Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Nu har jeg surfet en del rundt på Psychedelia.dk, Jeg har fundet frem til at de hyppigst brugte cutting midler til amfetamin er: lactose, kreatin, fructose og panodiler. Da jeg ikke umiddelbart kan se at man overhovedet får nogen effekt ud af de førnævnte midler (Ud over en større masse + tørrer produkt) Så er mit spørgsmål: Når folk nu endelig skal cutte amfetaminet op, hvorfor så ikke bruge koffein-pulver? så vidt jeg er informeret, så ved indtagelese gennem næsen, virker koffein-pulver lettere opkvikkende.

Når man bliver frisk og opkvikket af koffein-pulver, og dette bl.a også er en af egenskaberne amfetamin har, ville det i min verden virke smartere at bruge koffein-pulver som cuttings middel.

Fungere de to ting ikke sammen? eller er der en anden mystisk forklaring på hvorfor det typisk er de førnævnte ting det cuttes op med?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
Fordi de er billige og fåes i rå mængder og fordi den abe, som sidder og cutter amfetamin er pisse ligeglad med om folk får det de narko de betaler for.

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Koffein er pænt ubehageligt i større mænger.

Junior medlem

Så det fx. er ikke særlig rart at få amf der er cuttet op med koffein? Jeg har bare læst om mange der sniffer koffein rent ofr at få den opkvikkende virkning.. de skriver selvfølgelig ikke om at det (måske) er ret så ubehageligt?
Det er måske bare den simple grund? - At Koffein ikke er sjovt at få i næsen, og derfor bruger man de andre cutting-midler i stedet? de er selvfølgelig også lettere tilgængelig herhjemme i lille dk.. hehe

Medlem
Brugeravatar

Hvis du overhovedet skal cutte det med noget, så lad være med at brug noget der giver nogen virkning. Du snyder sgu ingen ved at putte koffein i, i tro om at kvaliteten skulle være bedre. De fleste jeg kender bruger kreatin til at cutte med, men har også hørt om nogle der bruger sukker, og nogle få idioter der propper panodiler i. :x

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Trier- skrev:
Hvis du overhovedet skal cutte det med noget, så lad være med at brug noget der giver nogen virkning. Du snyder sgu ingen ved at putte koffein i, i tro om at kvaliteten skulle være bedre. De fleste jeg kender bruger kreatin til at cutte med, men har også hørt om nogle der bruger sukker, og nogle få idioter der propper panodiler i. :x

Jeg tror, det han mener er, at hvis man cutter op med koffein, vil det jo give en opkvikkende effekt, som amfetamin jo gør. Så vil der måske være mange, der vil snydes til at tro, at det er noget godt noget og derfor købe mere. Omvendt hvis det så giver en opvikkende effekt, så vil man måske ikke købe ligeså meget, og derved tjener pusheren ikke ligeså meget, som vel er hans mål.

Junior medlem

Det er af ren og skær nysgerrighed at jeg oprettede denne tråd, har altid en lille potion liggende til eget forbrug... Men det er sådan semi fugtigt, så med mindre jeg allerede har planlagt indtagen af det fra formiddagen af, så når det ikke at blive 100 % tørt til om aftenen, og det er ikke til at stå med inde på et toilet i byen og hakke sådan noget fugtigt stads ud.. så har en interesse i at have muligheden for at kunne tage det ud og gøre det tørt og by-klart på 5 min (dvs. Finde på noget at cutte det op med - Dog uden at forringe virkningen synderligt).
Så var det at jeg faldt over nogle tråde med folk der sniffede koffein-pulver og det rent faktisk havde en opkvikkende virkning.. Det er derfor jeg var lidt interesseret i, om det ville være en "God idé" eller om man bare skal holde sig til noget kreatin eller laktose? (Ved godt det overhovedet ikke er nogen god idé at putte noget i - Men når man pludselig står i en situation hvor tiden er knap, er det fedt nok lige at kunne tage et lille g. med under armen når byen kalder) :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jannickk skrev:
Det er af ren og skær nysgerrighed at jeg oprettede denne tråd, har altid en lille potion liggende til eget forbrug... Men det er sådan semi fugtigt, så med mindre jeg allerede har planlagt indtagen af det fra formiddagen af, så når det ikke at blive 100 % tørt til om aftenen, og det er ikke til at stå med inde på et toilet i byen og hakke sådan noget fugtigt stads ud.. så har en interesse i at have muligheden for at kunne tage det ud og gøre det tørt og by-klart på 5 min (dvs. Finde på noget at cutte det op med - Dog uden at forringe virkningen synderligt).
Så var det at jeg faldt over nogle tråde med folk der sniffede koffein-pulver og det rent faktisk havde en opkvikkende virkning.. Det er derfor jeg var lidt interesseret i, om det ville være en "God idé" eller om man bare skal holde sig til noget kreatin eller laktose? (Ved godt det overhovedet ikke er nogen god idé at putte noget i - Men når man pludselig står i en situation hvor tiden er knap, er det fedt nok lige at kunne tage et lille g. med under armen når byen kalder) :D

