man ikke laver fysisk aktivitet, hvis man skal kunne holde det lort ud...
De såkaldte ædedage er absolut ikke nødvendige.. Det gør er du ikke er sulten i lidt længere tid end, hvis du ikke tager de der ædedage... Men det holder ikke hele kuren igennem

...
Og tror egentlig også det generelt har noget at gøre med hvilket forhold man har til mad...
Jeg var på kuren i 9 dage... Jeg tabte mig 9 kg .. Tabte 3 kilo den første dag (der røg væsken)
Ven 2 var på kuren i 21 dage... Tabte sig 10-12 kg
Ven 3 var på kuren i 21 dage.... Tabte sig også 10-12 kg
Ven 4 var på kuren i 13 dage... Tabte sig 8 kg
Efterfølgene tog vi alle på igen ;D
Men det sværeste er jo at holde ud efter kuren... Ikke nok med kuren skal vare et vis antal dage men så skal man fandme også på en efterkur med speciel kost...
Den kur er simpelthen helt ude i hampen... Men der er nu meget nyttig hvis man bare skal tabe sig til en eller anden speciel event