Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
Hej psyche's!

Sad forleden og hørte radio, hvor de fortalte om Meth i Danmark og hvor man skulle være opmærksom på en stærk acetone lugt som kunne skyldes et Meth "Køkken" - Jeg sad selv og blev lidt forbavset da jeg i min naivitet tænkte at det ikke var kommet til Danmark endnu hæ-hæ. Men nok om det, er trods alt bare meget interesseret i jeres erfaringer.

- Så mit er spørgsmål er om nogen af jer derude har prøvet det og hvilke erfaringer i/bekendte har haft med det?

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har ikke prøvet det, men jeg er blevet tilbudt det. Jeg skal ikke kunne sige hvor pålideligt det var.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Meth er en ganske fin stimulant :) foretrækker det til en hver tid frem for alm amfetamin, det har bare en mere smooth effekt, og et federe rush, Benyttet fornuftigt er det sku ikek stort værre end andre stimulanser i den klasse.
Men man bliver rimeligt nemt glad for det.....

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Meth er ekstram auforisk lidt alla MDMA IMO

Moderator
Brugeravatar

ahh syntes at sammenligne det med mdma er lidt meget, det har en hvis eufori der lidt men ikke så vildt kraftigere end alm ren amfetaminsulfat men slet ikke på samme måde som mdma just my 5 cents

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Personligt synes jeg at meth føles som en høj dosis amfetamin kombineret med en lav dosis MDMA.

Det er absolut en lækker, langtidsvarende stimulant.

Pas dog på da den er ret vanedannende hvis man i forvejen godt kan lide stimulanser.

Methamfetamin (og almindeligt amf) kan iøvrigt medføre permanente hjerneskader ved et hyppigt forbrug.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
Jeg har også lidt den både ja og nej følelse indeni med hensyn til at prøve det.
Der har jo kørt sindssygt mange skræmme kampagner om det, ved udemærket godt at det er en dramatisering, men det kan jo selvfølgelig ikke lade være med at påvirke en når man ikke har set det "live"

- Anyways, er glad for at i skriver i tråden, kom frisk flere folk som har lyst til at dele erfaringer! :-)

Men tror jeg selv venter lidt med at prøve det indtil jeg bliver lidt "klogere" på det hehe.
Holder mig indtil videre bare til ting jeg ved hvordan påvirker mig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Hypnotized skrev:
Jeg har også lidt den både ja og nej følelse indeni med hensyn til at prøve det.

Så hold det nede i dose, og lad være med at redosér.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jeg syntes methamfetamin giver en rigtig lækker rus, langvarig peak - men det er en dræber hvis du gør det ofte! ..og det får du muligvis lyst til..

Men hvis du kan holde dig til en enkelt dosis engang i mellem, er det et rigtigt lækkert stimuli....

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Djævelens slik, hvis du spørger mig... Jeg foretrækker det også fremfor alm. amfetamin - når jeg en sjælden gang tager stimulanser... Men som nævnt - det er fucking vanedannende og hvis du ikke har været paranoid før - så har du ikke prøvet et d-meth comedown! :evil:

En tommelfingerregel for mig, er at (ren) meth er ca. 5x så potent som alm. (ren) amfetamin, men har mange ligheder med det dejlige bodyfeel man får af efedrin, bare uden den fucking hjertebanken - og så varer det betydeligt længere tid. (Men dog ikke lige så længe som 4-fluoroamfetamin! :o )

Måske er jeg blevet gammel, men jeg ville nok foretrække methcathinon fremfor methamf/amf/efedrin, hvis jeg skulle være stimuleret. Det er en endnu dejligere hybrid mellem meth og efedrin IMO, og knapt så ubehageligt comedown! :)

Moderator
Brugeravatar

hvad er den af dex er du blevet en gammel mand er ikke kan tåle mosten hahah. Men du har rent methamf kan virkeligt fremkalde den værste paranoi. Vi plejer at sige i min omgangs kreds at methamf er som at låne penge af rockerne, man kan altid låne 48 timer af methamf, men man kommer til at betale igen med rocker renter.

