Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 11:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: LSD Skader???
Medlem

Hey Psychedelia.. :lol:

Læste lige en trip rapport om ecstasy på benneke.dk, der blev blandt andet skrevet følgende:::

Videnskaben har bevist, at E misbrugere, ældes 3 gange så hurtigt, som andre mennesker. Dvs. du får mange rynker, før du bliver 30 år og dine knogler afkalkes, MEGET hurtigere. En regelmæssig E bruger, der starter misbruget, i 20 års alderen, vil i tredive års alderen, ligne en middelaldrene person.. :evil:

Og så var det jeg tænke om det, samme galder for LSD? Eller bare i mildere grad, eller hvad?
Og er der evt. Andre skader som LSD kan forsage, fysiske såvel som psykiske? Nogen der ved det??? Så må i meget gerne skrive!
PS. Er det evt.Godt at indtage noget 5HTP efter indgift af LSD,som det jo er ved MDMA/Ecatasy?

!!!!!!!!!!OG GOD JUL PSY!!!!!!!!!!

Senest rettet af SyreKaptajn 16 dec 2008 10:21, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Sorry, men LOOOOL!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu skal man jo ikke tro på alt hvad der står i triprapporter, det der er en forfærdelig gang hø. Og derudover har jeg kun en ting at sige:

UTFSE!

Og kom så igen når du har gjort det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Go'e gamle Danmark
Kemisk set er LSD og E jo to VIDT forskellige substanser. Virkning/konsekvenser kan jo ikke rigtig sammenlignes på den måde... http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/LSD

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er meget vigtigt altid at være kildekritisk hvilket du jo tydeligvis desværre ikke er.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
er jeg den eneste der tager det som en joke? :peace:

Jeg har også hørt noget om at LSD sidder i kroppen RESTEN AF LIVET!! :shock:
SÅ PAS PÅ!!!

Muhahaha :sucks:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Citat:
Potential risks of LSD use

LSD is generally considered nontoxic, although it may temporarily impair the ability to make sensible judgments and understand common dangers, thus making the user more susceptible to accidents and personal injury. There is also some indication that LSD may trigger a dissociative fugue state in individuals who are taking certain classes of antidepressants such as lithium salts and tricyclics. In such a state, the user has an impulse to wander, and may not be aware of his or her actions, which can lead to physical injury.[56] SSRIs are believed to interact more benignly, with a tendency to noticeably reduce LSD's subjective effects.[57] Similar and perhaps greater effects have also been reported with MAOIs.[56]

As Albert Hofmann reports in LSD – My Problem Child, the early pharmacological testing Sandoz performed on the compound (before he ever discovered its psychoactive properties) indicated that LSD has a pronounced effect upon the mammalian uterus. Sandoz's testing showed that LSD can stimulate uterine contractions with efficacy comparable to ergobasine, the active uterotonic component of the ergot fungus (Hofmann's work on ergot derivatives also produced a modified form of ergobasine which became a widely accepted medication used in obstetrics, under the trade name Methergine). Therefore, LSD use by pregnant women could be dangerous and is contraindicated.[2]

Initial studies in the 1960s and 1970s raised concerns that LSD might produce genetic damage[58] or developmental abnormalities in fetuses. However, these initial reports were based on in vitro studies or were poorly controlled and have not been substantiated. Some even go so far as to suggest that "pure LSD ingested in moderate dosages does not produce chromosome damage".[59] In studies of chromosomal changes in human users and in monkeys, the balance of evidence suggests no significant increase in chromosomal damage. For example, studies were conducted with people who had been given LSD in a clinical setting.[60] White blood cells from these people were examined for visible chromosomal abnormalities. Overall, there appeared to be no lasting changes. Several studies have been conducted using illicit LSD users and provide a less clear picture. Interpretation of these data is generally complicated by factors such as the unknown chemical composition of street LSD, concurrent use of other psychoactive drugs, and diseases such as hepatitis in the sampled populations. It seems possible that the small number of genetic abnormalities reported in users of street LSD is either coincidental or related to factors other than a toxic effect of pure LSD.[60]

http://en.wikipedia.org/wiki/Lysergic_acid_diethylamide

Medlem

Økologisk Bæver skrev:
er jeg den eneste der tager det som en joke? :peace:

Tror sku bare du er en stor joke Bavian Bæver!!!!!!!

Fedt nok. 1000 tak for det eedeolla, det var lige det jeg ville have. Du er ikk en idiot ligesom mig!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
knoglerne bliver til budding når du tager LSD.'
det ved alle!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ærgerligt at du sådan spolerede morskaben, eedeolla. Du kunne i det mindste have givet ham http://tinyurl.com/6kge5q istedet.

Medlem

NØRD!!!! ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Shrooms; skrev:
NØRD!!!! ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

ja tak dog gud for at der er nogen der gider så du kan stille dine åndsvage spørgsmål.

Medlem

Ja okay jeg misforstod det vist lidt. Ok eller??? :) :peace:

Medlem

galskabens-gardner skrev:
Shrooms; skrev:
NØRD!!!! ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

ja tak dog gud for at der er nogen der gider så du kan stille dine åndsvage spørgsmål.

Men det er ikke et åndsvagt spørgsmål uanset hvad så du siger, bare fordi du måske ved lidt mere om det end jeg gør!!!

Medlem

galskabens-gardner skrev:
knoglerne bliver til budding når du tager LSD.'
det ved alle!

Seriøst, eller bare en mere dum bemærkning. Jeg har da læst flere steder at LDS er fysisk harmløst. :) ... Siger ikk at det ikke er rigtigt det du skriver!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Ej shrooms tag dig lige sammen, hvad tror du selv? Tror ikke der var nogen der ville tage LSD hvis det havde de bivirkninger.

Efter min egen over bevisning er LSD fysisk uskadeligt, men jeg tror da at man evt. kan få psykiske mén i yderst sjældne tilfælde, uden at have nogen beviser at bygge min teorie på. Så længe man sørger for set og settings sker der sku ikke en skid

Medlem

Hehehe Tak alt ædende kommunist. Jeg har noget der hedder Aspergers syndrom der gør at jeg har meget svart ved at forstå ironi!! Håber i vil acceptere det!

PS. Kan man skifte sit navn eller er jeg nød til at oprette en ny bruger.. Føler mig sku lidt til grin hehe… :oops:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Man skal aldrig negligere muligheden for HPPD ved hyppig brug af psykedelika.
Sørg for gode pauser imellem trips.

Medlem

Nej. jeg holder os 2-3 månders pause hver gang, mindst!! Det skulle os være nok :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]