Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Hvor ofte tager du ketamin?
Aldrig 44%  44%  [ 36 ]
1-5 gange om året 25%  25%  [ 20 ]
6-12 gange om året 7%  7%  [ 6 ]
13-24 gange om året 5%  5%  [ 4 ]
Oftere end 1 gang hver 14 dag 7%  7%  [ 6 ]
Oftere end 1 gang hver uge 0%  0%  [ 0 ]
Flere gange om ugen 1%  1%  [ 1 ]
Næsten dagligt 1%  1%  [ 1 ]
Dagligt 1%  1%  [ 1 ]
Har været storforbruger, men tager det sjældent eller aldrig idag. 7%  7%  [ 6 ]
Afgivne stemmer : 81
Forfatter besked
Junior medlem

Ketamin er blevet enormt udbredt i Danmark de seneste 2-3 år.

Jeg er da også selv hoppet med på bølgen, og har over 2 år eskaleret mit forbrug til for nylig, hvor jeg sniffede ketamin 25 dage ud af 30.
Det daglige indtag har vel varieret imellem 0,5 og 3 gram pr aften.

Dette var første gang nogensinde at mit forbrug af stoffer, gik direkte ud over min skolegang - Jeg mødte træt og uoplagt op i skolen, jeg foretrak at sniffe fremfor at lave lektier, og jeg begyndte at pjække hele og halve dage.

Dette har nu resulteret i at jeg har valgt at tage en "kold tyrker" i mindst 3 måneder for at få styr på min afhængighed og mine prioriteter i livet.

Jeg har mange venner som ligeledes har et stort forbrug, og har et indtryk af at der er enormt mange storforbrugere af dette meget specielle stof.

Det er på grundlag af dette at jeg grundet stor nysgerrighed omkring forbruget har lavet denne afstemning.

Jeg ville synes det ville være fedt hvis folk afgav deres svar, og derefter skriver kort om jeres erfaringer og forbrug af ketamin, og hvilke tanker i har gjort jer i forhold til f.eks. afhængighedspotentiale osv.

Med venlig hilsen,
Karmalicious

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har vel prøvet det en 7-8 gange over et år.

Det var meget sjovt i starten men rusen blev mere og mere kedelig med tiden.

K-hullet var da også meget interessant, men jeg synes at det er et uendeligt univers af ligegyldighed der ikke har nogen relation til realiteten.

Der finder jeg meget mere mening i de klassiske psykedelikas såsom LSD og psilocybin, som også medfører (subjektivt) en voldsom eufori, udvidet bevidsthed samt sanseændring der slet ikke kan sammenlignes med noget så koldt og dystert som ketamin.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Keamin som sådan siger mig ikke rigtig noget, jeg bliver svimmel og får kvalme hvis jeg får over 40mg (nasalt).
Synes ikke rusen er så interessant sammenlignet med psykedelia, lidt samme holdning som Resist på det punkt :)
Stemte 6-12, da jeg indimellem tager en lille streg som boost i kombination med andre stoffer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Tager det sjældent idag, men har været storforbruger.

Jeg tror det er et stof som man får hang til, fordi det er så hurtigt at opnå det man egentlig vil, og samtidigt
er du klar i hovedet når turen er helt overstået. Det er jo noget man nemt kan tage dage inden skole, og stadig komme op.

Jeg håber dog at jeg er ved at være færdig med ketaminen nu, hvor jeg har fået øjnene op for psykedelia - det er meget varmere syntes jeg :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Har kun prøvet det en gang lige inden jeg kom i amager bio. Fik at vide det var speed som jeg ellers havde taget hele aften, men det viste sig at være en såkaldt practical joke. Og må sige har aldrig følt mig så meget som en sømand, men så igen jeg har stadig ikke mit eget sejlskib eller et anker på armen, så venter med keta til den tid kommer.

8)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg har taget ketamin 7-8 gange i løbet af 3 år. Jeg kan sagtens sætte mig ind i det tiltrækkende ved at tage ketamin ofte, som flere siger bliver man klar i hovedet efter rusen, og rusen er også ret kort. Og så er det så dejlig mystisk. Jeg har selv oplevet en masse ting jeg synes er dejlige ved ketamin-rusen. Når jeg finder stoffer som virker så dejlige på mig, gør jeg mig mange overvejelser om afhængighedspotentialet. Og når alt kommer til alt, tror jeg egentlig kun jeg bryder mig om at være på stoffer, udover cannabis, til specielle lejligheder hvor jeg har forberedt mig på det et stykke tid.

