Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey :) er der nogle der ved hvordan man intager dmx ? nogle der evt. har erfaringer med det?

Tidligere holdmedlem

ja..........hvis du vil indtage en hiphopper vil jeg anbefale at tilberede ham først..........

Medlem

Geografisk sted: JYLLAND
Det Paul Orestes prøver at sige er at, stoffet forkortes DXM, ikke DMX.
DMX er en hiphopper. 8)

Vil anbefale dig at indtage dine Dexofan tabletter Oralt.

Site Webmaster
Brugeravatar

DXM, Dexofan, vil du normalt få udleveret i tabletter.

Det er for kort tid siden blevet receptpligtigt så du kan ikke længere købe det i håndkøb på apoteker.
Desudem er DXM, iflg. mig selv og mange andre, slet ikke det værd. Rusen er ikke videre underholdende og muskelstivheden er belastende.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Oven på dit vc sidder der 2 knapper, en til lille og en til stort, du vælger den store, og så er den kæmpe brøler ude af verden.

Grunden til at DXM hidtil har kunne købes som håndkøb, skyldes at ingen regnede med at folk var dumme nok til at misbruge noget med en så dårlig rus.

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
Undskyld men dexofan er ikke får små børn , efter min mening er det et sindsygt trip du får ,det er både fedt og meget meget Ufedt du er helt skudt af og fatter ik en skid , man har svært ved at bevæge sig syntes jeg , og rusen vare alt alt alt for lang tid bare efter 2 timer fortryder du at du spiste dem , de virkede utrolig psykedelisk på mig , havde rimelig mange syner , ved ik om det var et slags bad-trip men jeg havde virkelig mange dårlige følelser som boomed mit hoved og det hele virked mørkt og skummelt , på dxm er der lagt op til en masse timer med en masse negative indflydelser hvis man syntes det er fedt så skal du prøve dexofan .. held og lykke :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]