Hvorfor ikke bare tørre det inden ?.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Enig med Gartnersvinet. Der er imo ingen gode grunde til at cutte amfetamin med noget som helst.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Hør nu hvad manden siger "så har en interesse i at have muligheden for at kunne tage det ud og gøre det tørt og by-klart på 5 min". Altså vil han blande det op med et tørt produkt, som han ikke skal kæmpe med noget fugtigt stads i byen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Økologisk Bæver skrev:
Hør nu hvad manden siger "så har en interesse i at have muligheden for at kunne tage det ud og gøre det tørt og by-klart på 5 min". Altså vil han blande det op med et tørt produkt, som han ikke skal kæmpe med noget fugtigt stads i byen.

Hvad forhindrer ham i at tørre det på forhånd? Så kan han have det liggende tørt i stedet, og så ER det allerede "by-klart" når han skal bruge det.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Brug ovnen! Hvis lortet er rent, så hak det ud på en tallerken og smid den ind ved 50 grader. Det kan det sagtens tåle uden at miste effekt!

Medlem
Brugeravatar

Dont do it

Junior medlem

Geografisk sted: Falster, Nykøbing F.
Nu har jeg stenet rundt på nettet i et stykke tid... De fleste steder har folk valgt at bruge Kreatin, netop fordi at det er et stof vi i forvejen har og producere i kroppen, et naturstof...
Jeg har heller aldrig mødt en dealer som cutter op med andet end det, det er billigt og nemt at få fat på, og så skader det ikke så meget, hverken amfetaminen eller kroppen...

"-men så husk da for søren at have noget tørt liggende altid, det andet er sgu ærgeligt." :)

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
ja, - tør det nu.. lig det på en tallerken og stil det på radiatoren eller i ovnen ved 50°c.. - og tør det hele på en gang, så du er ready to roll

jeg og flere her fra boardet, kan godt lide at indtage amfetamin i en kop kaffe, så man får begge effekter. Altså ikke voldsom meget koffein, men bare en smule.
Det er helt rigtigt, at hvis man blandet 50/50 amfetamin og koffein, vil man hurtigt få en ubehagelig effekt af koffeinen

Junior medlem

Jeg har hørt at kreatin heller ikke sidder oppe i næsen på samme trælse måde.. og det er blandt andet derfor..

men bare noget jeg har hørt.. så om det passer ved jeg ikke men det lyder meget sandsynligt

Junior medlem

Mange tak for de mange gode svar - Det har gjort mig en del klogere på emnet! Har både fået svar på mine spørgsmål og fået et par gode råd med på vejen! Skal da forresten lige prøve det med at blande amf op med en kop kaffe.. :D

Junior medlem

Forresten, lige en sidste ting! - Jeg er desvære ikke ejer af en varmlufts ovn, det gør ikke nogen forskel om jeg tørrer det ved 50 grader i en alm. ovn? Jah, eller hvad med i microovnen på lav styrke?

Medlem
Brugeravatar

Du skal i hvert fald ikke bruge varmluft, så flyver hele lortet rundt i ovnen ;) En normal ovn er helt fin, bare smid den på den laveste temperatur, og vent til det tørrer.. Gør det somregel rimelig hurtigt.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Trier- skrev:
Du skal i hvert fald ikke bruge varmluft, så flyver hele lortet rundt i ovnen ;)

Nemlig! ;)

...og bagefter kan du jo så veje hvor meget der er tilbage, og regne ud hvor meget vand du har betalt for! :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]