Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Coke..
Junior medlem

Hey! Et par spørgsmål ang coke, som jeg håber i kan svare på:

Jeg har tit hørt folk sige, at man først skal finde den "rigtige mængde" coke, før den virker ordenligt. Hvor længe tog det jer at finde den rigtige mængde?

Nu har jeg selv erfaring med amf, mephedron, MDMA og hash. Synes I at rusen på coke er federe end de ovennævnte?

Også til sidst, hvad kan i anbefale at man tager første gang man prøver det? Jeg havde selv regnet med 0,5g ca.

Titel: Re: Coke..
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er ikke alle, der kan mærke rusen de første gang, man prøver kokain. Det handler om at lære rusen at kende, før man rigtig kan føle den. Start ud med omkring 0,1 pr. streg og se an derfra.

Medlem

0.1 per streg? synes det lyder som lige lovlig meget når man aldrig har prøvet det før hvis det er ok cola man har fingre i? hvorfor ikke bare starte ud med 60 mg og så se om det virker? og hvis ikke kan du altid lægge en til op jo..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Hellere for lidt end for meget når det er stoffer vi snakker.
Start lavt, de 60mg som tfss siger. Tvivler godtnok på det er så ren coke du har, men ved det ikke. Du kan jo altid tage en streg eller to til hvis det skulle være :)

Junior medlem
Brugeravatar

Den rigtige mænge er der kun en der kan finde for dig, og det er dig selv ;).

men som de andre siger, start med en lille smule og mærk vikningen af det.
hvis det så ikke hjælper nogen, så suger du da bare videre ;).

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg synes også at 100 mg (0,1 g) er lige lovligt meget hvis det er første gang du prøver stoffet og du ikke kender kvaliteten af det.

Jeg ville også lægge ud med 0,5-0,6 mg og så vente 10 min.. Alt afhængigt af kvaliteten af dit produkt kan du måske mærke noget. Hvis ikke, så tag lidt mere.
Coke burde (så vidt jeg ved) give fysiske symptomer som hjertebanken osv. allerede kort tid efter indtagelse. Og kontrollerede forsøg har så vidt jeg husker vist, at de psykologiske effekter peaker omkring 10 min. efter indtagelse (nasalt).

Og ja - det er rigtigt at mange ikke rigtig synes at coke er så fedt som de har fået fortalt når de prøver det første gang.
Jeg tror det skyldes stoffets subtile virkning.
Coke ER ikke det vildeste stof. Det gør at man er frisk, veloplagt, euforisk osv.. Det fede/farlige ved coke er, at det netop ikke er et stof man er helt fucked på. Men passer godt til de fleste mennesker og de fleste lejligheder.
Hvis du vil opleve helt ekstatisk og euforisk lykke og blæsthed, så tag MDMA (det hér er ikke en opfordring, bare en illustration i forskellen på stofferne).

Dem du køber af - hvor godt siger de det er? Og hvor meget koster det pr. gram?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

0,5 - 0,6 mg er jo overhovedet ikke mærkbart (Og målbart for de fleste)!

Hvis du vil starte lavt så prøv en 30-50 mg. Det giver nok ikke den store rus, men du kan jo altid redosere som du ønsker .

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Electric skrev:

Hvis du vil starte lavt så prøv en 30-50 mg. Det giver nok ikke den store rus, men du kan jo altid redosere som du ønsker .

Doserne 0,5-0,6mg er da ihvertfald mærktbart hvis det er ordenligt kokain man har.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Electric skrev:

Du har helt ret - det er mig der tåger ovenpå en hård (forlænget) weekend :D

Jeg mente selvfølgelig 50-60 mg = 0,05-0,06 g

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Electric skrev:

Doserne 50-60mg er da ihvertfald mærktbart hvis det er ordenligt kokain man har.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Det er jo bare at prøve sig frem. start lavt ud og tag så en lille en til, hvis det ikke virker. Det kommer jo an på kvaliteten. Er det god coke, kan man godt mærke 0,1 g. Men har du prøvet ecstasy, bliver du nok skuffet, for så fedt er det sku ikke og er ikke pengene værd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Arius skrev:
Det er jo bare at prøve sig frem. start lavt ud og tag så en lille en til, hvis det ikke virker. Det kommer jo an på kvaliteten. Er det god coke, kan man godt mærke 0,1 g. Men har du prøvet ecstasy, bliver du nok skuffet, for så fedt er det sku ikke og er ikke pengene værd.

WTF? Hvorfor kan man ikke lide kokain, hvis man har prøvet ecstasy? - Fordi ecstasy bare er sååå vildt eller hvad? Mange er rigtig glade for kokainen, men skider hul i MDMA'en. Sådan er vi så forskellige..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Arius skrev:

Hvorfor sammenligne naturens bedste stimulant mod, kiksehovedernes ynglings narko.
Det er hvert sit narko, det skal ikke sammenlignes.

Kokain er så fucking lækkert! Der er mange som aldrig får lov til at prøve at sniffe næsten ren kokain. Alt det som er på diskotekerne og bybilledet, det er så skam cuttet at man ikke drømmer om det. Og hvor mange gange har vi ikke smidt 4-500kr efter et gram kokain i håb om at det er ordenlig kvalitet? Men får man fat i næsten/hel ren kokain, så er man SLET ikke i tvivl, så kan MDMA'en godt pakke sammen.

