Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 15:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 mar 2009 22:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 mar 2009 21:52
Indlæg: 2
Jeg er pga. alverdens psykologiske problemer blevet fodret med en masse forskellige medikamenter, været i terapi osvosv, uden nogen bemærkelsesværdige(positive) resultater.

Nu blesluttede "de" sig så til at det var på tide at prøve ritalin selvom jeg ikke har nogen form for opmærksomheds forstyrrelse. Jeg accepterede, besøgte hospitalet og blev testet i hoved og røv: Intet i vejen med mit hjerte eller blodtryk; Her er dine piller.

Jeg fik så en pakke med 30x 10mg methylphenidathydrochlorid(IKKE time-release) med hjem... Da der var(er) et par dage til at jeg skal begynde behandlingen tænkte jeg at jeg lige så godt kunne lege lidt med dem først(Jeg har selvfølgeligt stadigt nok tilbage til at gennemføre det oprindelige forløb). Jeg hakkede en 10mg op, sniffede den og gentog proceduren 5 minutter derefter da jeg ikke kunne mærke noget som helst(Dette overraskede mig selvfølgelig ikke, men jeg foretrækker at starte lavt).

5-10 minutter gik og jeg følte stadigt intet så jeg trykkede en pille mere ud, genererede en ordentlig mundfuld spyt, placerede pillen mellem kindtænderne, gik til værks og slugte den.

5 minutter frem -> Ingen effekt. Æder en mere.

De fem minutter passerede igen uden at jeg følte noget så jeg knuste en pille mere, hakkede den i smadder med et barberblad på min sort-som-kul icemat(Counter-Strike fuck yeah) og hev den op i snudeskaftet gennem en hundrede krone seddel.

Da der efter 5-10 minutter stadigt ikke var indtraffet noget som helst åd jeg en sidste pille og susede her ind for at udnytte jeres viden: Hvordan fanden i helvede kan jeg kyle en sådan mængte ritalin i hovedet(60mg er ikke voldsomt meget, indrømmet, men jeg er en lille gut og denne dose er 2 gange så stor som den jeg skal tage dagligt) uden tolerance og ikke få nogen effekt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2009 23:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 mar 2009 21:52
Indlæg: 2
Hmm.

Nu, næsten en time efter sidder jeg og lytter til musik, skriver med nogle venner og har det faktisk pisse fedt.

Ifølge alle de rapporter jeg har læst skulle der kun gå 2-5 min før det trådte ind... :|

Oh well. Happy ending afterall.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2009 12:44 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2007 16:21
Indlæg: 1071
Hvad fanden forventer du? De giver dig jo ikke pillerne, så du kan bruge dem rekreativt og få en rus ud af det. Lad nu være med at tag mere end anbefalet. Det er vel meningen, at du skal forøge din koncentrationevne og ikke, at du skal sidde og have det fedt og trippe igennem. Brug dem nu fornuftigt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2009 14:48 
Offline
Wiki Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2000 02:01
Indlæg: 1890
Geografisk sted: Vest for Roskilde
Du er alt, alt for utålmodig. Pas på du ikke kommer galt afsted med den attitude.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 mar 2009 16:45 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 jun 2008 19:12
Indlæg: 463
Geografisk sted: Bornholm
Jeg kender godt til det der, med at have svært ved at mærke ritalinen. Jeg synes i det hele taget at amfetaminer er stærkt overvurderet, eller også er det bare noget skamcuttet mel jeg har haft snudeskaftet i. Men jeg har også før sniffet måske 80 mg knuste ritalin uno, uden den store effekt. Sevlfølgelig bliver man da frisk og sådan, men det er bare ikke en særlig tripperen rus jeg har fået ud af det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2009 17:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 nov 2008 20:11
Indlæg: 52
Geografisk sted: kbh
det er meget sjovt, for jeg bliver ekstremt påvirket af ritalin, i forhold til mange andre. har aldrig kunnet mærke amfetamin, men ritalin kan jeg godt mærke.
hvis jeg spiser to piller på en gang, og så lige venter en halv times tid, begynder jeg at føle mig en smule euforisk og svævende, samtidigt med at jeg føler, at ligemeget hvad jeg laver, bliver det rigtigt hyggeligt, eller ligefrem en fornøjelse. og så får jeg en forfærdelig lyst til at snakke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 apr 2009 08:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2004 19:24
Indlæg: 542
Geografisk sted: Dania
Ninja skrev:
det er meget sjovt, for jeg bliver ekstremt påvirket af ritalin, i forhold til mange andre. har aldrig kunnet mærke amfetamin, men ritalin kan jeg godt mærke.
hvis jeg spiser to piller på en gang, og så lige venter en halv times tid, begynder jeg at føle mig en smule euforisk og svævende, samtidigt med at jeg føler, at ligemeget hvad jeg laver, bliver det rigtigt hyggeligt, eller ligefrem en fornøjelse. og så får jeg en forfærdelig lyst til at snakke.


