Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Så ser det langt om længe ud til at jeg kan få fat i nogen frimærker (Jubilæums mærker) nogen der kender ug mængden i dem?
Vi er 4 rigtigt gode kammerater som kender hinanden ud og ind, som har planlagt at gøre det i den enes lejlighed, på 3 sal, som vi alle har siddet i utallige gange, og er helt trykke i.
Det er ikke meningen der skal være en t-sitter da jeg ikke føler vi en en kammerat der er kvalificeret til det, samt at vi gerne vil have det blir holdt til os 4.
Det er meningen at jeg får 6 af de mærker så vi har halvandet hver. Her kommer så første spørgsmål, skal vi starte med et halvt eller et helt?
Planen er at vi starter trippet en lørdag eftermiddag, hvor vi alle har sovet længe og er udhvilede, tager sammen ud og køber frugt, slik, is? måske et par øl til at fjerne den værste nervøsitet?
Andre gode ting at have under trippet?
Hvordan lyder set og setting, er der mere vi skal have tænkt på inden vi springer ud i det?
Skal siges vi er 18-19år alle 4, alle har prøvet et enkelt stærkt 2c-e trip, og 2 af os har prøvet et mildt svampe trip også.
Det var alt hvad jeg lige kunne komme på nu:)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg ville nøjes med et halvt første gang, især når det er jubilæums... Jeres idéer lyder gode, og I må have en fed tur.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvor er du bare fornuftig og rar at høre på :) god stil.
Jeg vil sige start med et halvt og er det en succes, så kan i altid tage en tu til på et helt mærke. Og i har alle erfaring inden for psykedeliske stoffer så i har en god idé om hvad i kan forvente.

I skal nok ikke lige være berusede når i tager dem, vil hellere foreslå at i køler dem ned og drikker en hver når i hygger jer sammen.

Rigtig god fornøjelse og pisse fed tur :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
i ska ha jer noget røg IMO men der skal i så også passe på eftersom det forstærker en del men det kan ihvertfald sparke gang i trippet.

Titel:
Medlem

Kom lige i tanke om at jeg har hørt at LSD meget nemt mister sin styrke medmindre det bliver holdt køligt konstant? En eller anden be/afkræft det :)? Tak for lykønsningerne om en god tur.. Tvivler jeg ikke et sekundt på at det bliver :D

Titel:
Medlem

Portuz skrev:
Jeg vil sige start med et halvt og er det en succes, så kan i altid tage en tu til på et helt mærke

Redoseringer kan ikke anbefales, hvis vi starter med et halvt, og vi sku få lyst til mere :P ?

extanor skrev:
i ska ha jer noget røg IMO men der skal i så også passe på eftersom det forstærker en del men det kan ihvertfald sparke gang i trippet.

Ja, jeg ved det godt hash forstæker det.. De andre 3 ryger ofte, så kan foreslå det til dem. Jeg ryger sjældent så er ikke noget jeg vil kaste mig ud i. Tror nu også jeg vil prøve at afholde dem fra røg nu da det er første gang... Har læst i trip rapporter at en enkelt joint, hoved eller hvad man nu er til. Kan booste det op til noget selv den mest erfarne psykonaut ikke er helt tryg ved.

Senest rettet af Canax 30 jan 2008 21:38, rettet i alt 3 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Canax skrev:
extanor skrev:

Ja, jeg ved det godt hash forstæker det.. De andre 3 ryger ofte, så kan foreslå det til dem. Jeg ryger sjældent så er ikke noget jeg vil kaste mig ud i. Tror nu også jeg vil prøve at afholde dem fra røg nu da det er første gang... Har læst i trip rapporter at en enkelt joint, hoved eller hvad man nu er til. Kan booste det op til noget selv den mest erfarne psykonaut ikke er helt tryg ved.

ja okay. fik vidst skrevet inden jeg tænkte der. du har nok ret i at første gang er det bedst lige at holde sig fra hashen

Undskylder lige for min utrolig dårlige thc tankegang lige der:P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Canax skrev:
Kom lige i tanke om at jeg har hørt at LSD meget nemt mister sin styrke medmindre det bliver holdt køligt konstant? En eller anden be/afkræft det :)? Tak for lykønsningerne om en god tur.. Tvivler jeg ikke et sekundt på at det bliver :D

Bare opbevar det ved stue temperatur og selvfølgelig ikke lige ved siden af et vindue dvs ikke nær fugt. Lig det i evt lejligheden på en hylde.