BTW så ruster gammel kærlighed aldrig, tror jeg der er mange cola elskere der vil give mig ret i.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
hver mand sin rus...

IMO er coke skræmmende,smager dårligt, 'kedeligt' og alt for dyrt i forhold til hvad du får.

her om lidt kommer jeres svar: 'du har dårlige connections! dit coke var dårligt, ellers kan man godt få det til en god pris!!!' - det ændre ikke på at du lammer for tohundrede kroner i dig, på en halv time.

og jo, det er kedeligt... aaahh et ordenligt rush, velbehag... men.. så sker der fandme heller ikke mere...

og jo coke er skræmmende, aldrig har jeg tænkt på at gøre mine venner ondt, eller gjort det...
- men med coke, gik der der tanker igennem mit hoved som at slå min ven ned, for at ryge resten selv... jeg gjorde det ikke, men den slags tanker hører ikke til hos mig.

Depressionen bagefter er heller ikke for fed.

Citat:
Hvorfor sammenligne naturens bedste stimulant mod, kiksehovedernes ynglings narko.

først og fremmest er det ikke naturens bedste stimulans, det er methylamfetamin eller meth eller hvad i nu vil kalde det.

for det andet nej, coke er velbehag og ikke nogen særlig rus, hvorimod mdma kan give dig en på opleveren.

og før folk brokker sig over kildehenvisning; http://uvalde.tamu.edu/pdf/chemtdaf.pdf

og ja, jeg ved godt alexander shulgin ikke fik svar på sine emails.. men altså.. jeg tror sq gerne på den er sand.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
spiffeh skrev:
Citat:

først og fremmest er det ikke naturens bedste stimulans, det er methylamfetamin eller meth eller hvad i nu vil kalde det.

Hvilke kriterier opstiller du for "bedste" stimulans?
Og jeg har tidligere set artiklen du nævner, men jeg tror ikke på at metamfetamin forefindes i mængder så det vil kunne udnyttes rekreativt. Desuden vil ekstraktionen være en sur bitch, på grund af alle de relaterede alkaloider som forefindes i planten. Så hvis planten producerer stoffet, er det vist mere et videnskabeligt kuriosum end noget anvendeligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Prometheus skrev:
spiffeh skrev:
Citat:

Hvilke kriterier opstiller du for "bedste" stimulans?
Og jeg har tidligere set artiklen du nævner, men jeg tror ikke på at metamfetamin forefindes i mængder så det vil kunne udnyttes rekreativt. Desuden vil ekstraktionen være en sur bitch, på grund af alle de relaterede alkaloider som forefindes i planten. Så hvis planten producerer stoffet, er det vist mere et videnskabeligt kuriosum end noget anvendeligt.

Som du nok ved, er bedste en relativ størrelse... og hvis han kan sige den er bedst, kan jeg sige noget andet er bedst, du skal også være velkommen... vi er blot mennesker.

og som du også godt ved, så behøves ting ikke findes i gigantiske mængder, for at findes i naturen.

jeg ikke at det var den bedste og lettest anvendelige, jeg sagde bare at den fandtes i naturen.

og så ud af fluen mester.

desuden, ja det er sq ikke sikkert det findes i den... men altså..

http://www.cognitiveliberty.org/shulgin ... acacia.htm

Medlem
Brugeravatar

Cooker skrev:
Arius skrev:

WTF? Hvorfor kan man ikke lide kokain, hvis man har prøvet ecstasy? - Fordi ecstasy bare er sååå vildt eller hvad? Mange er rigtig glade for kokainen, men skider hul i MDMA'en. Sådan er vi så forskellige..

Jeg skriver ikke nogle steder at man ikke kan lide kokain, hvis man har prøvet ecstasy. Jeg skriver at man godt kan blive skuffet. Det gjore jeg selv. Nu hader jeg også kokain, da jeg får kvalme og brækfornemmelser af bare en streg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Coke er et genialt nok stof. Men skal man til at sammenligne det med andre, så er det en helt anden sag. Men man tager vel ikke et stof fordi det er federe end et andet?
Man tager vel et stof fordi man godt kan lide virkningen og stoffet passer til ens personlighed, eller dele af den.

En regel man dog burde følge med coke, hvis det er alt for cuttet, så find noget andet, coke er kun fedt når det er meget uncuttet. IMO.

Medlem
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
Coke er et genialt nok stof. Men skal man til at sammenligne det med andre, så er det en helt anden sag. Men man tager vel ikke et stof fordi det er federe end et andet?
Man tager vel et stof fordi man godt kan lide virkningen og stoffet passer til ens personlighed, eller dele af den.

En regel man dog burde følge med coke, hvis det er alt for cuttet, så find noget andet, coke er kun fedt når det er meget uncuttet. IMO.

Jeg tror nu ikke at der er nogle, der køber skamcuttet kokain, hvis de kunne få noget meget rent.

Junior medlem

får man mini diller på coke? :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]