Jeg er i den tidlige del af planlægningen af mit næste trip, og har således flere kandidater til hvilke stimulanser der skal katalyserer det. Jeg føler at det er på tide at prøve nye jagtmarker (selvom jeg også har overvejet et besøg hos min gamle ven mescalito), og efter en roskilde festival med helt vidunderlige MDMA og LSD oplevelser lyder et stof der bringer det bedste fra disse to sammen som en rigtig god ide!
Jeg har ladet mig fortælle at 2C-B skulle gøre netop det, og jeg kunne godt bruge nogle gode erfaringer og råd om indtagelse o.s.v.
1:
Ville det være helt en i hampen at starte med at insuflere 10 mg, vente en halvtime og så tage 10 mg til og så fremdeles indtil jeg bryder igennem? Eller skulle jeg hellere drikke det i the eller spise det i gelatine kapsler?
2:
Ville det være en god ide at inhalerer lattergas efter peaket. Det skal lige siges at jeg ikke har prøvet lattergas før (men selvfølgelig ville prøve det alene før jeg kombinerede det med andre stoffer), og derfor meget gerne ville høre lidt om hvilke stoffer det går godt sammen med og hvilke ting der ville være sjove at lave til en "lattergas-aften".
Pyha det var hele to ting på en gang, men jeg håber nogle af jeg erfarne knark-hoveder kan hjælpe en ung psykonaut. På forhånd tak