Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Halløje :? :? herinde.

som emnet siger så er jeg fra igår D.02-01-2013 skiftet fra 2 x 25mg ketogan til 3 x 5mg Contalgin mod stærke rygsmerter på grund af ellers kunne jeg ikke bibeholde mit kørekort og skal så lige nævnes at Ketogan er noget som jeg har fået ordineret af lægen de sidste 25 år.

Og nu kommer det store spørgsmål og det er at, selvom at jeg havde øget doseringen det det dobbelte 6 x 5mg Contalgin igår havde jeg stadig stærke rygsmerter og jeg har sovet af H til her i nat.

Og jeg tænker at Contalgin er et depot præparat og hvor lang tid skal der gå før det er i blodet og før jeg kan mærke det hjælper mod mine ryg smerter..

Eller er det min egen læge som har ordineret i alt for lille dosering :hm: :hm:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Først og fremmest skal du regne med at din krop skal vænne sig til Contalginen,da Ketogan er et ret stærkt kortvarigt middel,men Contalginerne vinder som dagene går,da de ophober sig,og derved virker stærkere på sigt.Hvis du efter 3-4 dage stadig syntes du mangler smerte stilning,gå direkte til din læge og bed ham om en stærkere dosis Contalgin.

Junior medlem

Takker Gonzo. Så jeg skal regne med en 3 til 4 dage ca. håber sku :D at det snart virker på mine smerter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]