qreax skrev:
Min kropstemperatur faldt omkring 5 grader fra normalt
Sikker på det? Fra trygsejlads.dk:
"Hvis din kropstemperatur falder til under 35 grader, er du let kuldeskadet. Så ryster du kraftigt over hele kroppen og har svært ved at tale. Falder temperaturen til 32 grader, forsvinder rystelserne, og du kan blive bevidstløs. Men du kan stadig reddes"qreax skrev:
Mit spørgsmål, som lidt af en uerfaren, er det normalt med SÅ hæftig en virkning af EN streg eller var der ugler i mosen? Han sagde det kun kostede 100kr/g, så synes bare det er utroligt underligt hvis så godt amf kan være så billigt.
Hvis du ikke har nogen reel tolerance og du har fået noget usædvanlig god amfetamin lyder det ikke så usandsynligt at du har kunne holde dig kørende hele natten, og 100 kr/g er svjv ved at være normal pris. Dine tømmermænd lyder som om at du har drukket en hel del i løbet af natten? Det plejer nemlig at give ret slemme tømmermænd i combo med amfetamin. <-
EDIT. Så ikke din 2. post, men hvis ikke alkohol er synderen har jeg ingen ide, måske du er allergisk overfor et cutmiddel, affaldsstof eller ligefrem amfetamin?