Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej,

har fået en håndful Ritalin Uno kapsler. der er en masse små hvide kugler indeni. Ville høre om nogen har erfaring med dem (folk uden ADHD). Hvilken dosis skal jeg op i for at få en virkning, kan disse små kugler insuffleres, eller skal jeg bare sluge kasplerne? Hvordan er rusen ift. amfetamin? Har aldrig taget nogle former for ritalin før.

på forhånd tak

Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
Det er time release, de skal knuses helt for at kunne sniffes og hvis du vil have en hurtigt rus når du spiser dem.

Dosis (rimelig mild) er vel en 10-20mg insuffleret, 20-40mg hvis du spiser dem uden at have resistens, for mit vedkomne beskriver der her rusen ret fint:

Citat:
It could be described as 'euphoria', but to me that is basically a catch-all term for feeling good. It could be described as contentment, but that dosen't cut it, either. The best way to describe it is to say that I become one with the things I love to do while on Ritalin: listen to music, chat on the Internet, and read. I become 'one' with the music, it dosen't even matter what I'm listening to, music just becomes infinitely more enjoyable and meaningful. Conversations on the Internet take on a whole new meaning. I don't chat much online and 90% of the chatting I've done has been under the influence of either alcohol or Ritalin, but when I'm on Ritalin, the conversations are almost as good as face-to-face conversations, and I often have quite deep ones about philosophy, religion, etc. When reading, I absorb information better and more quickly, and can read about pretty much anything without tiring of it. I've stayed up all night on Ritalin reading about Ritalin, and now I'm up at night writing about Ritalin

Men se lige den anden tråd om ritalin på siden, mange folk bliver meget glade for det og kan ikke slippe det igen

Medlem

Jeg har aldrig prøvet "stoffer" - altså amf, kokain, ecstasy og andet.

Ritalin, der tager med jævne mellemrum 1 tabl. 10 mg og der er "rusen" der i ca. 4 timer og friskheden helt op til 8-10 timer. Jeg synes, at det er rart at ta en tabl når jeg skal være skarp på job, studie eller eksamen. Men det er ikke noget jeg tager fast - kun hvis jeg føler at jeg virkelig er tung og træt og virkelig skal præstere noget.

Ritalin Uno har jeg ingen erfaring med

Se http://www.medicin.dk

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg har ikke ADHD.
Jeg har en enkelt gang prøvet sådan en 2-delt gelatine-kapsel med hvide kugler indeni. Den skulle indeholde 40 mg.

Jeg knuste kuglerne til fint pulver og sniffede ca. 1/3 af det, dvs. ca. 12-14 mg (resten blev delt ud til 2 venner).

Jeg syntes bestemt jeg kunne mærke noget. Ikke helt vildt stimulerende (som store mængder coke eller meth) og heller nogen stor eufori, men en svag, behagelig opkvikkende effekt.
Jeg havde drukket og røget nogle joints og klokken var halvmange, men jeg friskede nok op til at feste i et par timer endnu.
Da jeg tog hjem røg jeg en lille joint, drak en øl og faldt i søvn med det samme uden problemer.

Jeg tror ikke at det er det vilde "party-drug" man kan lamme sig på. Men sikkert fint til at gøre en druk-aften en lille smule sjovere uden at man virker for fucked eller er for smadret næste dag. Eller måske til opgaveskrivning under tidspres.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Jeg synes det er et fint party drug. Jeg har prøvet det en enkelt gang hvor jeg sniffede 2 af dem med kugler i på 40 mg og spiste to piller som jeg ikke kender mængden på. Virkningen var næsten præcis som amf, dog havde jeg ikke den berygtede nedtur dagen efter.
Jeg var jernstiv på tidspunktet og jeg tog der for alt hvad min kammerat havde, jeg vil mene det er en ret stor dosis og ikke det bedste HD, nogen der kan bekræfte det?

Medlem

tak for svarene. det lyder godt :)

Er der nogen der kan give gode råd til hvordan man hakker de små kugler fint? Har sgu aldrig været ude for små kugler når jeg skal lægge baner, hehe :)

Medlem

BryGs skrev:
tak for svarene. det lyder godt :)

Er der nogen der kan give gode råd til hvordan man hakker de små kugler fint? Har sgu aldrig været ude for små kugler når jeg skal lægge baner, hehe :)

Knus dem under et cd cover eller lignende

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja, du ligger bare kuglerne på et cd cover og liger så dit cutter kort oven på og maser til

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Eller eventuelt i mellem to skeer... Så triller de ikke til alle sider...

