Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: ..
Jeg tog ca 70mg Ketamin i tirsdags, nu er jeg i tvivl om hvor meget der skal til et K-hole idag. Jeg vil selv skyde på ca 150mg? Er der nogen med erfaring der kan fortælle mig lidt om tolerancen?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Bare fordi du tager 150 mg, tolerance eller ej, er du vel ikke garanteret en K-hole oplevelse. Dette kommer jo også helt an på administrationsmetoden

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Man udvikler meget hurtigt tolerans for ketamin. Men hvis du føler du får noget ud af doser på 70mg mener jeg dog ikke din kroniske tolerans burde være noget problem overhovedet. Selvom det kun er en 3 dage siden sidst, burde 150mg sagtens kunne sende dig i hullet IMHO, hvis ketaminen ellers er u-cuttet og af en rimelig kvalitet. EDIT: Jeg hentyder til IM administrerede (intramuskulære) doser, men nasale doser bør være i samme størrelsesorden.

Medlem

Jeg har tænkt mig at indtage det nasalt, og lægge mig ned med lukkede øjne og musik i ørene.

Jeg har før i tirsdags kun taget ketamin 1 gang.
Det burde måske lige nævnes at jeg vejer ca 60kg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Møgsvinn skrev:
Jeg har tænkt mig at indtage det nasalt, og lægge mig ned med lukkede øjne og musik i ørene.

Jeg har før i tirsdags kun taget ketamin 1 gang.
Det burde måske lige nævnes at jeg vejer ca 60kg.

Det er også helt optimal setting IMO og med din vægt og tidligere erfaringer med ketamin taget i betragtning mener jeg 125-150mg vil være en passende dose med så godt som K-hole garanti.
Go flyder!

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Hvordan er det nu med Ketamin. Er det helt cleared hvad angår olney's læsioner? Jeg læste en artikkel hvor ketamin blev anset for at være kun marginalt mindre risikofyldt end DXM.

Medlem

150 mg var nok, men særlig fedt synes jeg nu ikke at det var..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Møgsvinn skrev:
150 mg var nok, men særlig fedt synes jeg nu ikke at det var..

Uddyb? :)

Medlem

så må du hellere prøve igen =)

Medlem

Synes bare det var forvirrende og mærkeligt, ikke noget jeg har lyst til at gøre igen ;)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Møgsvinn skrev:
Synes bare det var forvirrende og mærkeligt, ikke noget jeg har lyst til at gøre igen ;)

Helt enig.

Tror også jeg har taget det for sidste gang.

Havde også en oplevelse med det til en morgenfest, hvor vi sniffede skiftevis ketamin og MDMA på øjemål til kl.10 om morgenen, der var alt for lam.

Junior medlem
Brugeravatar

ketamin er også overrated i mine øjne - forvirrende og en ikke særlig givtig oplevelse ud over at flyde med galskaben

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Edit: Nu stopper det altså, skriv noget folk kan bruge til noget - ellers lad dog være med at kommenter, alle dine indlæg handler udelukkende om dit og dine venners massive narkoindtag......

////HopIFjordeN////

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Lidt ærgerligt syn, nogle af jer har på ketamin, synes jeg. Jeg kan ikke lade være med at synes, at det deler plads med LSD som verdens fedeste stof. Det er så nemt at tage og kræver ikke noget tilbage, ingen søvnbesvær, ingen fysisk eller psykisk ubehag, men det har en utrolig kraftig virkning og kan give én ekstreme følelser af lykke som at ligge inde i mors mave igen og anskue verden på helt anderledes måder, end man har gjort før, helt uden at man brænder signalstoffer af i hjernen og også uden at holde dig søvnløs som LSD og lignende. Det kan give åbenbaringer og få dig til at indse ting, som du husker, når du vågner op, og kan bruge til noget. Ellers kan det bare give dig en underholdende flyvetur igennem virkeligheden/uvirkeligheden, få rummet, du ligger i, til at gynge eller flyve væk eller bare få dig selv til at lette fra jorden og flyve hundredevis af meter opad mod det sorte rum, hvilket må siges at være en ret fed fornemmelse! Det kan sende dig ud på opgaver, som du ikke forstår meningen i, men du ikke kan lade være med at prøve at finde løsningen på, og du kan ikke lade være med at prøve igen, når der kommer en ny. Det kan være fuldstændig galt og uforståeligt, men det giver dig jo kun en ekstra måde at anskue verden på og giver dig noget at tænke over eller en ny følelse, som du kan prøve at forstå, det er som et eventyr og en anden dimension, som er fuldstændig anderledes end vores almindelige og rigtig spændende. Samtidig kan det bruges i kombination med næsten alle andre stoffer for at give vildere oplevelser, og det kan bruges som reperation eller bare hjælpe, hvis du er psykisk smadret, hvis du er for meget oppe at køre, trænger til at geare ned, er for anspændt og påvirkelig efter stimulanser, ikke kan finde ro/søvn, you name it. Der er så sygt meget potentiale samlet i ét stof her. Det ville jeg bare lige ud med, nu hvor I dømmer det som undervurderet og ubrugeligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal skrev:
Lidt ærgerligt syn, nogle af jer har på ketamin, synes jeg. Jeg kan ikke lade være med at synes, at det deler plads med LSD som verdens fedeste stof. Det er så nemt at tage og kræver ikke noget tilbage, ingen søvnbesvær, ingen fysisk eller psykisk ubehag, men det har en utrolig kraftig virkning og kan give én ekstreme følelser af lykke som at ligge inde i mors mave igen og anskue verden på helt anderledes måder, end man har gjort før, helt uden at man brænder signalstoffer af i hjernen og også uden at holde dig søvnløs som LSD og lignende. Det kan give åbenbaringer og få dig til at indse ting, som du husker, når du vågner op, og kan bruge til noget. Ellers kan det bare give dig en underholdende flyvetur igennem virkeligheden/uvirkeligheden, få rummet, du ligger i, til at gynge eller flyve væk eller bare få dig selv til at lette fra jorden og flyve hundredevis af meter opad mod det sorte rum, hvilket må siges at være en ret fed fornemmelse! Det kan sende dig ud på opgaver, som du ikke forstår meningen i, men du ikke kan lade være med at prøve at finde løsningen på, og du kan ikke lade være med at prøve igen, når der kommer en ny. Det kan være fuldstændig galt og uforståeligt, men det giver dig jo kun en ekstra måde at anskue verden på og giver dig noget at tænke over eller en ny følelse, som du kan prøve at forstå, det er som et eventyr og en anden dimension, som er fuldstændig anderledes end vores almindelige og rigtig spændende. Samtidig kan det bruges i kombination med næsten alle andre stoffer for at give vildere oplevelser, og det kan bruges som reperation eller bare hjælpe, hvis du er psykisk smadret, hvis du er for meget oppe at køre, trænger til at geare ned, er for anspændt og påvirkelig efter stimulanser, ikke kan finde ro/søvn, you name it. Der er så sygt meget potentiale samlet i ét stof her. Det ville jeg bare lige ud med, nu hvor I dømmer det som undervurderet og ubrugeligt.

