Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 09:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: nordjylland
et dobblet hofman mærke... hvordan virker sådan noget, og er det nogen der bruger det når de går i byen?!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ih nej, overhovedet ikke... giv det hellere til mig! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hmmm... tror det du snakker om er et dobbelt-dyppet Hoffmann, det er et LSD-mærke. Søg efter LSD på www.erowid.org og kig i vores lexikon... og nej, jeg tror ikke det er noget du har lyst til at gå i byen på.

Medlem

Geografisk sted: syd for nordpolen
tjaaaa, det er nu meget sjovt at gå i byen mens man er syrelam, man kan have nogle utrolig sjove samtaler med andre der også har indtaget syre. men til en første gangs bruger vil jeg ikke anbefale at tage i byen, men der imod finde en tripven som du kan lamme rundt med. prøv evt. at tage ud i skoven hvor I kan få lov til at udtrykke jer uden at der er nogle der kigger underligt på jer.

Junior medlem

LOL!!! gider fanme ikk stå ude i en skov og være blæst [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

haha.... tror bare jeg springer over så
tak for svarene :>

Medlem

Geografisk sted: danmark
HVAD?????? der er da ikke noget bedre sted at trippe end naturen.. nu har jeg ikke prøvet syre, men jeg har prøvet shrooms og kiks en del gange og de fedeste ture har da helt klart været dem hvor man lammer rundt ude i naturen.. det er for fedt!!!! her i starten af januar tog mig og et par gutter nogle svampe og gik ned i skoven... det var sgu en vild tur.. jeg personligt, troede at vi var i "gamle dage" så'n omkring tiden hvor ringenes herre foregår.. det var sgu sygt at være under 2 kilometer fra min lejlighed og tro at der var en prinsesse der boede i et kæmpe slot og en gammel kone der havde en seng med hø i som vi skulle låne for natten.. så'n noget oplever du sgu ikke på et eller andet disco!! men gør som du vil... men giv naturen en chance.. for det er klart de fedeste trip!! i'm out

In our memories
Brugeravatar

Equinox > Det du lige skal forstå, er at man bliver ikke "blæst" og "lam" af syre, hvis du går efter ecstasy-målestok...

Men du sidder da ikke og skriver, at du har fået poterne på et double-dipped Hofmann-mærke, og så ikke har tænkt sig at spise det!? [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
- jeg er fandeme også måløs..... må jeg ikke få dit tlf nr.? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

jamen.... jeg gider ikke stå og lege "gamle dage" ude på dansegulvet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]. Ja og mærket det lader jeg da ikke gå til spilde, bytter det bare med noget andet [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]. Hvad nu hvis man fx. bare tog et halvt mærke eller kvart sammen med noget andet. Kan man så ikke få en "gå i byen" effekt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
BLASPHEMI! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Hvem fanden snakker om at lege "gamle dage" ???

Der er sguda ikke noget federe end at gå fra festen kl. 8 søndag morgen, med det største syregrin i hovedet, imens alle pillevragene sidder ovre i hjørnerne med tudefjæs...

Junior medlem

Selvom det sikkert er fedt nok på mærker, så tror jeg ikke det er noget for mig. Det lyder hvertfald ikke særlig spændende at rende rundt ude i en skov, eller sidde til en privat fest. Jeg ville jo bare høre om det var noget man kunne gå i byen på, og hvordan det virkede. Det fandt jeg så ud af ?!

Medlem

Gå til Kix.dk!

Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
[img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] hvorfor kan disse kixe hoveder ikke bare forsvinde!

Medlem

Geografisk sted: danmark
u said it dex!!!! nu har jeg jo som sagt ikke prøvet syre, men det er det samme med svampe.. man kan gå fra morgenfesten med det største grin og bare kigge på alle kikshovederne der ikke kan huske deres eget navn,, det er federe at trippe end at lamme sig på kiks-måden.. engang syntes jeg også at kiks var for fedt, men jeg har opdaget hvor dum og lam, man bliver.. og det gider jeg sgu ikke.. men jeg vil stadig foreslå at dig med mærket giver det til en der kan fatte at det er "the bomb" og selv tager i byen på kiks.. god tur!!! SUCKER!!!!
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 12 Marts 2003: Besked ændret af: fonky ]

Medlem
Brugeravatar

hvis du aldrig har prøvet det før skal du nok ikke tage i byen, det gjorde jeg første gang på LSD, det var sjovt... men ikke dagen efter!!!

for jeg rendte rundt og troede mine venner havde hestehoveder! og at min morfar (som er død) rendte rundt overpå klubben... og folk snakkede om hende "syre Tina" eller "Narko Tina" i laang tid efter(heldigvis tror folk jeg er stoppet nu)

jeg ville sidde til en fest og tage den! det er mega hyggeligt! hvis jeg er dig

P.S. man er VIRKELIG grim når man spiser kiks! og jeg tror først at man kan se at man ikke skulle have gjort det så meget, når man har taget det i laang tid! så kan man også først se hvor grim det er! sådan har jeg det!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@EquinoX: Har du overhovedet checket op på hvad lsd er før du skrev denne post???

Efter som at jeg kan se at dit favorit drug er ecstacy så vil jeg anbefale dig en side hvor du passer 110% ind ==> http://www.kix.dk/
Der vil du finde alt hvad du kan li!

VH Jonas!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Har du læst nogle triprapports? Prøv det!

Junior medlem

hvor finder jeg dem henne ?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
www.kix.dk

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]