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Medlem

Det virker måske lidt simplificeret eller lamt at spørge om, men here it goes: Hvis man stiller amfetaminerne op efter deres centralstimulerende effekt fra mindst til størst (ephedrin - amfetamin - methylamfetamin) hvor hører ritalin så til henne? Mellem amf og ephedrin?

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Jeg har før haft en god gang ritalin uno kapsler i min besiddelse. De havde ingen mærkbar effekt på mig, selv efter at have sniffet 50-100 mg. Det er nok meget individuelt, men jeg synes virkningen er latterligt svag. Jeg knuste de små kugler i kapslerne i en morter til 100% fint pulver.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kan ikke forstå du ingen virkning fik, som sagt synes jeg nsæten at virkningen er præcis som amfetamin, men den ene gang jeg har prøvet det var jeg også hjernedød stiv, måske det har gjort en forskel?

Medlem

balle skrev:
Det virker måske lidt simplificeret eller lamt at spørge om, men here it goes: Hvis man stiller amfetaminerne op efter deres centralstimulerende effekt fra mindst til størst (ephedrin - amfetamin - methylamfetamin) hvor hører ritalin så til henne? Mellem amf og ephedrin?

ja det vil jeg sige, de fleste siger der er mindre eufori på ritalin end amfetamin, min personlige liste ville se sådan ud:

koffein - ephedrin - modafinil - ritalin - amfetamin -meth

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
jeg har add.. Men hvis jeg fixer de der Ritalin uno for jeg nærmest sådan en Coke agressiv blod tørstig virking.. ikke særligt behageligt efter min mening..

Medlem
Brugeravatar

Morpheus skrev:
jeg har add.. Men hvis jeg fixer de der Ritalin uno for jeg nærmest sådan en Coke agressiv blod tørstig virking.. ikke særligt behageligt efter min mening..

Det er fandme østblokagtigt at skyde ritalin!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
onkel fister skrev:
Morpheus skrev:

Hvad snakker du om? Det er da totalt champ-agtigt at skyde bindemidler og sådan nogle uønskede tilsætnings-stoffer direkte ind i blodårerne. Det er super overskuds-wellness-agtigt!

Jeg synes du skal blive ved, Morpheus. Evt. også begynde at skyde kalk-tabletter eller de dér tablet-ting man bruger til opvaske-maskiner. The sky's the limit.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Zarathustra skrev:
onkel fister skrev:
Morpheus skrev:

Hvad snakker du om? Det er da totalt champ-agtigt at skyde bindemidler og sådan nogle uønskede tilsætnings-stoffer direkte ind i blodårerne. Det er super overskuds-wellness-agtigt!

Jeg synes du skal blive ved, Morpheus. Evt. også begynde at skyde kalk-tabletter eller de dér tablet-ting man bruger til opvaske-maskiner. The sky's the limit.

Vis lidt respekt for Morpheus, han er tidligere stiknarkoman - eller også er han det stadig, kan ikke helt huske det. De har det, med at have prøvet lidt af hvert, fucked up eller ej. Stadig, ingen grund til diss af den grund! Hvis dit budskab er, at det er farligt med bindemidler og den slags, så forklar det på en respektfuld måde.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Tak skal du ha TheRagingPussy! Du kan i det mindste sætte dig ind i hvordan det kan være at have været skiknarkoman.. Jeg har heller ikk sagt at jeg sidder og skyder dem hver dag.. har prøvet det en gang og der filtrerede jeg det så meget at det ligende vand.

Medlem

Hey

vil lige sige at jeg først fik dem prøvet i fredags. Og jeg synes godt om dem, jeg synes at virkningen er ligesom amfetamin, bare mindre "voldsomt" hvis i forstår.

startede med at spise en kapsel på 40mg. Den virkede forholdsvis hurtigt. Så tog jeg en ny kapsel ca 2 timer efter og knuste de små kugler indeni (og det er fandme da noget af et arbejde at få det helt fint :|). Jeg kørte hele aftenen med 3 streger pr. kapsel. Så i kender ca dosis. Så sniffede jeg en streg, og allerede der kunne jeg sagtens mærke det. Men som med amfetamin virker det først rigtigt når man er fuld. Anyway, jeg fik sniffet rimelig mange (alt for mange) kapsler den aften og nat. Jeg var vågen fra fredag morgen kl 8 til lørdag kl 22.

Men det er et lækkert stof, og jeg kan ikke beskrive hvordan det er anderledes end amf, men det er det.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg kender en fyr, hvis forældre sidder og skyder mephedron IV... så kan vi sgu snakke om at være fuck't.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]