Jeg får 3 X 60 mg. Oxycontin + 4 x 10 mg Oxynorm dagligt grundet kroniske smerter fra en meget voldsom infektion i hele kroppen, der skadede mange led i min krop.
Da jeg får så relativt meget, kombinerer jeg den analgesiske virkning (der er nødvendig for at jeg kan fungere) med den dejligt opløftede stemning man får ved at knuse dem (Oxycontinerne) og insufflere dem. En løsning der passer mig rigtig godt ... selv om jeg efterhånden gerne ville have en endnu større dosis, men det sker jo når man har været på den slags i en tre år nu

Anyway, jeg har faktisk aldrig tænkt på at knuse det og blande det i eksempelvis vand.
Ville I mene at plasmakoncentrationen ville blive bedre (og dermed formegentlig virkningen) ved at blande det med vand, i stedet for insufflation? Jeg mener at have læst, at der faktisk går en del "til spilde" ved insuffaltion, i modsætning til eksempelvis oral indtagelse.
Jeg er lidt interesseret i at opnå bedre virkning (rekreativ, den analgesiske er fin) da jeg tvivler på min læge vil uppe min dosis, selv om jeg dog ikke har spurgt, og den slags jo ikke ligefrem ligger tilgængeligt på håndkøbs-hylderne i Netto ... desværre, hæ hæ

Hvad siger eksperterne til min teori ... ville det "give bonus" at indtage det opblandet i vand?