ja, undskyld jeg lige hiver denne gamle traver op igen.
@dextrose, eller hvem som nu er vidende på området:
jeg har fået fat på noget 4-FA, og vil gerne teste det på en lav dosis med samme formål som trådstarter. spørgsmålet er nu om der er enighed om at 30-40 g er en fornuftig dose at lægge ud med? jeg tænker noget henad 10mg først(som sikkerhed) og redosering af 20-30 g henad T:1.
det er et af de RC's der har vagt min nysgerrighed tilstrækkeligt til at jeg tør forsøge. er lidt spændt på dens serotonerge effekt, som dog nok er mest udpræget i doser over 100mg, efter hvad jeg har læst (
http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=9273). det er lige lovlig langtidsvirkende, vist nok pga. den 4-substituerede flourophenyl, der sidder på det kulstof som metaboliseringen normalt virker ind på.
på den anden side, hvis jeg har fattet denne
pubmed abstract rigtigt, så tyder det på at virkningen ligger tæt op ad regulær amfetamin, og i mindre grad påvirker 5-HT som empatogenerne. af kommentarerne fra erfarne brugere, lader det til at den generelle opfattelse er, at stoffet ikke er rasende neurotoksisk. sandsynligvis på niveau med amfetamin eller MDMA. det tilrådes dog at holde dosis lav, hvilket jeg også har tænkt mig.
det virker iøvrigt til at være et meget rent produkt(99+ loves der). superfint krystalpulver. kridhvidt, helt ensartet og med en svag duft af citron.