Prometheus skrev:
OQ skrev:
Jeg har prøvet en lille styreg keta(ca70-80mg) mens jeg var på syre, det fik lsden til at sparke røv, samme efekt har Hash når jeg er på syre. Men det jeg gerne ville opleve er den RENE spykedelisk efekt af Ketamin, men jeg kan forstå at jeg måske skal gøre lidt mere ud af min setting. Plejer at ligge i min seng, og høre dejelig Trance, har kun gået lidt rundt i frustratin over at føle mig alt for normal og ikke at halutinere. når det så er sagt, så kan jeg altså SAGTENS mærke at jeg ikke er normal når først jeg rejser mig.
Tror jeg må prøve mørket næste gang, og så prøve hvirkeligt at lytte dybt i musikken.
Måske er problemet at du forventer noget andet af ketamin end hvad den er. Ketamin er ikke psykedelisk i gængs forstand, det er et dissociativ. De færreste får visuelle effekter med åbne øjne (OEV's) - hvorimod man i mørket / med lukkede øjne kan rejse langt ind i drømmelandskaber / sindets afkroge (CEV's).
Jeg må indrømme at jeg blev lidt opsat på noget stort da jeg læsrte Reject´s tripraport af 100mg Keta.
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... eSyntetiskLad mig citere:
""""Turen gik med vanvittig fart! - og blev hurtigere og hurtigere. Min første indskydelse var 'fuuuuck hvad er det lige jeg har gang i' og 'hjælp! jeg vil af!' - men der var ingen vej tilbage! Hastigheden blev ved med accelerere og rystelserne blev kraftigere og kraftigere indtil de gik over i en konstant summen.
Jeg passerede så hurtigt forbi de lysende striber i væggende at de flød sammen til én hvid lysende flade.... og med et stoppede det! Alt var nu blændende, lysende hvidt med et violet skær. Min krop eksisterede ikke mere - jeg var en sitrende portion ren energi - alt knitrede og summede elektrisk og mine ører var fyldt med en summende lyd. Ethvert spor af den musik der rent faktisk stadig spillede var helt forsvundet.""""
Er det du siger at der hvor Reject gerne vil af, kunne han bare have åbnet øjnene?
Anyway, der hvor Reject gerne ville af, er omtrent der jeg gerne vil på :twisted: