Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 16:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey Psy

Er kommet i besiddelse af en gang methylon der eftersigende skulle være 98% rent (hvem mon). Problemet er bare at der er små hvide klumper (helt hvide) der afviger fra resten af pulveret, der jo har en mere gullig/grålig farve.
Har prøvet at seperere en hvid klump fra resten for at sammenligne smag, og de er forskel i smagen.
Derudover kan jeg mærke at det ikke har HELT den samme virkning af Methylon som jeg kender. En kammerart har endda berrettet om en overdrevet hovedpinde et par dage efter indtagelse (dog efter en uansvarlig stor dosis over en aften/nat, 600-800mg i alt over en masse redoseringer).

Hvad kunne i forestille jer vi har med at gøre her? Er der en grund til at frygte at det er Mephedron fx.? Så vidt jeg har forstået skulle mephedron stinke afsindigt, og ha en mere grå farve. Men som sagt er det her kridhvidt. Er det måske bare et fyldstof? Any ideas?

Det skal dog siges at de hvide klumper ikke udgør en ret stor del af pulveret, ville skyde på en 3-4% måske.

Junior medlem

Geografisk sted: Haderslev
Det er umuligt at sige, det kan muligvist være 'mephedron' eller hvilket som helst andet stof. Overvej om ikke du bør finde en anden dealer. Du kan måske prøve at pille det hvide fra og smage på det, måske vil du kunne smage om det f.eks. er amfetamin.
Jeg ville ikke selv være tryg ved at indtage den blanding du ligger inde med.

Medlem

okay vældig brugbart. Jotak har bestemt tænkt mig at overveje at finde på noget andet en anden gang.

men nogen der har en lidt mere konstruktiv idé til mit problem?

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Drugejogge skrev:
de er forskel i smagen.

Drugejogge skrev:
ikke har HELT den samme virkning af Methylon som jeg kender.

Det er næsten umuligt at komme med noget bud på hvad det kan være, ud fra de meget generelle og uspecifikke oplysninger du kommer med.

Drugejogge skrev:
En kammerart har endda berrettet om en overdrevet hovedpinde et par dage efter indtagelse (dog efter en uansvarlig stor dosis over en aften/nat, 600-800mg i alt over en masse redoseringer).

Hovedpinen kan sagtens blot skyldes kæbespændingerne man får af Methylonen.

Hvis jeg skulle komme med et skud i tågen ville jeg sige, at det nok blot er en lille rest fra produktionen, der ikke burde gøre fra eller til, og at din forestilling om at det virker anderledes blot er placebo. Men jeg har intet til at underbygge min fornemmelse.

Er der nogen der har oplevet at man får det meget varmere på methylon end ecstasy? Jeg selv og 2 af mine venner fik det ihvertfald frygteligt varmt! Ved ikke om det skyldes stoffet alene eller om det også kan være fordi at det var en meget varm dag?

Undskyld for off topic men vi fik det alle 3 så varmt at vi ikke have lyst til at tage i byen fordi vi ville få det alt for varmt der! Dosen lagde kun på 125 mg pr person så ved ikke hvorfor vi fik det så varm.

Medlem

Geografisk sted: Far Away
Dengang Methylon var et hit i min omgangskreds var der flere af mine kammerater der svedte enormt, også mere end på Ecstasy... Så ja jeg tror godt der kan være noget om det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
@Druggejogge
Hvad dit methylon er cutte med er svært at sige det kan være alt fra laktose til jeg ved ikke hvad, tvivler dog på at det er Mephedron da de to stoffer koster ca. det samme.

@Psylvester
Er du sikker på at det er Methylon i har fået?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det er umuligt at sige hvad det er cuttet med eller om det overhovedet er cuttet.

-lukket-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]