Røg er godt for nogen ikke for alle, men vent helst til i har prøvet det et par gange før i begynder at blande.

Canax du må da lige vende tilbage når du har er en oplevelse rigere :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
I fryseren med din syre - better safe than sorry.....

Og selvfølgelig alle mulige ønsker om et lækkert jomfrutrip... dog vil jeg anbefale at gøre det om formiddagen, og så være udendørs på et tidspunkt ihvertfald... Personligt kan jeg godt lide at der er masser af lys så mine synsforstyrrelser er meget anderledes end om natten/i mørke rum... Naturen er så no.1 for mig, men start inden døre, og bevæg jer evt ud hvis i alle føler i kan overskue det - også lækkert udendørs selvom det er aften/nat!! =) (og regn, sne, vinter, sommer :wink: )

Titel:
Medlem

Portuz: Okai, godt nok for var nervøs for det mistede noget af kraften under vejen indtil jeg havde det :x ...

Jeg regner stærkt med der kommer en rapport efter trippet engang, og planen er at det skal finde sted ikke denne weekend, men næste :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Canax jeg mente ikke i skulle redosere, jeg mente i skulle tage et halvt mærke hver denne her gang, og var det så en succes, så kunne i en anden dag tage 1 mærke hver :)

Titel:
Junior medlem

nu skal du tænke på at jubilæums mærker bare er et vilkårligt tryk.........der har været sindsygt mange batches, og du kan ikke bruge folks erfaringer om andre batches til noget selvom de begge har haft det samme tryk.

Men, start med ½ , første gang tog jeg et helt, og så så mange syner at jeg ikke kunne spille poker

Titel:
Medlem

Portuz skrev:
Canax jeg mente ikke i skulle redosere, jeg mente i skulle tage et halvt mærke hver denne her gang, og var det så en succes, så kunne i en anden dag tage 1 mærke hver :)

Jeps, jeg ved godt hvad du mente... og til det spørger jeg om det er dumt at redosere siden du ikke råder os til det:)? Altså hvis vi ikke slår helt igennem på det halve, råder du os til at stoppe for den dag. Vente nogen uger, og på den igen - denne gang med et helt :)

Titel:
Medlem

pokerface skrev:
nu skal du tænke på at jubilæums mærker bare er et vilkårligt tryk

Ja okai, var bare det eneste jeg viste om lige de mærker jeg får,. Så for at få et lille fingerpræg om stærke de var, skrev jeg det ned i håb om at man kunne sige noget ud fra det :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Canax skrev:
Portuz skrev:

Jeps, jeg ved godt hvad du mente... og til det spørger jeg om det er dumt at redosere siden du ikke råder os til det:)? Altså hvis vi ikke slår helt igennem på det halve, råder du os til at stoppe for den dag. Vente nogen uger, og på den igen - denne gang med et helt :)

Ja det gør jeg, måske slår i ikke igennem som sådan, men i bliver påvirkede, det finder i jo nok også ud af :) Start med et halv, hvis en succes og lysten er der så kan i jo aftale en tur mere.

Titel:
Medlem

Portuz: Perfekt, skulle lige være sikker...
Ihh, hvor jeg glæder mig :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Canax skrev:
Portuz: Perfekt, skulle lige være sikker...
Ihh, hvor jeg glæder mig :lol:

Håber i får en rigtig god tur, jeg vil dog råde jeg til at tage resten af mærkerne et andet sted hen, for lige specielt med LSD er det typisk at man ikke føler man mærker noget og så bare tager lidt mere, men så bliver det bare super kraftigt. Så hellere udelukke den mulighed :)

Titel:
Medlem

Portuz:

Okai, det vil jeg sørge for vi ikke har..
En anden ting jeg er kommet til at tænke på som gør mig lidt nervøs er at min ene kammerat har ret lavt selvære... Er der store chancer for det vil komme til at påvirke hans trip i en negativ retning :? ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Canax skrev:
Portuz:

En anden ting jeg er kommet til at tænke på som gør mig lidt nervøs er at min ene kammerat har ret lavt selvære... Er der store chancer for det vil komme til at påvirke hans trip i en negativ retning :? ?

JA! Jeg vil ikke anbefale at han tripper første gang uden en erfaren tripsitter, eller MINDST en erfaren medtripper.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

yeti skrev:
Canax skrev:
Portuz:

JA! Jeg vil ikke anbefale at han tripper første gang uden en erfaren tripsitter, eller MINDST en erfaren medtripper.

Helt enig med Yeti

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]