Måske er det bare skamcuttet amfetamin du plejer at købe? :?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2009 19:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 okt 2007 16:27
Indlæg: 415
Ninja skrev:
det er meget sjovt, for jeg bliver ekstremt påvirket af ritalin, i forhold til mange andre. har aldrig kunnet mærke amfetamin, men ritalin kan jeg godt mærke.
hvis jeg spiser to piller på en gang, og så lige venter en halv times tid, begynder jeg at føle mig en smule euforisk og svævende, samtidigt med at jeg føler, at ligemeget hvad jeg laver, bliver det rigtigt hyggeligt, eller ligefrem en fornøjelse. og så får jeg en forfærdelig lyst til at snakke.


Jeg bliver extrem påvirket af 10-20 mg ritalin det er virkelig helt sindsygt :) men jeg får også den største nedtur på, men det er vidst noget med at jeg ikke kan tåle det, så det virker kraftigere på mig, så desværre kan jeg ikke bruge ritalin mod mit adhd..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2010 14:12 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 apr 2010 13:39
Indlæg: 1
Geografisk sted: 2860
jeg er en fyr på 33 har været misbruger i mange år jeg har ADHD plus en psykose pga for meget syre og hash.. jeg vil lige sige at jeg også har prøvet at knuse min ritalin og sniffe den men fik igen virkning af det det var 2 gange 20 mg jeg prøvet med. men så hørte jeg en der fixet dem og han fortalte mig at det gav lidt ligesom coka sus.... fedt tænkte jeg og jeg skynte mig hjem og prøvet at knuse 2x20 mg og filtrer dem gennem en vattot og ganske rigtigt fik jeg et mega sus... men man bliver bare så hugt på det sus at man vil have mere og mere... så det vil jeg ikke anbefalde... mvh Damp fyren :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 apr 2010 15:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 jun 2004 17:06
Indlæg: 830
John D. Rockefeller skrev:
Hvad fanden forventer du? De giver dig jo ikke pillerne, så du kan bruge dem rekreativt og få en rus ud af det. Lad nu være med at tag mere end anbefalet. Det er vel meningen, at du skal forøge din koncentrationevne og ikke, at du skal sidde og have det fedt og trippe igennem. Brug dem nu fornuftigt.


Tag det da roligt! At han får udskrevet dem i terapeutisk sammenhæng gør da ikke hans spørgsmål dummere. Lad være med at moralisere, og tag og svar på hans spøærgsmål i stedet.


Jeg synes det er en ganske forsvarlig måde du er gået til værks på, omend lidt utålmodig dys. Jeg har ingen erfaring med ritalin selv, men det lyder som en pæn dosis, som du klart skulle kunne mærke, og specielt når du sniffer dem burde effekten vise sig hurtigere. Måske er du bare naturligt resistent overfor ritalin, det er ikke utænkeligt. Eller har du bare været for utålmodig ;)

Hvordan forløb resten af dagen, kom effekten senere?

edit: nå tråden er et år gammel... :|

_________________
O Laziness, have pity on our long misery! O Laziness, mother of the arts and noble virtues, be thou the balm of human anguish!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2020 05:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 aug 2016 16:30
Indlæg: 5
Jeg sidder her og jaog glæder mig at k lie with me å lige ved Minde lidt om min daglige tendenser altså mit cofix bare + energi.. så er jeg f****** glad,.


Desuden at jeg totalt vild med når siden bliver brugt til at hjælpe hinanden med at dyrke, stoffer på den måde man nu elsker eller har oplevet og ikke prøve at lege forældre eller narko panser-pikhoved-overflødige- --- ønsker så er jeg den totalt nede med det jeg siger ikke man skal billige at fikse røvfikseret metode som inde i sin til bare at vi allesammen så stopper på vores måde dette Forum er ikke til for at give gode råd i forhold til hvordan du holder sig ude af misbrug men it-forum med den ganske fede tendens at man kan dele erfaringer som man ved hvor meget man kan tåle for eksempel med mere.

jeg mener dog bestemt gerne at man må advare imod livsfarlige udskejelser og eller situationer


Apropos 80 mg metal methylphenidat pumpet i biceps


Senest rettet af J-ones 25 feb 2020 05:20, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2020 05:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 aug 2016 16:30
Indlæg: 5
Too stonedned to correct errors- valet points from this basics text land s

that sommeren as of this moment basically

MAN IN THE MIRROR


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2020 14:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
J-ones skrev:
Too stonedned to correct errors- valet points from this basics text land s

that sommeren as of this moment basically

MAN IN THE MIRROR


Det indlæg hører vist til i "Fuck hvor er jeg blæst" :D

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 66 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team