Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 apr 2024 04:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 05 maj 2003 18:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 aug 2001 01:01
Indlæg: 493
Geografisk sted: et eller andet sted
I lørdags prøvede jeg "de nye" VW de er runde, høje og har en enkelt delekærv.

en ting er sikkert det er ikke MDMA som er i pillerne, det var lidt mere "trippet" fik farve halluer, og en sær føelse i hovedet, fik også en føelse af at det var et research drug.

Muligvis en svag dose foxy eller dob.

Fik også korte spasmer da jeg lagde mig til ro.

nu har jeg doneret en pille til en ven som tester dem og så kan vi jo vente spændt på resultatet


Top
 Profil  
 
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 05 maj 2003 20:19 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 694
Geografisk sted: Danmark
Tak for informationen... Så skal jeg sq nok ik lige prøve dem... Har ik vildt meget lyst til at se farver endnu [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Åben dog det kexe-forum igen!


Top
 Profil  
 
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 05 maj 2003 20:50 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
Jeg spist 2 af de piller i fredags, og jeg er tilbøjelig til at give Poke ret i at det ikke er MDMA, skønt jeg ikke har belæg for at sige at det minder om noget andet...
Mit syn blev LANGT mere sløret og forstyrret (rystende) end jeg før har oplevet på kix, og jeg oplevede også svage farveskift.

Jeg havde en trykken i hovedet, og var ganske meget forvirret.
Det skal siges at jeg røg hash løbende, og havde spist efedrin og BDO, nogle timer før


Top
 Profil  
 
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 05 maj 2003 20:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 28 okt 2002 02:01
Indlæg: 36
Geografisk sted: Danmark
Efter hvad jeg har hørt så skulle der være heste bedøvelse i de grønne VW
Og de skulle også være de farligeste på markedet


Top
 Profil  
 
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 05 maj 2003 21:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
Det kunne ikke have været MDA?


Top
 Profil  
 
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 05 maj 2003 22:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 maj 2002 01:01
Indlæg: 8
Ud fra hvad jeg har hørt skulle denne pille indeholde mdma og mda, ved dog ikke om der er noget hold i det. Jeg har nu kun hørt positive ting om denne pille. Der er også en på pillreports.com som har beskrevet sit trip på sårn 2 grønne vw'ere og han ville gi dem end 8-9 ud af 10 point. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

/Peter

[ 06 Maj 2003: Besked ændret af: PeterX ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 06 maj 2003 00:39 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Der er stor forskel på hallucinationerne på tryptamin/2C-/DO- substanser og MDxx-substanser... og jeg tror godt at poke kan se forskel på dem.

Jeg har bemærket på pillreports.com, at en del piller indeholder MDMA og Ketamin - kunne det mon være at sådanne lamme kex havde ramt Danmark?

DXM kunne også være et bud, men jeg har ikke førstehåndserfaring med hallucinationerne eller effekten af det.

...nåh ja... Åben dog det pilleforum igen! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 06 Maj 2003: Besked ændret af: Dextrose ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 06 maj 2003 07:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 640
Geografisk sted: Sydjylland
Jeg synes alle tror der er DXM i alle mulige piller, men det tvivler jeg altså meget stærkt på.

Og det med MDA og en time? Eh? Jeg tog tit nogle rolex engang, hvor der var MDMA og MDA i. Der gik vel.. bum bum.. 20-30 minutter og så så jeg både stjerner og måner. Lidt noieren første gang jeg åd dem.

Ecstasy-forum er vores ven.

[ 06 Maj 2003: Besked ændret af: KeNN_aaB ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 06 maj 2003 08:54 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
Jeg synes jeg denne post er en af de mere seriøse, og ikke en af dem jeg har noget problem med bliver oprettet her - p0ke har endda være så venlig at lade den teste, det er god karma!

