Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 02:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 mar 2003 18:31 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 20 okt 2001 01:01
Indlæg: 2694
Geografisk sted: Påskeland
Jeg har 2 gange prøvet at kombinere BZP, alkohol og MDMA og begge gange er det endt med ophedning, kvalme og ubehag.

Første gang drak jeg ca. 1 flaske champagne, sniffede omkring 200 mg BZP og spiste højst 100 mg ren MDMA - jeg blev ikke specielt ophedet, men fik det ret dårligt fysisk i slutningen af "trippet". Jeg startede med at drikke lidt, sniffede så 100 mg BZP, drak ca. 1 flaske champagne mere, sniffede ca. 100 mg BZP mere og spiste så MDMA'en ca. ½ time efter sidste indtagelse af BZP.

Anden gang startede jeg med at sniffe ca. 75 mg BZP. Drak så 6-8 genstande og spiste en kapsel med 250 mg BZP. Ca. 4 timer efter at jeg sniffede det første BZP spiste jeg så 1 kix. Ca. 1 time og 10 min. efter at have spist den første kix spiste jeg endnu 1. Omkring 1-2 timer efter sidste kix begyndte jeg at blive ret opvarmet og få det små-dårligt. Jeg kastede op flere gange inden jeg gik i seng, og havde det utroligt dårligt om morgenen/natten.

Den første gang kunne jeg ikke mærke MDMA'en særligt meget, så det kan ikke være den alene der har fået mig til at bukke under.
Den anden gang havde jeg de karakteristiske "syns-rystelser" som man får på MDMA, så det kan godt være at jeg simpelthen tog for meget MDMA.

Konklusion: Lad være med at blande BZP, alkohol og MDMA. BZP'en og/eller alkoholen formindsker MDMA'ens (ønskede) virkning, og der er stor risiko for at få det dårligt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2003 20:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jan 2001 02:01
Indlæg: 936
Geografisk sted: 3400
jeg synes at i stort set hvilken som helst sammenhæng BZP indtages (med undtagelse af alkohol) overtager det ekstremt meget, den ellers så skønne følelse af feks. MDMA forsvinder.
Alkohol er noget af det eneste der efter min erfaring kan slå igennem (hos nogle mennesker forstærker BZP psykedeliske ting MEGET - så pas lige på!).

Lyder også som nogle velvoksne mængder BZP, undlad at tage så meget.

Jeg havde nok valgt Alkohol og MDMA, eller BZP og Alkohol


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2003 21:17 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
ja, piperazine skal vel holdes for sig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2003 23:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 okt 2001 01:01
Indlæg: 186
Geografisk sted: Kbh
Jeg havde valgt gode troldmand joints og BZP...
Du så sgu også temmelig bustet ud igår [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

"Ecstasy is the worst drug in the world
don´t do it!
kids 2 hits will probably
drane all your spinal fluids!"


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2003 00:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 jun 2001 01:01
Indlæg: 455
Geografisk sted: DK
Tror sgu det er lidt forskelligt.. Ikke for at opfordre newbies til at blande så meget som muligt!!!!!!!!
Jeg har haft gode oplevelser med BZP alkohol og netop MDMA.... Har også blandet det med cola, med positivt resultat... Men det kan da godt være at jeg er den eneste der kan tåle mosten :D :D *gG*...
MMmm får snart en ladning BZP igen......... så er det sgu jul venner :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2003 16:38 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Platon > Du skal nok være lidt forsigtig med at blande så mange uppers, også selvom du er erfaren. Det kan nemt gå galt, selv for den største lamfighter! :)

Pas på jer selv derude! :wink:

-Psyko


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 100 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team