Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey!

Jeg har laenge gaaet og overvejet at blande E med andre stoffer for lige at faa prikken over i-et. Problemet for mig er at jeg ikke bryder mig vildt meget om hash, og det er normalt det folk kombinerer med X. Jeg har overvejet at ta det med amf eller coca, men mange siger amf-kombien er farlig.
Iden jeg goer noget taabeligt vil jeg gerne hoere jerers erfaringer. Hvilke swtoffer kan med succes kombineres med E?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Først og fremmest burde du slet ikke tage Ecstasy.

se her hvorfor
Skaf rent mdma i stedet.

mdma blander folk gerne med forskellige ting. - amfetamin og mdma er af mange årsager dumt at blande. - og jeg kan ikke forestille mig at der er det store ved at blande det med coke heller...

Men candyflipping skulle være godt! - og ellers er der julemix(mdma+ketamin) osv..

Medlem
Brugeravatar

Har du overvejet et lille sug på jointen? Det er ikke det samme som hash alene.

Men ehhh, bliv nu ikke en kombo freak. Det er dum forkælelse, og tegn på hjernen ikke trækker som den plejer, at man har lyst til sådan noget og efter min mening langt mere skadligt. Der er nogle der får det bedre af 3 hurtige bajer end andre som er på coke,heroin,hash,mdma,keta blandet sammen.

Senest rettet af agjoey 11 mar 2009 22:29, rettet i alt 1 gang.

Medlem

vil heller ikke anbefale dig at blande det med amf eller cola, det er IMO spild. Du har slet ikke den ønskede virkning fra begge stoffer, og det er selvfølgelig en del mere skadeligt( hvertfal amf ).

Julemix som der bliver nævnt mdma+keta er en god kombo. Vil du sige at hvis du ikke er nogenlunde erfaren inden for både mdma og keta. ville jeg udforske de 2 hver for sig lidt mere, før man kaster sig ud i en blanding.

Medlem

Jeg har også hørt om Julemix, men har aldrig selv prøvet det - har heller aldrig prøvet ketamin alene godt nok.

Men er interesseret i at høre lidt mere om hvad et sug på den fede bidrager med under et E-trip? Bliver man mere sløv, får man hallucinationer, e.l.?

Venter spændt... :-)

Junior medlem
Brugeravatar

De gange jeg har vært på mdma og røget, ville jeg da helt klart sige at rusen blir meget mere Psychedelisk. dog ikke de vildt store hallucinationer.
Men hvis du er meget brændt, kan det vidst gode lade sig gøre. men min erfaring siger at det mere er sådan nogle små visions, og ting der skifter lidt farve og sådan (hvilket er meget sjovt imo.)

Medlem

hey, tak for svar...

synes isaer julekombien lyder interessant! Ecstasy er jeg efterhaanden rimelig erfaren i og har laest en del om, saa det foeler jeg mig 99 procent tryg ved. Har aldrig proevet keta foer men lyder som noget der skal proves - ogsaa hvad man hoerer fra andre...

Andre forslag, anyone?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hey til dig trådstarter. Til en erfaren person (Ved jeg ikke om du er) vil jeg helst sikkert forslår at blande rent mdma med hash også enten svampe eller lsd. Men igen, dette er kun hvis du er meget erfaren! Ellers synes jeg helt sikkert du skal holde dig til at bare indtage mdma. Jeg har haft positive oplevelser på mdma+hash+amfetamin. Men hvis du absolut skal blande et så skod stof som amfetamin ind i din mdma rus, så gør det kun hvis det er fordi at du er ved at blive træt, men gerne vil holde den kørende. Men for din egen skyld, hold amfetamin dosen lav. AMFETAMIN SUCKS!!!!!

Mht. til at blande mdma og coke, er det ikke noget jeg vil forslår. Begge stoffer, er efter hvad jeg har hørt, åndedræts depressanter. Dvs, du kan meget nemt få åndedræts besvær ved netop denne blanding. Du kender sikkert godt den ved coke hvor man er ved at være godt bobbet og er lidt halv lam i halsen? Det burde sku ikke hjælpe meget på vejrtrækning. Det sidste jeg skriver med mdma og coke, er kun ud fra egen erfaringer. Jeg ved overhovedt ikke om det passer. Jeg har oplevet det, men ved ikke om det skyldtes coke + mdma, eller coke+mdma+hash+alkohol. Anyways, hver forsigtig! Skal lige hilse at sige, jeg vil ikke forslå dig at blande disse ting.

Mvh. Shroom 8)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Magic Shroom skrev:
Mht. til at blande mdma og coke, er det ikke noget jeg vil forslår. Begge stoffer, er efter hvad jeg har hørt, åndedræts depressanter. Dvs, du kan meget nemt få åndedræts besvær ved netop denne blanding. Du kender sikkert godt den ved coke hvor man er ved at være godt bobbet og er lidt halv lam i halsen? Det burde sku ikke hjælpe meget på vejrtrækning. Det sidste jeg skriver med mdma og coke, er kun ud fra egen erfaringer. Jeg ved overhovedt ikke om det passer. Jeg har oplevet det, men ved ikke om det skyldtes coke + mdma, eller coke+mdma+hash+alkohol. Anyways, hver forsigtig! Skal lige hilse at sige, jeg vil ikke forslå dig at blande disse ting.

Mvh. Shroom 8)

Coke og mdma er ikke åndedrætsdepressanter - heller ikke når de bliver blandet.

Hvis jeg endelig skal foreslå noget du kunne blande dit E med, så skulle det da være en joint, ketamin, en pille til at falde i søvn på af en art eller gatorade (vand og salt/mineraler)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ambient skrev:
Coke og mdma er ikke åndedrætsdepressanter - heller ikke når de bliver blandet.

Hvis jeg endelig skal foreslå noget du kunne blande dit E med, så skulle det da være en joint, ketamin, en pille til at falde i søvn på af en art eller gatorade (vand og salt/mineraler)

Tak for den information Ambient, så blev jeg så meget klogere :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]