Jeg vil lige pointere at der er blevet rapporteret tilfælde om diverse individer der har fået en indskrumpet blære efter et heftigt ketamin misbrug.

Så helt uskyldigt er det ikke.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Ja, jeg er et af de individer, som har oplevet de rædselsfulde bivirkninger ketamin kan have efter et stort forbrug.

Jeg har i 6 måneder rendt og pisset hvert 15. minut. Når jeg har pisset går der ca 5 minutter hvor jeg har fred. De næste ti minutter stiger smerten så voldsom fra blæren og banditten, at jeg vil kalde det 6 måneder i helvede. Der er mindst to andre her fra boardet der har haft det samme fænomen i 2-3 måneder, men for mit vedkommende står det stadig på. Jeg har været til alle mulige undersøgelser, bla. en hvor jeg fik stukket en kikkert op igennem urinrøret til blæren. Det som lægen kunne se i den, var at blæren er stærkt formindsket, jeg pisser kun 50-80 ml ad gangen. Derfor de uudholdelige smerter.

Det som kan lindre symptomerne er benzodiazepiner og ikke det der hedder hhv. Masulin og Vesicare, som ikke gjorde det bedre overhovedet. Og hvis mine symptomer fortsætter skal jeg nok opereres.
Det foregår ved at de tager stykker af mine tarme og syr sammen med blæren for at udvide den :|

Jeg vil fraråde alle at røre ketamin overhovedet for man ved ikke hvor stort et forbrug, der kan udløse det her mareridt, som jeg lever i for tiden.

For mit eget vedkommende endte jeg, pga stor tolerans at injicere 600 mg. ad gangen. Den tolerans blev opbygget igennem et halvt år, sidste efterår.
Jeg var endda stoppet med keta'en lige inden jeg begyndt at pisse hvert 15. minut.

Og vel er keta det fedeste stof jeg har prøvet - og jeg har prøvet det meste, men det er ikke prisen værd, kan jeg garantere jer for.

Så overvej i det mindste om i vil risikere at det samme sker for jer. Ingen ved, som sagt, hvor ofte og hvor meget man skal tage før det går ud over blæren.

Syn|tese

Stodder
Brugeravatar

Det er da mildest talt stof til eftertanke!
Min lyst til at prøve keta er pludselig blevet meget meget mindre.

God bedring

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tillader mig lige spontant at smide et totalt noob spørgsmål ind her... Jeg er med på søgefunktionen, min ven Google osv... men K-hole giver mig altså et voldsomt antal søgeresultater :roll:

I stort set hver eneste tråd og ketamin nævnes dette k-hole; men hvad går det ud på, hvad menes der med det, hvordan føles det?
Jeg har aldrig prøvet keta, så går udfra det er noget indforstået for brugere... forklaring ønskes :hm:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

LSDrejø skrev:
Jeg tillader mig lige spontant at smide et totalt noob spørgsmål ind her... Jeg er med på søgefunktionen, min ven Google osv... men K-hole giver mig altså et voldsomt antal søgeresultater :roll:

I stort set hver eneste tråd og ketamin nævnes dette k-hole; men hvad går det ud på, hvad menes der med det, hvordan føles det?
Jeg har aldrig prøvet keta, så går udfra det er noget indforstået for brugere... forklaring ønskes :hm:

Overvej at kigge i triprapporterne ;)

Medlem

Geografisk sted: På flugt
LSDrejø skrev:

Du kunne også ta' et kig i wikien omkring ketamin. Eller som Portuz nævner triprapporterne.
Kort fortalt er K-hole når du opnår et psykedelisk trip på ketamin. Altså i små doser er keta egentlig ikke psykedelisk. Nærmere bedøvende. I høje doser (for manges vedkommende omkring 150 mg) kan man opnå
K-hole, men der er ingen garanti. Hørebøfferne på mens man ligger blødt i et mørkt rum er et godt udgangspunkt for at komme en tur i hullet :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]