Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg er i den tidlige del af planlægningen af mit næste trip, og har således flere kandidater til hvilke stimulanser der skal katalyserer det. Jeg føler at det er på tide at prøve nye jagtmarker (selvom jeg også har overvejet et besøg hos min gamle ven mescalito), og efter en roskilde festival med helt vidunderlige MDMA og LSD oplevelser lyder et stof der bringer det bedste fra disse to sammen som en rigtig god ide!
Jeg har ladet mig fortælle at 2C-B skulle gøre netop det, og jeg kunne godt bruge nogle gode erfaringer og råd om indtagelse o.s.v.

1:
Ville det være helt en i hampen at starte med at insuflere 10 mg, vente en halvtime og så tage 10 mg til og så fremdeles indtil jeg bryder igennem? Eller skulle jeg hellere drikke det i the eller spise det i gelatine kapsler?

2:
Ville det være en god ide at inhalerer lattergas efter peaket. Det skal lige siges at jeg ikke har prøvet lattergas før (men selvfølgelig ville prøve det alene før jeg kombinerede det med andre stoffer), og derfor meget gerne ville høre lidt om hvilke stoffer det går godt sammen med og hvilke ting der ville være sjove at lave til en "lattergas-aften".

Pyha det var hele to ting på en gang, men jeg håber nogle af jeg erfarne knark-hoveder kan hjælpe en ung psykonaut. På forhånd tak :peace:

Medlem

Geografisk sted: Far Away
Jeg tror de fleste herinde mener at oral indtagelse er det mest behagelige, da den nasale vej kan give en ret forvirret start på det hele med er stort bodyload... Desuden tror jeg ikke du skal meget over 10mg (vel og mærke nasele doser) før du bryder igennem. Det er i hvert fald min erfaring.

Det med lattergassen må andre svarer på da jeg ingen erfaringer har ¨på det område.

MEGATRON

Jeg vil også anbefale oralt indtag - det er virkelig ubehageligt at sniffe 2c-b.

N2O lyder som en udemærket ide, jeg synes det er rigtig lækkert når man i forvejen er påvirket.

Medlem

Jeg har læst at der skal 15-25 mg til før man bryder igennem, så ville det være fornuftigt (hvis jeg tager det oralt) at starte med 10 mg og så redoserer efter et stykke tid, og i så fald: Hvor lang tid skal jeg vente? Det eneste andet psykedeliske phenethylamin jeg har prøvet er meskalin og der skulle man tage det hele på en gang - enten brød man igennem eller også gjorde man ikke. Hvis det forholder sig på samme måde med 2C-B skal jeg måske tage det hele på en gang? hvad siger i?

Medlem

Doserne er en smule højere når du indtager dem oralt, så der vil jeg mene 10mg er lige i underkanten.... 15-20mg lyder mere fornuftigt, og så lad vær med at redoser.. Hvis din 2C-B er i okay kvalitet, burde det ikke være nødvendigt...

Canax skrev:
Doserne er en smule højere når du indtager dem oralt, så der vil jeg mene 10mg er lige i underkanten.... 15-20mg lyder mere fornuftigt, og så lad vær med at redoser.. Hvis din 2C-B er i okay kvalitet, burde det ikke være nødvendigt...

20mg nasalt sys jeg lyder utrolig ubehalig.
Jeg ville anbefale 10-15

Medlem

Så vælger nok at hælde 20 mg i en the og hælde det ned. Kan i sige nået om hvor langt tid come up, peak og plateaut er? Jeg har læst at hele trippet vare 4-6 timer...

MEGATRON

http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_effects.shtml <- her kan du se en god beskrivelse af hvor lang tid de forskellige faser af oplevelsen varer.

http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_dose.shtml <- og her kan du læser om doser.

Du lyder som en der har en hvis erfaring med psykedelisk stoffer, så jeg se ingen grund til at du lægger helt lavt ud når det trodsalt kun drejer sig om 2c-b, nup du bare 20 mg oralt i en kapsel(giver ikke mening at komme det i te, udover at du får en grim smag i munden) og vent +1.5t før du overvejer at redosere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Stangss skrev:
Canax skrev:

Jeg ville anbefale 10-15

Læs igen hvad han skrev.

@Topicstarter: Vil anbefale dig at ramme omkring 15mg.

Medlem

Tusinde tak for de gode råd! Jeg ender nok med at at lave kapsler af ti mg og spise to først, så måske en efter 60 minutter. Hvis lattergas har den effekt på mig som jeg håber, bliver det interessant at sparke til trippet med et nos-sus :)
Det var som sagt de tidlige stadier af planlægningen, men når jeg engang får skaffet stoffer og sted til lejligheden skal jeg nok fortælle om oplevelsen :peace:

Medlem

Stangss skrev:
Canax skrev:

Jeg ville anbefale 10-15

Ja læs det lige igen, skriver netød at det er 15-20mg hvis vi snakker oralt :wink:

Medlem

Sorry jeg bliver ved med at holde liv i tråden, men det ville være virklig fedt hvis der var nogle der kunne dele nogle erfaringer om lattergas indtagelse og komboer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]