Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 17:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DOM
Junior medlem

Hej på forummet,

Mig og min ven sidder her og har gang i DOM (/SPT). Ved I hvor meget skal tage for at få en anstændig oplevelse. Det skal siges at vi begge erfarne udi den psykedeliske verden.

mvh Nicolai

Titel: Re: DOM
Stodder
Brugeravatar

http://www.erowid.org/chemicals/dom/dom_dose.shtml

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Har nogle kammerater der fik fingrene i STP engang, kan huske at de ikke vejede det af, men dyppede deres fingre i posen og slikkede det der sad på af - dårlig HR!! Men de trippede ihvertfald ret kraftigt, og i mange timer!! Effekten sagde de mindede en god portion om LSD...
Kan desværre ikke komme nærmere ind på det - valgte selv at springe over da jeg ikke kendte til stoffet eller doseringerne + vi var på roskilde, det har nok være i 2003, og er ikke stødt på det siden da - kun få gange i tekstformat..

Her er hvad Gad's rusmiddel leksikon har at fortælle om DOM:
*STP (2-amino-1-(2,5-dimetoxi-4-metylfenyl)propan), hallucinogent præparat. Det forekommer sjældent på det illegale marked.

Om STP fra samme bog:
Serinity Tranquility Peace, slangudtryk for DOM (2,5-dimetoxi-4-metyl-amfetamin eller 2-amino-1-(2,5-dimetoxi-4-metylfenyl)propan)) et illegalt amfetaminpræparat. Tre miligram kan give hallucinationer, som kulminerer efter 3-4 timer.

Meget sparsomt med oplysninger!

Håber, hvis i vælger at indtage det - at i vil skrive en triprapport!

Held og lykke med det :D

Tidligere holdmedlem

eller som politiet kaldte det too Stupid To Puke.........

Hvorvidt det faktisk var stp der var på det roskilde batch er ikke 100% sikkert, men ja, det var hvad køberne var blevet fortalt.

Nu er det jo ikke fordi at sælgeren ligefrem vidste hvad et molekyle er.........................

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Nej, uden at vide hvem de fik det fra, har du måske nok ret i dit udsagn!

Jeg ved også kun hvad jeg er blevet fortalt=)

Junior medlem

Mange tak for jeres svar!

Jeg ville også gerne bidrage med en triprapport fra mine oplevelser fra det yderst interessante stof, men vi endte med at droppe projektet i nat, da det virkede lidt for hasarderet. På det tidspunkt hvor vi indtog det (ganske rigtig med den omtalte finger i posen :wink: ved godt det er dårlig hr), havde vi også drukket tæt i syv timer.

Det vi tog kom fra en kapsel, som jeg har haft liggende i mit skab i ca. et år, så det har nok også mistet sin potens undervejs, da der godt nok er mørkt, men ikke koldt der. Anyway, efter at have indtaget 1-4 mg hver sad vi og hørte musik, min ven og jeg, og afventede en virkning. Efter 1 1/2 time uden redosering var væggene stadig hvide og dørkarmen af træ, if you catch my drift.

Nu har jeg én kapsel tilbage til et tidspunkt med bedre set og setting, hvor en rapport fra oplevelserne ville være på sin plads.

Ved I om det stadig skulle være potent? Det har ligget ved 1 år ved stuetemperatur i kapsler i en skuffes mørke.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]