Hey til dig trådstarter. Til en erfaren person (Ved jeg ikke om du er) vil jeg helst sikkert forslår at blande rent mdma med hash også enten svampe eller lsd. Men igen, dette er kun hvis du er meget erfaren! Ellers synes jeg helt sikkert du skal holde dig til at bare indtage mdma. Jeg har haft positive oplevelser på mdma+hash+amfetamin. Men hvis du absolut skal blande et så skod stof som amfetamin ind i din mdma rus, så gør det kun hvis det er fordi at du er ved at blive træt, men gerne vil holde den kørende. Men for din egen skyld, hold amfetamin dosen lav. AMFETAMIN SUCKS!!!!!
Mht. til at blande mdma og coke, er det ikke noget jeg vil forslår. Begge stoffer, er efter hvad jeg har hørt, åndedræts depressanter. Dvs, du kan meget nemt få åndedræts besvær ved netop denne blanding. Du kender sikkert godt den ved coke hvor man er ved at være godt bobbet og er lidt halv lam i halsen? Det burde sku ikke hjælpe meget på vejrtrækning. Det sidste jeg skriver med mdma og coke, er kun ud fra egen erfaringer. Jeg ved overhovedt ikke om det passer. Jeg har oplevet det, men ved ikke om det skyldtes coke + mdma, eller coke+mdma+hash+alkohol. Anyways, hver forsigtig! Skal lige hilse at sige, jeg vil ikke forslå dig at blande disse ting.
Mvh. Shroom