Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 16:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey, står og skal til at få noget MDMA ind. Eftersom jeg er jomfru-ejer af lækker ren MDMA er jeg dog en smule bekymret over om det nu ER den ægte vare jeg får fingrene i. Ikke fordi jeg ikke stoler på min supplier, men man kan aldrig være for sikker.

Så mit spørgsmål lyder;

Hvordan kan jeg kende forskel på de 2 ovennævnte stoffer? Så vidt jeg kan forstå forekommer de jo begge i den karakteristiske krystal-form.

Jeg vil nødig sidde og fyrre crystal meth i mig, både pga. crystal meth ikke er noget jeg er synderlig interesseret i at prøve, men selvfølgelig også den store prisforskel.

Tak for evt. svar

Site Admin

Der er umiddelbart to enkle måder - enten køber du et Marquis test kit (EZ test hedder det vidst), som let skelner mellem de to ting. En mere lavpraktisk måde er at tage 20 mg af stoffet. Hvis du bliver knald høj af den dose, er det nok meth. Hvis du derimod skal op på 100 mg før du bliver kærlig er det nok MDMA. Men vær lige sikker på at det ER MDMA inden du spiser 100 mg. 100 mg meth er decideret farligt at tage!

MVH
KenIshii

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Krystal Methamfetamin kaldes ofte "shards" fordi krystallerne er skarpe, og ligner knust glas.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... l_Meth.jpg (stort billede, ville ikke lægge det ind i tråden)

Krystal MDMA er ikke helt så klart IMO, og krystallerne ser ud til at være noget mindre, samt slet ikke så skarpe.

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
Hvis du ikke er bange af dig er metoden med at tage 20 mg og se hvad der sker en god idé.
Min personlige mening er så, at du heldere skal tage krydtal mdma end krystal meth fordi meth amfetamin er sindsygt ødelæggende og vanedannende i langt højere grad end de fleste andre stimulanser. desuden skal der ingenting til for at overdosere meth, frem for mdma der er betydeligt lettere at bestemme dosis med.

Medlem

Tak for gode replies. Men TheRagingPussy, det sådan set også det der er hele pointen med mit indlæg -.-

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Methylamfetamins krystalstruktur er ret forskellig alt efter om det er en racemisk blanding eller rene dextro/levo-former. Det mest almindelige er nok meth lavet fra ephedrin hvilket giver ren dextro-methylamfetamin hvis struktur netop ligner knust glas.

Medlem

og hvad ligner MDMA kystaller så ?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Pointen var at du ikke kan skelne de 2 stoffer fra hinanden bare ved at se på strukturen af krystallerne.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Hva så med ketamin krystaller og andre slags krystaller ?..
Tror ikke du skal være bange for at få Crystal meth i stedet for mdma (krystal). Er det du er nervøs over ikke bare at de begge bliver kaldt noget med krystal ?. Fordi jeg vil da mene at chancen for at få keta-krystaller i stedet for mdma-krystaller er større, end at få meth i stedet for mdma?.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ud over det så er meth sjælden i DK. Jeg har kun set det en enkel gang i mine 15år + som bruger/misbruger og det var som kuffert-stof fra Sydøstasien. Metoden med 20mg lyder fornuftig nok, hvis du er i tvivl så er det vel på størrelse med 1-2 tændstikhoveder. Kan du mærke noget nede i den størrelsesorden så er det nok ikke mdma.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Vil os sige at chancen for at det er meth i stedet for MDMA er ret lille pga. det er så sjældent.

Medlem

Ja jeg ved det godt, men man fornemmer alligevel at det efterhånden har fundet vej til de danske gader, og er på vej frem, derfor min bekymren. Når prisforskellen tages i betragtning

Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
Så stor er prisforskellen da heller ikke så vidt jeg er orienteret :roll:

Medlem

okay det er måske bare mig der fejlinformeret så. Men anyway tak for replies!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Қeta-Smølfen skrev:
Så stor er prisforskellen da heller ikke så vidt jeg er orienteret :roll:

Meth koster da mindst det dobbelte af MDMA?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]