Så jeg har stemt 1-5 gange om året.

Det er godt at høre du har taget en kold tyrker. Det viser jo bare at det er dig der har styr på situationen, kanon. ;) Keep up det giver helt sikkert god karma

Med venlig hilsen
Thomhash

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
har jeg keta, tager jeg keta - så ofte og så meget som muligt. - Derfor har jeg ikke keta...

Jeg forstår dig godt karma - hvis ikke jeg havde en masse ting at passe, ville jeg også hengive mig til k-hullets univers... - Men går man på kompromi med sit liv, for at opholde sig i k-hullet, blir man sq nød til tage sig sammen.

Thumbs up for at tage en kold tyrker :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cirka 2-3 gange om året.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
der var en periode på omkring 3 måneder hvor vi virkelig fyrede den af med keta.
og toleransen blev da temmelig tung så det var IV til sidst.
men vi tog også andre ting så det var ikke hver dag.
og så har jeg ''trappet ned'' til nu hvor jeg gør det 3-5 gange årligt.

I love the shit!

med hensyn til afhængihed syntes jeg egentlig ikke det var så slemt.
men tror da godt at en kold tyrker kunne komme bag på en.

Stodder
Brugeravatar

Jeg tager det ca. 1-2 gange pr. måned.
Bruger det stort set aldrig alene, men tager som regel små streger sammen med methylon eller på 2c-b. Oftest i forbindelse med come-down.

Jeg kan sagtens se afhængighedspotentialet i det

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt ude i Hampen.
Har nok prøvet Ketamin, 7 gange i mit liv.
Og må sige at hvis jeg tager det alene uden nogen combo's. Så er det meget lidt virkning jeg for. Men har prøvet at blande Ketamin med, Mephedrone & Kokain, og der må jeg sige at det er klart en anbefaling, at blande Ketamin med Kokain. Det er en total lykke rus, som ikke kan beskrives, som at svæve helt på skyerne, det skal bare prøves. Man bliver godt euforiseret :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
galskabens-gardner skrev:
der var en periode på omkring 3 måneder hvor vi virkelig fyrede den af med keta.
.

du mener vel IM?

Junior medlem

galskabens-gardner skrev:

I love the shit!

med hensyn til afhængihed syntes jeg egentlig ikke det var så slemt.
men tror da godt at en kold tyrker kunne komme bag på en.

Jeg forstår ikke helt din sidste kommentar.... Er det en joke med den kolde tyrker? :P

Hvis i tog så meget i den periode som du gav udtryk for, synes jeg det lyder meget underligt at du intet mærkede til den psykiske afhængighed ved jævnligt og overdreven brug af ketamin?

Med hensyn til IM og IV injektioner, kunne i komme i k-hole på trods af tolerancen ved denne indtagelsesmetode?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Karmalicious skrev:
Jeg forstår ikke helt din sidste kommentar.... Er det en joke med den kolde tyrker? :P

Hvis i tog så meget i den periode som du gav udtryk for, synes jeg det lyder meget underligt at du intet mærkede til den psykiske afhængighed ved jævnligt og overdreven brug af ketamin?

jeg mærkede virkelig ikke særlig meget til det, jeg syntes det var svære at stoppe med at ryge hash. men det var også det sidste jeg stoppede med.
i perioden hvor vi tog meget, tog vi lige så mange knapper, og det blev jeg ved med efter jeg stoppede med at tage ketamin. så tror det er derfor jeg ikke har mærket frygtelig meget til det.

udover det tog jeg en lang nedtrapning.

Karmalicious skrev:
Med hensyn til IM og IV injektioner, kunne i komme i k-hole på trods af tolerancen ved denne indtagelsesmetode?

ja det har været målet hele tiden at ende i hullet, men mange af dem jeg kender der tager det fik ikke megen virkning af det til sidst. det har vel svaret til en ordentlig skævert eller noget i den tid.

men det var omkring 150 mg til sidst.

P.s. ikke IV jeg mener IM sorry - jeg skrev forkert før.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]