Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 08:59


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: smiley kix
Indlæg: 09 maj 2003 00:51 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
ja... jeg syntes også, at alt pillesnallen bør flyttes til kix.dk - og så er det måske ikke længere så dødt et forum? -


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 09 maj 2003 03:58 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Kunne være at jeg måske skulle genoptage endnu et af mine døde projekter (kex.dk)...

Dog ikke noget webforum, men kun til identifikation/advarsel af indholdsstoffer i piller. (ja, ligesom pillreports.com!)


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 15 maj 2003 00:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 maj 2003 01:01
Indlæg: 17
Geografisk sted: Aarhus
Jeg vil bare sige mange tak for alle de fornuftige svar.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Gælder jer alle sammen. Og undskyld at jeg skrev det her, jeg skal nok huske at gøre det et andet sted næste gang. Undskyld! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 24 maj 2003 13:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Af Fenriz: <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Dette er et forum om psychedeliske stoffer, derfor er det offtopic at diskutere hvorfor du ikke kan mærke at du klapper kix


Er det også derfor over halvdelen af de nye topics altid drejer sig om enten Amf., Cola, DZP, BZP, Efedra osv.
MDMA er da i hvert fald langt mere psykedelisk end de stoffer der.
F.eks. er et af de nyere; "Amf. vs Cola", hvor du også selv deltager i diskussionen, fenriz. Er det ikke lidt hyklerisk?
Personlig vil jeg mene at alle posts der ikke omhandler psykedeliske stoffer burde slettes, da boardet hedder "psychedelia.dk", og ikke "lamfighter.dk."

bare lige min 25-øre om denne sag.

-Satori

[ 24 Maj 2003: Besked ændret af: Satori ]


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 24 maj 2003 13:55 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Er det også derfor over halvdelen af de nye topics altid drejer sig om enten Amf., Cola, DZP, BZP, Efedra osv.
MDMA er da i hvert fald langt mere psykedelisk end de stoffer der. <HR></BLOCKQUOTE>

Det er nemlig IKKE MDMA som sådan der bliver diskuteret. Det er piller generelt med underlige logo'er på. De ting du nævner er alle specifikke stoffer og ikke "roulader"* man happer. Hvis der kom roulader på gaden med noooogenlunde lidt BZP i, ville det heller ikke være acceptabelt at diskutere herinde.

Diskuter STOFFERNE og ikke de hjernedøde indpakninger i får serveret dem i. MDMA er fint at diskutere, men det er de forbandede piller af forskellige mærkning der ødelægger boardet.

Og nej det nytter ikke at genåbne ecstasy forumet igen. Ideen er at komme af med alle de kegler der gerne vil diskutere deres piller. Bitch hvad i vil, men det er(eller var og skulle gerne blive) et sted or high-society lammere. Om så det gør at halvdelen af brugerne skrider, so be it. Kom tilbage når i har noget fornuftigt at diskutere!

MVH
Ken Ishii

*folk der ikke fatter hvad jeg mener: Det er bare et forsøg på at være ironisk, da roulader lyder lige så hjernedødt og 14-årigt som kex.


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 24 maj 2003 14:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Ja ok, det er rigtig. men pointen gik mere på at han skrev dette var et forum for psykedeliske stoffer. Og jeg er ikke helt sikker på om jeg ville kalde BZP, Amf., Cola etc. for psykedeliske.
Men ellers er jeg enig. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

-Satori


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 24 maj 2003 15:08 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Det har bare været at følge lidt med tiden [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] I starten var det jo også kun etnobotaniske sager der blev diskuteret.

Så det er vidst stoffer generelt der bliver diskuteret pt, men underlige piller holder altså ikke!


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 24 maj 2003 16:17 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Igår fik jeg en gennemsigtig kapsel med grønt pulver i, jeg blev totalt lam mand... ved du hvad det var? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 24 maj 2003 21:20 
Offline
Kaospilot

Tilmeldt: 18 jul 2002 01:01
Indlæg: 1465
Geografisk sted: (Inaktiv)
25% ekstrakt af Fun Light saftevand med sportssmag? [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Ja, lad os diskutere de rene stoffer, og ikke bruge boardets ressourcer på at snakke om klamme piller (med mindre de da virker potentielt farlige, se den fine HR-post om grønne VW'ere.).


