Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jun 2025 23:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg overvejer staerkt at proeve LSD, og har derfor vaeret ude om mig for at score nogle tips. En fyr fortalte mig at det er godt at tage noget beroligende samtidig, da du saa har lettere ved at acceptere evt. ubehagelige situationer. Er det rigtigt? og hvilke midler kan i saa fald bruges?
....En af mine venner faar nogle sovepiller der hedder noget i stil med Zolpin, kan de bruges?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Well, jeg kun hørt gode ting om benzoer og LSD. Det skulle vist være med til at styre tankerne under trippet, så man ikke får lige så meget mindfuck som man ellers kan opleve. Jeg har dog ingen førstehånds erfaringer med dette, men det er hvad jeg har hørt!

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Jep. det er rigtigt nok....

Tag en valium, stesolid eller rohypnol (der er sikkert flere), så falder man vist til ro.

btw. så skal jeg prøve LSD for første gang imorgen, så kan jeg jo lige skrive hvordan det går. :-)

Insane psychedelia user!

Første gang jeg prøvede svampe, startede jeg med at tage en dosis GHB. Påtrods af at trippet var det første, var det dejligt afslappet.

Men så igen, at skulle trippe hallugener som LSD og svampe handler jo lidt om at give slip på det hele. Så på en måde er det dumt at starte med at bedøve sine sanser. Jeg ville heller foretrække at have noget beroligende liggende i tilfælde af badtrip.

-Safe tripping [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nemlig... Hallucinogener skal ikke tages sammen med stoffer der slører sanserne.

Gør det på klart hovede, og brug kun benzo'er som aller-allersidste udvej, hvis det virkelig er et nasty bad trip.

Det er altid en grund til at man bad tripper, det er tit vigtigt at opleve det for at kunne forstå hvorfor det skete.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Blæst:

btw. så skal jeg prøve LSD for første gang imorgen, så kan jeg jo lige skrive hvordan det går. :-)
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja gør lige det hva?! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg ønsker dig et givtigt trip! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

C_I

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dex|idle:
Nemlig... Hallucinogener skal ikke tages sammen med stoffer der slører sanserne.

Gør det på klart hovede, og brug kun benzo'er som aller-allersidste udvej, hvis det virkelig er et nasty bad trip.

Det er altid en grund til at man bad tripper, det er tit vigtigt at opleve det for at kunne forstå hvorfor det skete.
<HR></BLOCKQUOTE>

Enig, jeg mener også man skal have "afslutningen/konklusionen" med fra sit trip, ellers vil jeg mene at der er en risiko for at trippet vil blive ved med at forstyrre dit sind, i lang tid efter, hvis i forstår hvad jeg mener, hvis ikke, skal jeg nok forsøge at uddybe det, selvom det nok hører til i psychedelisk filosofi.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg tror også det er bedst til at vente, til nedturen indtræffer, før man gufler nervemedicin. Dog er jeg ikke enig i, at et badtrip altid er nødvendigt, specielt ikke, hvis man kun skal prøve stoffet en gagn.
De bedste downers mod et badtrip må nok være zolpidem/stilnoct/, diazepam/stesolid eller flunitrazepam/rohypnol. Og lad nu være med at æde dine trips, hvis du ikke er helt sikker i din sag.

Mvh. Psyko

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Så fik jeg prøvet lsd.. og det var TOTALT fedt. Fuuuuuuck, det var lækkert. :-)

Fik dog kun ½ mærke, men er helt sikker klar på en større dose næste gang. :-)

Medlem

Tænker at jeg vil købe nogle steso'er til nødstilfælde, men hvilke skal jeg købe? kan få nogle 10 mg. kan de bruges og hvor mange skal jeg spise hvis det er? (er ikke garvet stof-forbruger og vejer ca. 65 kg (tænker vægt kan bruges til doserings-forslag))

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Benzodiazepiner er effektive til at slå et trip ned med, og derfor er det dumt at indtage dem før man har lyst til at falde ned; det vil blot mindske de interessante psykedeliske effekter.
Hvis man får lyst til at sove inden trippet er kommet helt ud af kroppen, eller hvis man ønsker at slå trippet ned af andre årsager, er de klassiske benzo'er, som f.eks. diazepam rare at ha' ved hånden.
Kalle> 10 mg diazepam vil sikkert give dig en behageligt beroligende effekt, uden at slå dig helt i brædderne. Men lad være med at tage det medmindre du slet ikke nyder trippet. Og husk at alkohol og andre downers forstærker benzo'er kraftigt.

Medlem

Hey, ka klart anbefale mdma/mda sammen med syre. det gør det hele lidt rarere uden at virke alt for kunstig mdma-glad.

Medlem

Jeg kan ikke tage benzo'er (hvad det så end er) da jeg spiser piller mod bumser, og de påvirker leveren. Skrev ind for at vide hvilke stoffer jeg kan tage under min kur, og fik tilbagemeldt at jeg ihvertfald skal holde mig fra benzo'er. Men kan 10 mg. stesoliderne ikke bare bruges???

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Stesolid = diazepam = benzodiazepin = "benzo".

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Kalle, der er ingen grund til at blande LSD med beroligende midler. Hvis du er bange for at tage LSD, så er der kun et råd der duer: LAD VÆRE!
Intens udforskning af det indre rum er ikke noget for alle, og det er bare helt i orden.
Hvis du har lyst til udforske LSD, så gør det endelig, men måske burde du læse en del om det først, så du ikke er så nervøs ved det. Jeg har selv taget det masser af gange, og har haft både gode og dårlige oplevelser. Nøglen til at komme igennem det, er at acceptere de ting der sker. Så enkelt er det.

Gør op med dig selv hvad det egentlig er du vil, og finder du ud af at du bare gerne vil have en sjov aften, så tag noget ecstasy istedet. Det er meget nemmere at have med at gøre, og bedre hvis man bare vil feste uden at bekymre sig om noget.

D

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvorfor ødelække det gode ved LSD ved at tage beroligene midler?? jeg spøger bare. Så kan man lige så godt ligge sig til at sove når man har taget lsd??

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
det er ikke alle der besidder den herlige egenskab at sove på LSD - det giver nogle vilde drømme og er faktisk i sig selv (selvom mange mener at det er spild af LSD) et ret smukt trip

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
jeg har ofte tænkt på hvad der sker i hjernen når man tager LSD og er HELT OPPE, og langt væk. og man så æder noget beroligende og falder i søvn. hvordan arbejder hjernen så.

ikke fordi jeg ikke selv har gjordt det. har da afsluttet et par trips med Zolpidem. det sjove ved zolpidem er at man får nogle helt vildt klare halluer. og rigtigt mange. sidste gang lå jeg på mit værelse alene og troede til tider at der var andre på mit værelse. fik mange 3d halluer som jeg kunne mærke når jeg rørte ved dem.

men det er nok ikke helt sundt at gå fra at være helt oppe at ringe til at ryge helt ned. mens hjernen stadig er proppet af syre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]