Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: ja
Jeg har stjålet 10x50 mg tramadol fra min mor som er kronisk smerte patient (hun nægter at æde dem, da hun fandt ud af det var et opiod... så at smide dem ud ville være spild).

Jeg har indtaget 150 mg for ca. 30 minutter siden. Jeg kan mærke en lille smule... det kunne være placebo. Kan jeg snuppe 50 mg mere? Eller skal jeg vente yderligere med redosering?

Elsker jer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
kommer an på hvad du vejer!

Men 150mg er bestemt ikke nogen farlig dose - ikke for at opfordre dig, men jeg kan snildt indtage 200-300mg uden at blive dårlig overhovedet....

Medlem

Jeg vejer 70-75 kg, er en mand/fyr. på ca. 185 i højde. Slank.

Så regner med det er ok. Vil nemlig gerne finde min ideelle lamme dosis.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ok, vi har nogenlunde ens kropsbygning... Min ideele tramadol dose ligger på 200mg - og kan godt finde på at redosere med 100mg efter et par timer... men hav tålmodighed mht virkningen, det er nok depotmedicin du har dig!?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
Jeg vil anbefale dig at langsomt titrere dosis op, men de 150-200 mg skulle der ikke ske noget ved, medmindre du er særligt følsom (eller drikker alkohol sammen med det). Til gengæld er der stor sandsynlighed for at du kan udvikle en grim kvalme (been there, done that) hvis du giver dig i lag med for mange tramadoler.
Som de andre opinoid-ligende stoffer er det værste der kan ske ved overdosis at du udvikler respirationsinsufficiens... altså glemmer at trække vejret.. ikke godt.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
ved for høje doser tramadol skulle der udover respirations besvær være mulighed for kramper.... rent dosis mæssigt mener jeg man anbefaler ikke at overstige doser på 800 mg.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden, mellem nogle intermolekylære kræfter.
Ja tramadol har serotonin genoptagshæmmer effekt . Så i det næste døgns tid bør du holde dig fra serotonin udløsende stoffer... ellers kan du risikere at få kramper, som kan være fatale. læse mere på : http://en.wikipedia.org/wiki/Tramadol og ikke mindst :
http://medicin.dk/(je25ia454rtdgm55pe22iu55)/show.aspx <- hele linket, internet explorer tager ikke det sidste med, eller søg på tramadol på medicin.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som de andre siger, så hold dig nede i de mindre doser. Personligt skal jeg selv bruge mindst 300 mg, før jeg kan mærke noget, så jeg har været oppe på omkring 600-700 mg. Jeg synes egentlig ikke følelsen bliver forstærket mere, når man kommer op i større doser, men blot forlænger, men derimod kommer der nogle flere nederen virkninger. Fx er det meget svært at sove, hvilket nok er pga. serotonin-effekten. Og det kan man bare ikke pisse. Først efter omkring 10 timer er det muligt igen. Og i høje doser er effekten stadig mærkbar i over et halvt døgn.

Medlem

250mg er jeg oppe på.
Der er ingen kvalme overhovedet.
Kilder svagt i kroppen, og føler mig veltilpas.. kunne ligeså godt være amfetamin= ingen opiat effekt.
Det er iøvrigt ikke depot.

Tak for de hurtige og gode svar. Korte og pæcise :peace:

Vil forsøge igen imorgen. Samme dosis, men indtaget på en gang.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Funky fungus skrev:
250mg er jeg oppe på.
Der er ingen kvalme overhovedet.
Kilder svagt i kroppen, og føler mig veltilpas.. kunne ligeså godt være amfetamin= ingen opiat effekt.
Det er iøvrigt ikke depot.

Tak for de hurtige og gode svar. Korte og pæcise :peace:

Vil forsøge igen imorgen. Samme dosis, men indtaget på en gang.

Vent lidt med det næste forsøg istedet :) Ingen grund til at danne tolerance med det samme.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]