Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 13:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: syd for storstrømmen
jeg står over for at skulle indtage mit andet syretrip i nærmere kommende tid og ønsker at hitte ud af om hvordan jeres forhold til lsd kombineret med åben ild, og måske endda lege med den fx. spyde ild.

jeg har adskillige gange tidlieger haft morskab såvel som fantastiske visuals på shrooms. Er det for sindsygt?

mit første trip var en fejltagelse uden nedtur men med semi-noia pga. for mange mennesker( 1. maj i fælledparken og efterfølgende tur på staden).

-Z..

det lyder sku lidt vilt makke ,men vis du har styr på det går det vel.pas på håret siger jeg bare....

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Åben ild passer helt fint til syre-trips. Jeg har aldrig set nogen gøre noget HELT lamt, selv om vi ofte har haft bål til vores trips.
At lege med ilden er en anden sag; du skal have godt styr på hvad du gør. Man kommer let til at fejlvurdere risikoen når man er syre-blæst. Men hvis du kan styre det på svampe, kan du sikkert også på syre. Dog vil jeg ikke anbefale at puste ild på syre; det er ikke sundt hvis man kommer til at sluge - eller endnu værre, inhalere - noget af tændvæsken.
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Men jeg skal nu ikke spille hellig... Jeg er RET glad for forskellige ting med ild når jeg tripper.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
hehe Prometheus nok er du glad for at lege med den når du/vi tripper - men det ser sq heller ikke værst ud!
- det ser faktisk rocker fedt ud for at sige det mildt (især på syre)

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: syd for storstrømmen
har lige fået klippet garmet ret meget, men skal nok passe på alligevel [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

fedt at få en så positiv feedback - tror på at det bliver fedt!

fascinerende ild her kommer jeg...(tak for det)

-Z..

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Jeg har ingen erfaring med ild og syre, eftersom jeg overhovedet ikke har nogen erfaring med syre - Men svampe og ild er ganske behageligt. De gange hvor der har været bål i nærheden af mit trip, har det gået fint, også når jeg har været henne og hente en kæp med ild i [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] . . . . bare man husker at der ER ILD, så går det nok

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]