Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 08:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Hvordan har du det dagen efter mdma/ecstasy?
Mere positivt end normalt 20%  20%  [ 10 ]
Mere negativt end normalt 68%  68%  [ 34 ]
Ingen ændring 12%  12%  [ 6 ]
Afgivne stemmer : 50
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg har lavet denne afstemning, fordi jeg synes det kunne være interessandt at se hvordan I oplever dagen efter mdma, og hvordan det fodeler sig, da der åbenbart er ret stor forskel. Jeg selv oplever dagen som mere positiv end normalt. Jeg får tit mere energi,får lyst til at gøre alt muligt og er generelt i bedre humør end normalt.

Hvordan oplever I det, generelt?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

MDMA for mig er 3 timers følelsesmæssig åbenhed og 4-5 dage uden energi. Af samme grund har jeg ikke taget skidtet i årevis.

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Erklerer mig enig med yeti, for mig er er dagene efter mdma også med ingen energi og rimelig nedtur.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg stemte ingen ændring. Men svaret er ikke helt korrekt... Jeg føler mig selvfølgelig lidt træt, og nogle gange lidt nede, andre gange mere ovenpå. Men da en af de to andre svarmulighede udtrykker det som "sådan som det altid er", kunne jeg ikke svare på dem.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har oplevet meget slemme nedture dagene efter indtagelse af E-piller.. Men med mdma har jeg altid haft det rart dagen efter. Det er bare vigtigt man ikke skal lave for meget. Helst en dag hvor man ligger med piben på sofaen og ser en film..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Enig med Yeti + mdma og ægxtazii vist ikke er helt det samme i og med der er andre ting i sidstnævnte.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Hmm kan aldrig mærke det dårlige fra mdma dagen efter. Nu er det ikke noget jeg gør specielt tit da jeg hurtigt bliver nedtrykt under trippet hvis jeg gør det for mange gange i træk. Men ihvertfald min personlige erfaring er at jeg har tømmermænd dagen efter, men det er almindelige tømmermænd fordi jeg også har drukket, har aldrig mærket andet.

8)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg stemte mere positivt end normalt.

Hvis jeg har indtaget heroiske doser MDMA med eller uden andre stimulanser indblandet, kan jeg være deprimeret i de efterfølgende dage.

Men holder jeg mig til kun MDMA og med et maksimalt indtag på 2-400 mg og husker at indtage 5-htp jamen så føler jeg mig stadig påvirket dagen efter. Mit energiniveau er en smule øget og jeg er i en lalleglad stemning. :)

Medlem

Jeg føler mig glad og opstemt dagen efter, omend lidt træt - lidt samme fornemmelse man har hvis man har været i byen og har scoret: Smadret men rigtig glad ;-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Føler mig træt, ligeglad og generelt ikke i humør til kontakt til mennesker dagen efter. heldigvis hjælper 5-htp en del på det, men nedturen forsvinder aldrig. Det værste er dog først 2-3 dage senere, hvor jeg kan få små "sæt" i hovedet, hvis jeg lukker øjnene og åbner dem igen, i en anden retning, end da jeg lukkede dem... Ret ubehageligt...

Nogen som har nogle ideer til hvordan man kan øge sin HR på seratonindrænenden stoffer? andet end 5-htp selvf. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
ved den mindste overdrivelse 200mg+ får jeg den vildeste nedtur i 4-5 dage efter :|

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
xun skrev:
Føler mig træt, ligeglad og generelt ikke i humør til kontakt til mennesker dagen efter. heldigvis hjælper 5-htp en del på det, men nedturen forsvinder aldrig. Det værste er dog først 2-3 dage senere, hvor jeg kan få små "sæt" i hovedet, hvis jeg lukker øjnene og åbner dem igen, i en anden retning, end da jeg lukkede dem... Ret ubehageligt...

Nogen som har nogle ideer til hvordan man kan øge sin HR på seratonindrænenden stoffer? andet end 5-htp selvf. :)

Bananer, mælk, appelsiner, vitamin B6, SSRI osv. osv. der er masser af metoder til at komme hurtigere til baseline, mange af dem er vist samlet i den her tråd: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=6450

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Ambient > Tusind tak :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis jeg får lov at sove længe - kan ofte være lidt træt når MDMA'en trapper af (comedown) - har jeg det super fedt. Jeg har det der kaldes MDMA Afterglow, som vist går ud på at der er en øget mængde serotonin i synapsen i op til 48 timer efter.

Det føles som godt humør, mere energi, "tilfredshed" med livet o.l. Som en sagde herinde engang "Himlen er lidt mere blå, og solen skinner lidt mere dagen efter MDMA"

Jeg har dog prøvet at mit humør var lidt "nede", men det rammer først 2-3 dage efter trippet. - igen; det er der begrebet "Tuesday Bluesday"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg stemte også positivt... Tror faktisk muligvis det er mig som i sin tid formulerede det med himlen er lidt mere blå og solen skinner lidt mere :wink:

Er generelt en del mere positiv 1-2 dage after; men har nu hellere aldrig været over 200mg eller 2 redoseringer på en aften...

Jeg kan godt være lidt træt i kroppen, som efter en bytur - bare uden tømmermændene... eller dagen efter man har haft influenza, sådan lidt sløv i hele skroget men alligevel svært tilfreds med det hele :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]