Men, hvis i vil have de fucking lamme ecstasydiskutioner ("Hvilke piller skal jeg købe af min pusher, jeg vil gerne købe så jeg kan sælge lidt osv."), så skrid over på kix.dk


Top
 Profil  
 
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 06 maj 2003 11:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 aug 2001 01:01
Indlæg: 493
Geografisk sted: et eller andet sted
Muligheden for at der er MDA er der selvfølgelig, men jeg tvivler på det,
de mindede afsindigt om nogle af de mere eksotiske stoffer der blev prøvet sidste sommer.

Det med trykkend i hovedet kan jeg også nikke genkendene til.

nu må vi se på resultatet af testen, jeg er yderst spændt.


Top
 Profil  
 
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 06 maj 2003 16:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 03 nov 2002 02:01
Indlæg: 79
Geografisk sted: Herfølge
jeg sad her på min efterskole i fradags og fik på på besøg af en ven for fastlade.

han hade og 50-100 af dem.

jeg to ½ først jeg syndes den virket pent gode jeg hallucieere ikke ved den 1 mit syn var bare lidt sløret senere på naten tog jeg 2 det banket mig total i gulvet jeg lå på sengen og snakket med folk der ikke var der

så undlig dyr der ikke ved der og lå og snakket og en mark med en 7elleven i hvert hjørne og der groedede cykler på marken

det skal lige siges at jeg ikke havde spist kix i et stykke tid

dagen efter om afen spist jeg en hel men kunne ikke mærke det mindste så jeg spiste en til men kunne stadig ik mærke noget...

24,00 gik jeg kold de prøver at vække mig men det kunne de heller ikke... De hældte vand i hovedet på mig, Jeg rejste mig bare op og kiggede dumt på dem....Jeg kunne ik huske en skid..

søndag spiste jeg 2 igen kunne ikke mærke noget.... så her i mandags efter examen frodet Jeg og en ven, En hver og jeg blev mega fucked

Underlige piller: De smager af lort... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 06 maj 2003 16:33 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 23 okt 2001 01:01
Indlæg: 504
[img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 06 maj 2003 17:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 nov 2002 02:01
Indlæg: 247
Geografisk sted: Her og der
Jeg åd en i weekenden, og vil ikke sige at jeg blev specielt påvirket af den.

Men alligevel ... tidligere på aftenen havde jeg ædt 2 Ohm-mærker, 1 kapsel MDMA, 1½ kiks (navn ukendt), og røget både skunk og hash - så vil ikke sige min dømmekraft var i top.

Jeg snakkede dog med en 2-3 stykker samme aften der sagde at de blev sindssygt godt ramt af de VW'er, så der er nok noget om snakken [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Btw ... note to self: aldrig indtage MDMA og LSD samtidig - vent et par timer efter at syren er sparket igennem - især når du har holdt narkopause i 3-4 måneder (ja, jeg ved det, jeg er ikke hardcore lamfighter [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img])


Top
 Profil  
 
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 06 maj 2003 17:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 dec 2000 02:01
Indlæg: 2137
Geografisk sted: Monkey Island
*poke* Hvornår får du resultatet?? Jeg er vildt spændt *krydserfingreforketamin*

/+karma!


Top
 Profil  
 
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 06 maj 2003 22:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 aug 2001 01:01
Indlæg: 493
Geografisk sted: et eller andet sted
@ Racoon, jeg har det stadig mystisk efter pillerne i lørdags også, jeg har haft konstant kvalme, det har sortnet for mine øjne indtil igår, og jeg føler mig mat og udkørt selvom jeg har spist massere af sund mad og fået rilig med hvile [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

plejer det ikke at vare flere dage før man falder ned fra DXM ?


Top
 Profil  
 
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 06 maj 2003 22:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 144
Racoon>> Du bliver sq altid kneppet i skalden, især vi vi spiller tramand [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] heh .. så kan du lære det :P

Poke> kan du ik lige fange mig på ICQ, Polle har mit UIN.

Det er mig der kørte dig hjem, for at hente cd'er den dag... remember?


Top
 Profil  
 
 Titel: Grønne VW
Indlæg: 06 maj 2003 23:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 maj 2002 01:01
Indlæg: 144
Racoon> Der er mere mellem himmel og jord en du tror...

Kan være din pusher havde dyppet dem i syre? LOL [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 112 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 100 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team