In our memories
Brugeravatar

Dextrose skrev:
og så varer det betydeligt længere tid. (Men dog ikke lige så længe som 4-fluoroamfetamin! :o )

Du mener vel ikke, at 4-fluoroamfetamin virker i længere tid end methamf? Jeg synes, virkningen af 4-fa aftager hurtigere end selv alm. amfetamin.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Minimal skrev:
Dextrose skrev:
og så varer det betydeligt længere tid. (Men dog ikke lige så længe som 4-fluoroamfetamin! :o )

Du mener vel ikke, at 4-fluoroamfetamin virker i længere tid end methamf? Jeg synes, virkningen af 4-fa aftager hurtigere end selv alm. amfetamin.

Jeps det er også min erfaring. Meth holder mig nemt kørende en 10-16 timer hvor 4-fluoroamfetamin virker en 4 timers tid og 4-fluoromethylamfetamin en 6 stykker.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
FlæmMing skrev:
Hypnotized skrev:

Så hold det nede i dose, og lad være med at redosér.

Eller lad være med at tage det? Jeg synes, det er et meget mere fornuftigt råd til en person, der alligevel er i tvivl.

For mit eget vedkommende var meth ikke nogen stor oplevelse, mne jeg har heller aldrig været den store fan af stimulanser. Jeg er grundet tidsmæssig forskydning ikke i stand til at skelne methamfetamin og amfetamin fra hinanden, andet end at meth er betydeligt stærkere og virker i væsentligt længere tid.

Hold dig fra det, hvis du alligevel ikke er super tændt på at prøve det. Der er aldrig nogen, der har fået et dårligere liv af ikke at prøve meth, men der så afgjort nogen, der har fået et dårligere liv af at prøve det.

-Psyko

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hold jer fra det, det er for hærget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Arius skrev:
Hold jer fra det, det er for hærget.

If you have an opinion - back it up with reason - http://www.youtube.com/watch?v=yeE0HAVjmIE - Citat slut

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

In our memories
Brugeravatar

DR-D skrev:
Minimal skrev:
Dextrose skrev:

Jeps det er også min erfaring. Meth holder mig nemt kørende en 10-16 timer hvor 4-fluoroamfetamin virker en 4 timers tid og 4-fluoromethylamfetamin en 6 stykker.

Damn...

Jeg var ellers vågen i over et døgn af en bombe på 380 mg. 4-FA dihydrogenfosfat.
Heroisk og dum dosis, men jeg var ikke blevet imponeret første gang jeg prøvede det - det er jeg så nu! :)

Psyko skrev:
Hold dig fra det, hvis du alligevel ikke er super tændt på at prøve det. Der er aldrig nogen, der har fået et dårligere liv af ikke at prøve meth, men der så afgjort nogen, der har fået et dårligere liv af at prøve det.

Klogt citat, Psyko! :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
hyene skrev:
Vi plejer at sige i min omgangs kreds at methamf er som at låne penge af rockerne, man kan altid låne 48 timer af methamf, men man kommer til at betale igen med rocker renter.

:lol:

Meth er virkelig et genialt/farligt stof, jeg foretrækker det frem for de fleste andre ting.
Havde en kammerat der fik 0.1 af noget meget rent meth i en bombe. Torsdag aften fik han den og Søndag klokken 10-11 stykker sov han først. Han indtog MDMA natten til søndag sammen med os andre. Det er ret godt det meth. Har selv taget af det, mindre streger end kokain og man svæver:)

Hvis man er til stimulanser, er meth i min øjne, det eneste man gider tage. Alt andet er spild af penge og krop.

Har dog aldrig oplevet det der med paranoiaen som folk snakker om:) Det handler bare om at ramme jorden på det rigtige tidspunkt og så sove. Fordi man kan altid låne noget tid af meth. Betale tilbage med god downer og være sinke i noget tid efter. I mine øjne er det meget bedre end at blive paranoid, hvilket jeg ikke lige kan se, skulle være sundt for sindet på nogle måder.

Medlem

4-flouroamfetemin hva? Den har jeg godt nok ikke hørt om før nu. Sig var der ikke noget med at para sustituerede amfeteminer var ret skadelige (som PMA fra de berygtede mitsubishipiller der var i omløb). Eller har det noget at gøre med at F er en dårlig leavinggruppe? enlighten me please :idea:

In our memories
Brugeravatar

balle skrev:
Eller har det noget at gøre med at F er en dårlig leavinggruppe? enlighten me please :idea:

Noget i den stil, det det eneste 4-substituerede stimulans uden direkte neurotoksisitet.
Åben nyt topic hvis du har flere spørgsmål. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]