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 25 maj 2003 00:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 sep 2001 01:01
Indlæg: 798
Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alcoholic:
Fenriz>>>> Kix.dk er nok den dårligste side til det... Der er jo INGEN aktivitet... Lad os dog få det forum... Jeg ved da du ihvertfald 1 gang har brugt det!
<HR></BLOCKQUOTE>

Hold nu kæft Alcoholic, der er ingen aktivitet på kix.dk fordi i ikke skriver!! Skriv dog derinde, vi har haft denne diskussion før - ta jeres kexe snak derind!


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 25 maj 2003 10:25 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Ja Dextrose, det er da de grønne skoda. Jeg har hørt i byen at det er et totalt nyt stof som du bare bliver så blæst, du ved, cirka ligesom 3 motorola (de gamle) + 1 smiley (den med ejenbryn).

Jeg sad bare i et hjørne og grinte af alt, så kom min ven hen og lignende en hest og jeg pegede bare fingre af ham.....hahahaha.


B3 C0ol, munch p|ll5.


kh
fuckeduphappypowerkixeraver (det er mig som der danser rundt på tuben).


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 25 maj 2003 13:41 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 aug 2002 01:01
Indlæg: 2651
Geografisk sted: I mulmehulen
Stadigvæk, jeg er enig i at pilleposts er lamme, og de ikke tilhører her. 100% enig. Men det jeg bed mærke i var at du skrev, at dette var et forum for psykedeliske stoffer, og det var det der skulle diskuteres. Men det er åbenbart helt i orden at diskutere amf, cola, bzp etc.
Er de stoffer psykedeliske???
Det var bare det, ikke andet.
/me er lige nu en pedantiker...eller noget, hehe

-Satori


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 25 maj 2003 15:51 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
Tror Fenriz har lavet en skrivefejl mht. psykedeliske -måske mente han "syntetiske"...


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 25 maj 2003 17:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Jeg mente nu psychedeliske stoffer... men tænkte mig ikke lige om, boardet er nu også blevet om stimulanser og downers osv., hvilket det ikke var i starten. Det er også fair nok med mig, jeg gider bare ikke høre om folks skodpiller... af de samme grunde som Ken Ishii.


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 25 maj 2003 20:43 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
hvis du har en hel pose forskellige smiley kix, så æd da lortet og bedøm selv :P


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 25 maj 2003 23:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 sep 2002 01:01
Indlæg: 694
Geografisk sted: Danmark
Dem du beskriver er nogle helt forskellige... Dem med ring rundt om hovedet er ca de samme, også med øjenbryn, sur mund osv...

De helt hvide rimelig små er nogle nye...


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 25 maj 2003 23:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Den med den lange næse blir du bare stjernelam af... og dem uden øjenbryn med sur mund og sådan en lille soldaterhat er vildt gode at træne på... og dem med overskæg og en lille pibe trippede jeg bare på i flere dage dengang jeg åd 14 og en af mine venner er kommet på hospitalet af den, den er bare det sygeren trip der.


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 26 maj 2003 00:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Satori:
Ja ok, det er rigtig. men pointen gik mere på at han skrev dette var et forum for psykedeliske stoffer. Og jeg er ikke helt sikker på om jeg ville kalde BZP, Amf., Cola etc. for psykedeliske.
Men ellers er jeg enig. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

-Satori
<HR></BLOCKQUOTE>

Det er da ikke hyklerisk på nogen måde... som ken ishii siger så diskuterer vi rene stoffer, ikke en pille der kan indeholde alt fra stryknin til PMA og som nogen fjolser kaster hæmningsløst i gabet hver weekend. Jeg har da også ædt kix, men det giver mig da ikke lyst til at poste lort på et ellers seriøst board. Min pointe er jo at der allerede ER boards og infosider om piller, så det var da en ide at bruge dem i stedet for at poste på et board hvor vi har aftalt ikke at diskutere enkelte kix.


Top
 Profil  
 
 Titel: smiley kix
Indlæg: 28 maj 2003 21:49 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jan 2001 02:01
Indlæg: 934
Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
*lol* da


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team